Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Anabolen

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Anabolen Dit Forum is alleen bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen met het gebruik van anabolen.

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 5 februari 2012, 17:12   #1 (permalink)
Junior Member

Standaard Welke Orals?

Beste mede BB,

Ik ben 39 jaar en ik train al ruim 20 jaar naturel. Ik leef gezond en train altijd hard en intensief. Ik let ook altijd op mijn eten etc. ik ben 1.83 lang en weeg 96 kg met 14-15% vetpercentage.
Omdat ik ook al wat ouder begin te worden en steeds sneller last van blessures begin te krijgen en daarbij, dat ik al jaren niet meer echt voorruit ga wil ik beginnen met een kuurtje AAS.

Ik heb me al heel verdiept in de anabolen materie maar ik heb toch jullie professionele raad en ervaring nodig.
Omdat mijn gezondheid het belangrijkste voor me is wil ik niet ver gaan met anabolen. Mijn doel is uiteindenlijk 5-6 kg schone spiermassa aankomen en 3 kg vetmassa verliezen. Ik weet dat dit niet haalbaar is met een licht oral kuurtje. Ik wil ook niet gaan injecteren daarom een oral only.

Ik dacht omdat ik kalend ben zelf aan Anavar of Turinabol als beginners kuurtje waarbij Anavar mijn voorkeur heeft.(waarom weet ik niet, misschien door de naamsbekendheid?)

Ik zelf had het volgende schema in gedachtenAnavar of Turinabol)

w1 10 mg
w2 20 mg
w3 30 mg
w4 40 mg
w5 40mg
w6 30 mg
w7 20 mg
w8 10 mg

De tendens tegenwoordig is om niet aan opbouw/afbouw te doen en zoveel mogelijk te pakken,maar volgens oude zeer professionele kenners is opbouwen en afbouwen toch veel beter voor het lichaam en organen zodat je sneller hersteld bent, en dan ook weer eerder een ander licht kuurtje kunt gaan doen.

Nolvadex hou ik bij de hand als het mis dreigt te gaan.

Ik zelf denk dat ik hiermee wel wat resultaat bijboek en ik hiermee mijn gezondheid en haren geen schade mee berokkent?!

Ik gebruik ook finasteride om haaruitval tegen te gaan.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Alvast hartelijk bedankt!
Riuari is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Oud 5 februari 2012, 17:17   #2 (permalink)
Doorman Supervisor SIA

Snuff-Sann's schermafbeelding

Standaard

Je zult met dat kuurplannetje zeer bedrogen uitkomen kerel.
Zowel turinabol als oxandrolone zullen niets bewerkstelligen met jou doseringen.
Snuff-Sann is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Oud 5 februari 2012, 17:19   #3 (permalink)
Hardline dictator

GeneralIx's schermafbeelding

Standaard

Ben het zowaar eens met Snuff.

Greet death with a smile. Then tell him you fucked his sister.
GeneralIx is offline  
Oud 5 februari 2012, 17:23   #4 (permalink)
Doorman Supervisor SIA

Snuff-Sann's schermafbeelding

Standaard

Misschien een beetje meer kracht in week 4 en 5 maar zo goed als te verwaarlozen.
Snuff-Sann is offline  
Oud 5 februari 2012, 17:25   #5 (permalink)
Hardline dictator

GeneralIx's schermafbeelding

Standaard

Niks om over naar huis te schrijven in ieder geval.

@ TS
Gewoon 4 weken 40 mg, dan heb je er nog wat aan.

Greet death with a smile. Then tell him you fucked his sister.
GeneralIx is offline  
Oud 5 februari 2012, 17:35   #6 (permalink)
President

Hermandad's schermafbeelding

Standaard

Anavar (oxandrolone) zal geen spiermassa leveren, enigste wat het leverd is een boel kracht maar dit alleen in de laatste weken pas (kuur van 6 weken lees: 4 tot 6 w) Dus je zult inderdaad bedrogen uitkomen als je op spiermassa wacht.

