Pagina 1 van 7 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 61
    Junior Member

Jullie mening over Anabolen.

Kleine inleiding: Ben nu jaar aan trainen ben 1.80/77kg/12%VP. Heb laatste creatine kuur gedaan (moet nu even 4 weken stoppen) en slik nu net oxyelite. Daarnaast goed eiwit rijk dieet en train 5 keer per week KT. En zit ik aan de visolie, biergist, proteine shakes, multi pro, Vit D.

Ben helemaal verslaafd geraakt aan het sporten en dus aan het werken aan mijn lichaam. Had altijd voor me naturel te blijven dit omdat anabolen in mijn hoofd erg slecht waren voor je vooral op latere leeftijd. Voornamelijk met je hart, nieren enz.

Maar nu ik veel lees erover kom ik stukken tegen waarin BB/doktoren zeggen dat als het met beleid word gedaan helemaal niet gezegd is dat je op latere leeftijd veel last ervan ondervind. Zolang het maar onder controle gedaan word.

Nou wil ik niet meteen anabolen gebruiken maar misschien wat van jullie reacties krijgen over jullie ervaringen? Lees dat je veel verschillende vormen van anabolen kan gebruiken.

Nou hoop jullie misschien wat plus en negatieve kanten voor mij kunnen belichten.

Senior Member FitnessBoer's schermafbeelding
    Anabolen, daar word je berebeest van jo
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Bodynet Moderator dynobet's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BabyD Bekijk bericht
    ......

Nou hoop jullie misschien wat plus en negatieve kanten voor mij kunnen belichten.
    Hier alvast een negatieve kant:
    Er bestaat geen "veilig" anabolen gebruik. Je loop altijd een onnodig risico.
    Wil je door mij een voeding schema op maat laten maken? >>klik hier<<

Low reps only Tails's schermafbeelding
    Na 1 jaar trainen valt er sowieso nog veel meer uit te halen.

Walking contradiction talalelh15's schermafbeelding
    Je hele leven is niet veilig. Er zijn zoveel dingen niet veilig en toch word het gedaan. Dus ligt puur aan jou optiek hoe jij je leven wilt leven. Wil jij gekke dingen doen, alles proberen. Bungeejumpen, anabolen spiten, wereldreizen maken etc etc. Dan is dat jou keuze en jou manier van leven.

Zo bekijk ik anabolen ook. Hoe wil ik mijn leven leiden en hoe zie ik mijzelf in de toekomst. Wil ik blowen? Drinken? of wil ik mijn leven ''veilig'' leven zonder hoogtepunten of dieptepunten(oftwel dood)

Junior Member Deeveehaa's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BabyD Bekijk bericht
    Maar nu ik veel lees erover kom ik stukken tegen waarin BB/doktoren zeggen dat als het met beleid word gedaan helemaal niet gezegd is dat je op latere leeftijd veel last ervan ondervind. Zolang het maar onder controle gedaan word.

Klinkt alsof je zelf het antwoord al geeft.....
    Je zegt echt dingen waaruit blijkt dat het kwaad doet:
    - helemaal niet gezegd is
    - veel last ervan ondervindt

Heb jij een arts die jou iedere week wilt monitoren op je AAS gebruik?

En idd.... Een jaar trainen?!
    Zorg eerst dat je een redelijke basis opgebouwd hebt en je weet wat je lichaam doet, voordat je met zooi begint.
    Laatst gewijzigd door Deeveehaa; 14 July 2012 om 21:21

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door talalelh15 Bekijk bericht
    Je hele leven is niet veilig. Er zijn zoveel dingen niet veilig en toch word het gedaan. Dus ligt puur aan jou optiek hoe jij je leven wilt leven. Wil jij gekke dingen doen, alles proberen. Bungeejumpen, anabolen spiten, wereldreizen maken etc etc. Dan is dat jou keuze en jou manier van leven.

Zo bekijk ik anabolen ook. Hoe wil ik mijn leven leiden en hoe zie ik mijzelf in de toekomst. Wil ik blowen? Drinken? of wil ik mijn leven ''veilig'' leven zonder hoogtepunten of dieptepunten(oftwel dood)
    O, dus heroine, crack? In Rusland op het rode plein geschreeuwd dat poetin homo is? Wit poeder naar de FBI opgestuurd?

Voor jou allemaal "been there, done that"?

Walking contradiction talalelh15's schermafbeelding
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deeveehaa Bekijk bericht
    O, dus heroine, crack? In Rusland op het rode plein geschreeuwd dat poetin homo is? Wit poeder naar de FBI opgestuurd?

Voor jou allemaal "been there, done that"?
    Iedereen heeft andere hoogtepunten in zijn leven, vriend. Mijn post zegt niks over hoe ik zelf ben, alleen hoe ik over dingen denk.

Mischien beter verwoord: Ik zal nooit mijzelf iets niet laten doen als ik het wil doen omdat het ''niet veilig'' is.

Understand?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door talalelh15 Bekijk bericht
    Iedereen heeft andere hoogtepunten in zijn leven, vriend. Mijn post zegt niks over hoe ik zelf ben, alleen hoe ik over dingen denk.

Mischien beter verwoord: Ik zal nooit mijzelf iets niet laten doen als ik het wil doen omdat het ''niet veilig'' is.

Understand?
    Het is onzin dat je je niet zou tegenhouden omdat het niet veilig is. In dat geval werkt je frontale cortex in je hersens niet goed en zou je psychopathische trekjes hebben.

In dit geval is het een kwestie van consequenties overzien. Dat kan niet iedereen. Zeker jongeren, die vaak naar aas grijpen niet.

Overigens snap ik wel ergens wat je bedoelt hoor. Dat is op zich een goede mentaliteit, mits op de juiste en wijze manier gebruikt.
    Laatst gewijzigd door Deeveehaa; 14 July 2012 om 21:41

Senior Member kabaffel's schermafbeelding
    Hoe oud ben je? <--- ??
    There are no shortcuts to any place worth going.

Pagina 1 van 7 1234567 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. even jullie mening!!!
    door coupe2000 in forum Foto's van leden
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 7 November 2010, 19:41
  2. jullie mening?? voedingsschema
    door LizzyBizzy in forum Dagelijkse voeding
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 15 November 2008, 22:43
  3. mag ik jullie mening...
    door LUCA in forum Anabolen