Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Anabolen

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Anabolen Dit Forum is alleen bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen met het gebruik van anabolen.

Reageren

LinkBack Discussietools
Oud 16 mei 2008, 12:08   #1 (permalink)
Junior Member

ossy's schermafbeelding

Standaard Kuur aanpassen

Ben bezig met een kuurtje maar zit er nu over te denken om 'm aan te passen. Vraag me alleen af wat verstandiger is. Eerste plan was:

Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED (behalve zondag)
Week 2-9 : 200 mg Deca /EW
Week 3-14 : tribulus en Humanobol

Nakuur met HCG en Nolvadex, mariadistel

Wil nu na twijfelen toch Test bijzetten (tribulus als hormoon stimulator wordt me afgeraden, hoor verschillende dingen hierover en zet me aant twijfelen), normaal begin je met test en deca tegelijk dan test 1 week of 2 langer dan deca.

Heb inmiddels 1 week dbol achter de rug en 1 shot deca

Kuur zou dan worden:

Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED (behalve zondag)
Week 2-9 : 200 mg Deca /EW
Week 4-11 : 250 mg Sustanon /EW

Nakuur met Tribulus, HCG en Nolvadex, mariadistel

Vraag me af of dit zo een prima kuur is of dat ik deca beter kan stoppen in week 2 en 3 en dan weer samen met Sust opstarten in week 4 daar ik maar een shot tot nu toe genomen heb.

Mijn stats zijn de volgende:
Eerste kuur / 8 jaar training / 35 jaar / 85 kilo / 1.88 hoog / 19% vet

Weet dat ik beter van te voren besluiten kan nemen, maar beter laat dan nooit zal ik maar zeggen
ossy is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 16 mei 2008, 16:01   #2 (permalink)
Moderator

Been's schermafbeelding

Standaard

Waarom slik je dbol niet op zondag?

Sorry maar je stat's zijn nou niet echt denderent om al te kuren en al helemaal niet voor 8 jaar trainen.
Ik zou voor optie 2 gaan als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 16 mei 2008, 16:33   #3 (permalink)
Bodynet Moderator

harold's schermafbeelding

Standaard

Ik zou in de plaats van sus test e. nemen. Sus zorgt voor schommelingen in je bloedwaardes omdat dit een combinatie is van verschillende soorten test. De kort werkende die hier inzit gaat voor de schommelingen zorgen.

Ik zou gewoon opnieuw beginnen met de volgende kuur
1-10 deca
1-12 test e.
week 1-6 30mg dboll

Nakuur met nolvadex

Grtz..
Met citaat reageren
Oud 16 mei 2008, 21:14   #4 (permalink)
Member

zwaan's schermafbeelding

Standaard

Ik zou ook test e. nemen, omdat die iets sneller werkt, tenminste ten opzichte van de lange ester van sust dan he. Dit omdat je al begonnen bent met deca. Die kuur zonder test is gewoon een ruk kuur. Dus knal die test er maar snel bij.
zwaan is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 17 mei 2008, 15:37   #5 (permalink)
Junior Member

ossy's schermafbeelding

Standaard

Okay cool, bedankt voor de tips. De D-bol begint goed aan te slaan, vooral qua kracht bankdrukte eerst tot 100 8 keer, ging gister vrij makkelijk dus volgende keer 110 erop. Spieren beginnen ook voller eruit te zien, dus dat gaat wel goed. Nog niet echt veel toename in gewicht. Sla ook ellendig veel weightgain shakes naar binnen, vet winderig, irritant maar ja

Vindt het zonde om de D-bol nou helemaal te stoppen, ga dus wel door met de 30mg per dag. Test e zat er niet in. Sus krijg ik over een week ongeveer. Dus vraag me af of ik ook door zal gaan met de deca zetten en dan sus er later bij, of dat ik wacht op de sus en dan tegelijk met de deca weer door gaan. Heb me laten vertellen dat 2 test componenten die er in zitten, propionate en phenylpropionate esters snel werkend zijn, binnen 4 dagen, de overige twee componenten met een week of 2-3, dus misschien toch wel beter om de deca strak door te zetten
ossy is offline  
Met citaat reageren
Oud 19 mei 2008, 12:18   #6 (permalink)
Junior Member

