Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Anabolen

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Anabolen Dit Forum is alleen bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen met het gebruik van anabolen.

Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 5 februari 2012, 17:12   #1 (permalink)
Junior Member

Standaard Welke Orals?

Beste mede BB,

Ik ben 39 jaar en ik train al ruim 20 jaar naturel. Ik leef gezond en train altijd hard en intensief. Ik let ook altijd op mijn eten etc. ik ben 1.83 lang en weeg 96 kg met 14-15% vetpercentage.
Omdat ik ook al wat ouder begin te worden en steeds sneller last van blessures begin te krijgen en daarbij, dat ik al jaren niet meer echt voorruit ga wil ik beginnen met een kuurtje AAS.

Ik heb me al heel verdiept in de anabolen materie maar ik heb toch jullie professionele raad en ervaring nodig.
Omdat mijn gezondheid het belangrijkste voor me is wil ik niet ver gaan met anabolen. Mijn doel is uiteindenlijk 5-6 kg schone spiermassa aankomen en 3 kg vetmassa verliezen. Ik weet dat dit niet haalbaar is met een licht oral kuurtje. Ik wil ook niet gaan injecteren daarom een oral only.

Ik dacht omdat ik kalend ben zelf aan Anavar of Turinabol als beginners kuurtje waarbij Anavar mijn voorkeur heeft.(waarom weet ik niet, misschien door de naamsbekendheid?)

Ik zelf had het volgende schema in gedachtenAnavar of Turinabol)

w1 10 mg
w2 20 mg
w3 30 mg
w4 40 mg
w5 40mg
w6 30 mg
w7 20 mg
w8 10 mg