Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Anabolen

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Anabolen Dit Forum is alleen bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen met het gebruik van anabolen.

Reageren

LinkBack Discussietools
Oud 8 februari 2010, 06:01   #21 (permalink)
Old Indians Never Die...

Snuff-Sann's schermafbeelding

Standaard

Omdat je trenbolone en dianabol samen gebruikt dien je een prolactine-onderdrukker te gebruiken zoals letrozole, aromasin, dostinex, pramipexole,etc.
Met citaat reageren
Oud 8 februari 2010, 08:55   #22 (permalink)
Member

leroyw's schermafbeelding

Standaard ----

ieder geval bedankt voor je info, maar ik gebruik dat niet....

( even voor de mensen die niet precies weten wat prolactine is: )

http://home.kpn.nl/b1beukema/prolactine.html
leroyw is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 8 februari 2010, 16:16   #23 (permalink)
Moderator

GeneralIx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuff-Sann Bekijk bericht
Omdat je trenbolone en dianabol samen gebruikt dien je een prolactine-onderdrukker te gebruiken zoals letrozole, aromasin, dostinex, pramipexole,etc.
Mwah, dienen vind ik wat sterk. Als je bang bent voor prolactine-gerelateerde gyno, en geen AI verdraagt: akkoord. Aan de andere kant, zolang je oestrogeen niet de spuigaten uit loopt, is het niet noodzakelijk, of zelfs overbodig te noemen.

Osterich heeft een driehoeksrelatie met Bruce en Pinada. Pm Falstyr voor uitleg.
GeneralIx is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 8 februari 2010, 18:56   #24 (permalink)
Member

leroyw's schermafbeelding

Standaard goed uitgelegd

Goed uitgelegd general kon het niet beter....

ik ben nooit weg geweest van die wondermiddeltjes tussendoor, inderdaad als je last krijgt van je tepels enz. dan wil ik er wel aan maar anders niet...

Ik ben wel klaar eigenlijk met deze topic, bedankt allemaal... genoeg info gekregen.
leroyw is offline  
Met citaat reageren
Oud 8 februari 2010, 19:16   #25 (permalink)
Old Indians Never Die...

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralIx Bekijk bericht
Mwah, dienen vind ik wat sterk. Als je bang bent voor prolactine-gerelateerde gyno, en geen AI verdraagt: akkoord. Aan de andere kant, zolang je oestrogeen niet de spuigaten uit loopt, is het niet noodzakelijk, of zelfs overbodig te noemen.
Je hoeft er zelf helemaal niet bang voor te zijn, je kunt ook bang worden gemaakt en daar naar handelen.

Zie dit maar eens:
'Zijn wat verhalen dat Tren je prolactine omhoog jaagt, en prolactine wordt actief bij een hoog oestrogeen. En laat dianaboll nou net voor dat laatste zorgdragen.
Zou dat dus niet doen.'

Ik weet van mezelf dat ik vrij ongevoelig ben voor wat voor bijwerkingen dan ook en natuurlijk neem ik het zekere voor het onzekere.
Tis alleen een beetje jammer om later te vernemen dat het 'overbodig te noemen' is.
Maw had het ook zonder gekund.
Cheers gabber, chief.
Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 01:22   #26 (permalink)
Moderator

Standaard

Bij dboll heeft een AI geen zin, en dan kan een prolactine-onderdrukker inderdaad wijsheid zijn (die optie is in bovenstaande post niet in me op gekomen).
Maar bang maak ik je niet met die andere post. Ik houd bewust een slag om de arm met "er zijn verhalen". En dan zeg ik dat je beter aan de veilige kant zit, dan niet. Had zelf (indien ik tren en dboll zou combineren) ook de prami gepakt, omdat een AI geen nut zou hebben. Dus in zoverre is er niks veranderd. Breng alleen een nuance aan.

Osterich heeft een driehoeksrelatie met Bruce en Pinada. Pm Falstyr voor uitleg.
GeneralIx is offline  
Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 05:36   #27 (permalink)
Old Indians Never Die...

Standaard

Maar Leroyw gaat hetzelfde doen, wat zeg ik, hij gaat nog veel hoger zitten met de tren en d-bol.
Dan is het niet ongepast om hem te vertellen over een eventuele kans tot het krijgen van prolactine-gyno en dat een prolactine-onderdrukker niet nutteloos zou kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 10:19   #28 (permalink)
Moderator

Standaard

Fair enough. Leroyw, het kan wijs zijn om in ieder geval tijdens je dboll het zekere voor het onzekere te nemen, ook al weet ik dat je geen zin hebt in extra rommel.

GeneralIx is offline  
Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 18:52   #29 (permalink)
Old Indians Never Die...

Standaard

Die 'extra rommel' zou hij weleens kunnen krijgen wanneer hij geen onderdrukker gebruikt.
Ik heb aardig wat gasten gesproken, euhm, mee gechat die ook bezig waren met een kuur Test/Tren/D-bol en allen, ja allen gebruiken/gebruikten een onderdrukker.
Ik vind het zo absurt wanneer iemand zegt:' als ik gevoelige tepels krijg zal ik wel wat gaan nemen'.
Das exact hetzelfde als wanneer iemand z'n ballen laat krimpen en vervolgens een hoge dosis HCG zet om ze weer op maat te krijgen.
Waarom er niet gewoon voor zorgen dat zulke dingen niet gebeuren tijdens een kuur, ze dus vermijden door er iets voor te nemen.
In het normale leven krijg je toch ook geen gyno of verschrompelde ballen?
Je speelt met je gezondheid en dan vind ik het uitermate belangrijk om die gezondheid te handhaven en er niet mee te gaan lopen spelen.
Zekerheid boven alles!
Met citaat reageren
Oud 9 februari 2010, 19:26   #30 (permalink)
Member

Standaard

Tell them snuff
thunder2000 is offline  
Met citaat reageren
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Anabolen

Reageren

Discussietools

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe kuur leroyw Anabolen 13 24 september 2007 22:06
Nieuwe kuur Myobolix Anabolen 88 14 februari 2004 20:47
Nieuwe kuur!! X-Tripiot Anabolen 10 6 december 2003 00:10
Jullie reacties op deze kuur Jaap Anabolen 7 21 augustus 2003 12:03
Nieuwe kuur ron2108 Kuren & resultaten 35 9 mei 2003 17:12

Actieve Discussies
14:30 Klagen..
14:28 cut schematje..
14:21 De nieuwe folder v..
14:19 juist schema ?..
14:06 Andere sporten..
14:05 Een veel gevraagd ..
14:02 0,75 man log..
13:55 Aders..
13:47 Voor de lol ende v..
13:45 18+ Geilllll..
13:41 MissGeek stelt zic..
13:06 Kre-Alkalyn..
12:42 Wat eet je nu..
12:38 Misterfits GVT-log..
12:35 Onze grote vriend ..
12:11 Halodrol..
11:47 Snuff-sann's secon..
11:26 Kuur Research 2..
11:15 eindelijk mijn kuu..
11:08 Kabinet Balkenende..

Fotogallerij
by webmaster
· · ·
More Than Four in a Photo
1205 photos
17 comments
by webmaster
· · ·
Lee Priest
457 photos
25 comments
by webmaster
· · ·
Claudia Bianchi
73 photos
1 comments

Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31