Waarom eigenlijk bol, en niet Primo of Winstrol?
Oud 5 februari 2012, 17:48   #7 (permalink)
President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riuari Bekijk bericht

Ik zelf denk dat ik hiermee wel wat resultaat bijboek en ik hiermee mijn gezondheid en haren geen schade mee berokkent?!
Wat denk je zelf beste kerel? dat het geen effect zou hebben op eigen testestron en gezondheid. Ik snap niet dat mensen zo kunnen klagen over haaruitval en eventueel bijwerkingen. Als je wilt kuren, neem je wat haaruitval gewoon voor lief en zijn er problemen omtrent gezondheid zorg je ervoor dat dit wordt opgelost. Als je dat niet wil, begin dan niet aan kuren. Het is niet gezond, het is schadelijk, en ja de kans is erg groot dat het schade aanricht.
Oud 5 februari 2012, 18:29   #8 (permalink)
Senior Member

kabaffel's schermafbeelding

Standaard

je moet meer gebruiken..... als je bijv anavar gaat gebruiken moet je rond de 30-80mg zitten om aan te komen als je je hierover hebt ingelezen hoe kun je dit nog niet weten?
Oud 5 februari 2012, 19:11   #9 (permalink)
President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kabaffel Bekijk bericht
je moet meer gebruiken..... als je bijv anavar gaat gebruiken moet je rond de 30-80mg zitten om aan te komen als je je hierover hebt ingelezen hoe kun je dit nog niet weten?
Ja dat is dus bullshit kabaffel. Met anavar is het zeker niet dat als de dosis hoger is, dat de werking dan ook meer is. Wat wel hoger wordt is de beschadiging aan de lever. Omdat anavar helemaal niet meer mild is als je op zulke hoge dosis gaat gebruiken.

20mg elke dag geeft al resultaat (theoretisch en in praktijk) ervaren mensen dit. Elk lichaam werkt ook anders, en dus ook de werking zal verschillen per persoon. 20mg tot 50mg wordt aangeraden, des ondanks worden er toch hogeren doseringen gebruikt.
Oud 5 februari 2012, 19:20   #10 (permalink)
Senior Member

kabaffel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermandad Bekijk bericht
Ja dat is dus bullshit kabaffel. Met anavar is het zeker niet dat als de dosis hoger is, dat de werking dan ook meer is. Wat wel hoger wordt is de beschadiging aan de lever. Omdat anavar helemaal niet meer mild is als je op zulke hoge dosis gaat gebruiken.

20mg elke dag geeft al resultaat (theoretisch en in praktijk) ervaren mensen dit. Elk lichaam werkt ook anders, en dus ook de werking zal verschillen per persoon. 20mg tot 50mg wordt aangeraden, des ondanks worden er toch hogeren doseringen gebruikt.
hij wil 5 kilo spier massa aanzetten
en wil 2 kilo vet verbranden

met 20mg anavar gaat dat nooit lukken,
de reden dat er hoog wordt gedoseerd met anavar is omdat het mild is (misschien wel de mildste)

anders vragen we het ff aan snuff die weet er meer vanaf dan ons
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Anabolen

Discussie gesloten

Discussietools

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voeding supps welke wel welke overbodig??? michaelabbema Voedingssupplementen 5 13 oktober 2011 18:14
Festivals en Feesten, welke ben je pas geweest / welke ga je naartoe RoboRI3 Van alles en nog wat... (Off-Topic) 100 28 augustus 2011 08:01
Op en afbouwen orals. Ashley Kuren & resultaten 43 4 april 2010 14:00
orals vs prohormonen dianabolic Anabolen 6 10 oktober 2008 10:05
rijstsoorten: welke wel en welke niet? ijzer Dagelijkse voeding 6 7 april 2008 18:19

Actieve Discussies
17:52 Yawa77 All-round L..
17:51 Split-schema (3dag..
17:51 Bizarre Nieuwsberi..
17:48 Vetmeting gedaan, ..
17:43 Het grote Game-Noo..
17:34 Niet-eiwitrijk voe..
17:31 Algemeen Body En F..
17:30 striemen op bovena..
17:26 hallo allemaal..
17:10 cuylleke's log..
16:41 Weight Gainer..
16:39 200kg deadlift joa..
16:29 Muziek waar je kip..
16:26 Vreugde topic..
16:25 Wel of Geen Testos..
16:25 Oki's dolle koe go..
16:05 Joachim's log..
15:55 Marcel's log..
15:52 Wasofski’s Curricu..
15:36 Axel's Powerlog..

Fotogallerij
by webmaster
· · ·
More Amatures
7431 photos
128 comments
by webmaster
· · ·
Arnold Schwarzenegger
1604 photos
302 comments
by webmaster
· · ·
Misc Pros 2
8045 photos
820 comments

Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33