Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Algemene forums > Algemeen

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Algemeen Hier kun je van alles kwijt met betrekking tot Bodybuilding & Fitness.

Reageren

LinkBack Discussietools
Oud 6 februari 2012, 22:37   #21 (permalink)
Member

FitnessBoer's schermafbeelding

Standaard

Wij wonen tegen Duitsland aan waar het verplicht is dus hebben ze wel. Ben zelf nog aan het lessen maar als ik ons mam mag geloven rijdt ze in de winter nooit meer zonder
FitnessBoer is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 6 februari 2012, 22:39   #22 (permalink)
Bodynet Moderator

dynobet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inferno_0666 Bekijk bericht
Die files worden deels ook veroorzaakt doordat het OV half plat ligt.
Het OV is belachelijk. Elk jaar weer als er een paar blaadjes op het spoor liggen OF er valt een paar centimeter sneeuw dan ligt alles plat. (Er zijn vele landen waar pakken sneeuw geen hinder vormen voor het treinverkeer. zij treffen wel de nodige voorzorgsmaatregelen). Maar bij NS is het elk jaar hetzelfde. NS treft bewust geen voorzorgsmaatregelen, omdat dit meer geld kost.

maargoed.

bij een goede doorstroom van het verkeer, zou het niet uit moeten maken of er 4 miljoen mensen op de weg zijn of 5 miljoen. zolang de stroom van verkeer soepel is zal er geen file ontstaan. files ontstaan niet door een teveel aan gebruikers, maar door een niet soepele stroom van het verkeer.

Die soepele stroom van verkeer wordt meestal verstoord door een verandering van de snelheid. Bijvoorbeeld mensen die veel harder rijden als de rest of mensen die langzamer rijden als de rest verstoren de stroom van het verkeer (of doordat de stroom wordt gedwongen door een verkeerssituatie om zich aan te passen).

nu zijn de mensen zonder winterbanden een belemmering voor de mensen die ze wel hebben. ze houden de stroom van verkeer op. Tevens is het onveilig om met dit weer zonder winterbanden te rijden.

Elke persoon die zijn eigen veiligheid en de veiligheid van zijn omgeving respecteert gebruikt daarom winterbanden. Voor de mensen die dit niet doen, heb ik geen goed woord over.
dynobet is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 07:12   #23 (permalink)
Banned

Standaard

Dat ze in Duitsland echt verplicht zijn geloof ik dus niet, volgens mij is dat alleen verzekering technish.
monster menno is offline  
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 07:23   #24 (permalink)
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dynobet Bekijk bericht
In die landen zoals noorwegen, zweden, oostenrijk etc zijn die dingen verplicht. Daar ligt vaak 5x zoveel sneeuw als nu hier in nederland, maar alles verloopt daar WEL soepel.
Alsof het daar hetzelfde eraan toe gaat, als hier.

Of wou je zeggen dat ze daar ook alleen een klein beetje zout strooien, en al snel gaan jammeren dat het zout op is, en dat het zout niet werkt bij die temperaturen?
Patricia86 is offline  
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 08:57   #25 (permalink)
Banned

Standaard

Die situatie is ind niet met onze vergelijkbaar.
monster menno is offline  
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 09:17   #26 (permalink)
Senior Member

InfineGhost's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dynobet Bekijk bericht
nu zijn de mensen zonder winterbanden een belemmering voor de mensen die ze wel hebben. ze houden de stroom van verkeer op. Tevens is het onveilig om met dit weer zonder winterbanden te rijden.

Elke persoon die zijn eigen veiligheid en de veiligheid van zijn omgeving respecteert gebruikt daarom winterbanden. Voor de mensen die dit niet doen, heb ik geen goed woord over.
Dit vind ik echt Bullshit wat je hier zegt, jij suggereert eigenlijk dat iedereen die geen winterbanden heeft iedereen ophoud, zo lees ik dat eigenlijk hier.
Ikzelf heb ook geen winterbanden en ik zit me soms kapot te ergeren aan mensen die niet doorrijden, en daar zitten ook mensen bij die wel op winterbanden rijden, dus ik vind dit verhaal wat je hier verteld 3x niks (I.M.O.)

