Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.
AfslankenJe hebt overgewicht of je vind jezelf te dik? Je wilt droger worden? Hulp nodig bij het afslanken?
Alles over afslanken kun je hier bespreken. Help elkaar.
omdat het een mooi en makelijk schema is en omdat ze denken dat ik een begineling ben dat ben ik dus niet over 2 maanden post ik me foto dan zul jezien dat jullie er helemaal naast ziten over mij dank u
Dan kan ik die foto boven me bed hange wel eentje met face xxx
dat ben ik dus wel maar wel met vet buikeje zoals ik al zij maar ik heb me schema verandert ik heb me eiwit verlaagt naar 200 en kh 160 vet tusen de 40 en 50 gr
waarom altijd dat rage hier :P 1. neem kritiek positief op en leer er iets van (ik ben zovaak hier afgezeikt :P) 2. opmerkingen waar hij niets aan heeft zijn ook niett (altijd) nodig.
zelf ga ik volgende maand cutte maar weet hier vrijwel nix van dus kan je er niet mee helpen.
dat ben ik dus wel maar wel met vet buikeje zoals ik al zij maar ik heb me schema verandert ik heb me eiwit verlaagt naar 200 en kh 160 vet tusen de 40 en 50 gr
sorry had niet gezien dat je zo'n kleintje waart
dan had 70kg met zo'n chest en 20%bf niet echt mogelijk geweest (tenzij je geen benen zou hebbe ofzo)
__________________ Pain is just weakness leaving the body...