Standaard

Zeker test erbij doen man. Maar nogmaals vanwaar de tabs niet op zondag? Je wilt toch enigszins stabiele bloedwaardes houden. met tabs is dat al aardig moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 19 mei 2008, 18:55   #7 (permalink)
ERELID BODYNET

bruce's schermafbeelding

Standaard

eens met harold, alleen dan korter.
ik zie dat met de paar jaar er weken bij komen.
standaard eerste mooie kuur is
week 1-4 dboll 30mg ed
week 1-8 deca 200mg pw
week 1-10 test. enantaat 250mg elke 5 dagen.
dat is nou eenmaal gewoon het beste eerste kuurtje volgens mij.
persoonlijk zou ik zelfs geneens dboll nemen. ik ga zelf al vooruit op 200mg deca en 250mg test per week. dussssss
Met citaat reageren
Oud 19 mei 2008, 23:45   #8 (permalink)
Junior Member

ossy's schermafbeelding

Standaard

Okay, nou ik wacht tot ik de test heb en ga dan samen met deca weer verder, test 1 week langer. Ben benieuwd!

Die d-bol niet op zondag is puur om niet me lever elke dag onder stress te zetten. Zondag ff niet en liv 52 om de boel beetje te reinigen. Ga ook na de d-bol elke dag lever reininging kuur doen met mariadistel / liv 52
ossy is offline  
Met citaat reageren
Oud 20 mei 2008, 09:39   #9 (permalink)
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossy Bekijk bericht
Okay, nou ik wacht tot ik de test heb en ga dan samen met deca weer verder, test 1 week langer. Ben benieuwd!

Die d-bol niet op zondag is puur om niet me lever elke dag onder stress te zetten. Zondag ff niet en liv 52 om de boel beetje te reinigen. Ga ook na de d-bol elke dag lever reininging kuur doen met mariadistel / liv 52

dan ene dagje maakt echt geen fuck uit ouwe. Het enige wat je ermee creeert zijn onstabiele bloedwaardes....
Met citaat reageren
Oud 20 mei 2008, 22:57   #10 (permalink)
Junior Member

ossy's schermafbeelding

Standaard

Tja daar zeg je wat...moet ik ff overnadenken...drink op zaterdag nl ook wel ns een biertje of wat met heeel veel water (slecht maar gezellig) dubbele belasting

Vraag me nog wat dingen af:

Deca en sustanon EW is het verstandig om een dag tussen de shots te laten, of maakt in een keer niet uit, linker bil rechter bil na elkaar, zou je dit sowieso kunnen combineren in 1 spuit? (beetje teveel +4ml in 1 spuit lijkt me?)

En sus komt in ampullen, moet je dan ook naalden wisselen na t vullen of spuit je dit in een keer door (bij deca maakt het rubber de naald bot)
ossy is offline  
Met citaat reageren
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Anabolen

Reageren

Discussietools

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Training aanpassen Don F Trainingsschema's 3 21 september 2007 11:15
Dianabol kuur als eerste kuur batista Anabolen 16 28 maart 2005 11:43
Goeie kuur of slechte kuur? badboy Kuren & resultaten 23 4 februari 2005 03:18
Trainingschema aanpassen deLeRixX Trainingsschema's 4 25 januari 2004 21:47

Actieve Discussies
19:39 Andere sporten..
19:36 Goeienacht..
19:34 Mijn eetschema..
19:26 vraagje trainingss..
19:14 juist schema ?..
19:13 Ik houd van:..
19:12 Motivatie filmpje ..
19:04 You know you're Bo..
18:43 Bodynet verbeteren..
18:39 Crack Revolutions..
18:36 18+ Geilllll..
18:31 Roelly Winklaar, d..
18:30 kwark PR..
18:28 Schoolonderzoek hu..
18:18 trainingsschema..
18:18 Kuur Research 2..
18:15 gespierder worden..
18:07 Snuff-sann's secon..
18:02 Klagen..
17:45 nieuw trainingssch..

Fotogallerij
by webmaster
· · ·
Misc Pros 2
8045 photos
547 comments
by webmaster
· · ·
Misc Pros 2
8045 photos
547 comments
by webmaster
· · ·
Misc Pros 2
8045 photos
547 comments

Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31