En B.T.W. winterbanden of niet ik rijd nog steeds hartstikke goed met dit weer

Laatst gewijzigd door InfineGhost; 7 februari 2012 om 09:21
InfineGhost is offline  
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 10:38   #27 (permalink)
Member

Mauke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InfineGhost Bekijk bericht
Dit vind ik echt Bullshit wat je hier zegt, jij suggereert eigenlijk dat iedereen die geen winterbanden heeft iedereen ophoud, zo lees ik dat eigenlijk hier.
Ikzelf heb ook geen winterbanden en ik zit me soms kapot te ergeren aan mensen die niet doorrijden, en daar zitten ook mensen bij die wel op winterbanden rijden, dus ik vind dit verhaal wat je hier verteld 3x niks (I.M.O.)

En B.T.W. winterbanden of niet ik rijd nog steeds hartstikke goed met dit weer
True that, je kunt prima doorrijden op zomerbanden in de winter, alleen je moet meer afstand houden. 2 seconde regel is nog magertjes, en daar houd 80% van de weggebruikers zich al nauwelijks aan.
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 10:47   #28 (permalink)
Senior Member

InfineGhost's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mauke Bekijk bericht
True that, je kunt prima doorrijden op zomerbanden in de winter, alleen je moet meer afstand houden. 2 seconde regel is nog magertjes, en daar houd 80% van de weggebruikers zich al nauwelijks aan.
Of het nou zomer of winter is, dat doen mensen tegenwoordig haast niet meer, ik rijd ook motor en ik heb mezelf gewoon aangeleerd minimaal 3 seconden aan te houden, want met motor is het veel en veel erger.
Zat er vandaag bijna eentje op me, die zat te bumperkleven op de snelweg, en toen moest ineens iedereen op de rem, en hij gleed gewoon door ik had echt geluk
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 11:28   #29 (permalink)
Hardline dictator

GeneralIx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielle80 Bekijk bericht
Ik heb ze nu 2 jaar en ben er erg blij mee. De wegligging is zeker beter, en niet alleen bij sneeuw. (als het droog is rijdt ie sportiever )
Niet echt handig. Slijtage is veel groter dan bij zomerbanden wegens zachter rubber. Daarnaast ben ik heel benieuwd wat je dan onder je kont hebt als je rijdt dat je meent dat zomerbanden niet voldoen. Denk dan dat je gewoon kutbanden had als zomerbanden.

Greet death with a smile. Then tell him you fucked his sister.
GeneralIx is offline  
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2012, 12:11   #30 (permalink)
Bodynet Moderator

dynobet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monster menno Bekijk bericht
Dat ze in Duitsland echt verplicht zijn geloof ik dus niet, volgens mij is dat alleen verzekering technish.
Nee, heb je ze niet kun je door de politie aangehouden worden en een boete krijgen. Ze zijn verplicht. Ook voor niet Duitsers die in Duitsland rijden.
dynobet is offline  
Met citaat reageren
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Algemene forums > Algemeen

Reageren

Discussietools

Actieve Discussies
17:38 Bizarre Nieuwsberi..
17:36 Split-schema (3dag..
17:34 Niet-eiwitrijk voe..
17:31 Vetmeting gedaan, ..
17:31 Algemeen Body En F..
17:30 striemen op bovena..
17:27 Het grote Game-Noo..
17:26 hallo allemaal..
17:10 cuylleke's log..
16:41 Weight Gainer..
16:39 200kg deadlift joa..
16:29 Muziek waar je kip..
16:26 Vreugde topic..
16:25 Wel of Geen Testos..
16:25 Oki's dolle koe go..
16:05 Joachim's log..
15:55 Marcel's log..
15:52 Wasofski’s Curricu..
15:44 Yawa77 All-round L..
15:36 Axel's Powerlog..

Fotogallerij
by webmaster
· · ·
Arnold Schwarzenegger
1604 photos
302 comments
by webmaster
· · ·
Amy Fadhli
384 photos
90 comments
by webmaster
· · ·
Kim Chyzevski
22 photos
5 comments

Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33