Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.
Van alles en nog wat... (Off-Topic)Hier kun je dingen kwijt die niet over bodybuilding/fitness gaan.
Ik ben een liefhebber van Nederlandse Hiphop, en dan vind ik vooral The Opposites erg sterk. Nu heb ik al die nummers wel eens gehoord, en ben ik op zoek gegaan naar andere goede acts. Opgezwolle, Flinke Namen, Fakkelbrigade, Gers, De Jeugd, Kraantje Pappie ik vind het allemaal net niet. Iemand ander suggesties?
__________________ Truthfulness is the new religion.
Don't ever let someone tell you that you can't do something. You got a dream, you gotta protect it. When people can't do something themselves, they're gonna tell you that you can't do it. You want something, go get it.
__________________ im a boxer,..but i wouldnt want to roll around on a mat with a sweaty mma fighter in tights thats going to bend me into a pretzel and put salt on me.