Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft. | Dagelijkse voeding Wat eet je zo al aan dagelijkse voeding om een sterk fysiek te bouwen? Bulken? Dieeten? Vertel het ons hier... |  |
8 februari 2010, 16:29
|
#1 (permalink)
| | Member
| schema bulk Peso Boys, Kunnen jullie een kijkje nemen naar mijn schema. Ben zelf erg aan het twijfelen of het ok is.
paar dingen: suikers is PO omdat ik in spanje niet aan dextrose kan komen
runderlappen zijn enkel deze week, zal hierna weer kip en dan 200 gram zijn.(eiwit ongeveer gelijk)
Shake drink ik alleen op trainingsdagen.
alvast bedankt voor jullie commentaar 
p.s. het net schema gejat van iemand, maar weet niet meer van wie.
__________________ Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal |
| |
8 februari 2010, 21:42
|
#2 (permalink)
| | Member
| iemand?
__________________ Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal |
| |
8 februari 2010, 22:42
|
#3 (permalink)
| | Member
| Dat excel bestandje gebruik ik ook :P
Hoezo twijfel je dan zo erg of het wel goed is? Is niks mis mee toch. |
| |
8 februari 2010, 22:54
|
#4 (permalink)
| | Yeeaah Buddy!
| Ziet er best goed uit. Zou persoonlijk wat meer vetten erbij doen. Is er helemaal geen druivensuiker te vinden daar?
NL: druivensuiker, D-glucose, dextrose
ES: D-glucosa, glucosa anhidra, dextrosa, glucosa dextrorrotatoria
Veel plezier.
__________________ Live Strong, Die Ripped And Leave A Huge Fucking Corpse. |
| |
9 februari 2010, 09:12
|
#5 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sch00m Ziet er best goed uit. Zou persoonlijk wat meer vetten erbij doen. Is er helemaal geen druivensuiker te vinden daar?
NL: druivensuiker, D-glucose, dextrose
ES: D-glucosa, glucosa anhidra, dextrosa, glucosa dextrorrotatoria
Veel plezier.  | Ja er is wel fructose, dat gebruik ik nu. Ik heel spanje afgezocht naar dextrose. Overal kan je wel het colombiaanse witje goedje vinden, maar dextrose, ho maar!
Als ik er meer vetten bij doe, waar compenseer ik dit dan mee, kh of eiwitten?
| |
9 februari 2010, 09:19
|
#6 (permalink)
| | Hardline dictator
| Betere geen fructose gebruiken gabbber.
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Greet death with a smile. Then tell him you fucked his sister  . |
| |
9 februari 2010, 09:44
|
#7 (permalink)
| | Junior Member
| wat is dan precies dextrose voor na de training? hetzelfde als die dextro dingen? die witte blokjes zeg maar?
en fructose bv. die rolletjes met druivensuiker?
of sla ik nu de plank helemaal mis? |
| |
9 februari 2010, 10:08
|
#8 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralIx Betere geen fructose gebruiken gabbber. | Nee?
Fuck it, dan maar even geen suiker. ik ben over 4 dagen terug in nederland. Daar liggen de zakken dextrose letterlijk al op me te wachten. Ik wilde het alleen niet menemen naar spanje omdat het zo op coke lijkt. Had geen zin in gezeik bij de bagage check
| |
9 februari 2010, 12:43
|
#9 (permalink)
| | Hardline dictator
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seven wat is dan precies dextrose voor na de training? hetzelfde als die dextro dingen? die witte blokjes zeg maar?
en fructose bv. die rolletjes met druivensuiker?
of sla ik nu de plank helemaal mis? | Druivensuiker=dextrose=glucose. En daar heb je ook die blokjes van (Dextro Energy), maar die zijn flink duur voor wat ze geven. In poedervorm betaal je anderhalve euro voor vijfhonderd gram ofzo. Scheelt wat in de prijs dus  . Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peso Nee?
Fuck it, dan maar even geen suiker. ik ben over 4 dagen terug in nederland. Daar liggen de zakken dextrose letterlijk al op me te wachten. Ik wilde het alleen niet menemen naar spanje omdat het zo op coke lijkt. Had geen zin in gezeik bij de bagage check  | Snap ik. Eventueel kun je het ook per post sturen.
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Greet death with a smile. Then tell him you fucked his sister  . |
| |
9 februari 2010, 17:04
|
#10 (permalink)
| | Yeeaah Buddy!
| Kan je daar gaan brommen voor een zakje dextrose.
Je kan gerust ook suiker gebruiken hoor, in chocolademelk zit ook gewoon suiker. Dus zie het probleem niet zo.
Edit: Niet compenseren, gewoon erbij gooien. Die 200kcals. Als je persé wil compenseren, koolhydraten.
__________________ Live Strong, Die Ripped And Leave A Huge Fucking Corpse. |
| |
Soortgelijke discussies | | Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht | | Bulk schema | Admiraalboterton | Dagelijkse voeding | 9 | 26 januari 2010 10:45 | | bulk schema | hendrie | Dagelijkse voeding | 92 | 27 november 2009 08:06 | | me bulk schema | donjaym | Dagelijkse voeding | 3 | 22 oktober 2009 17:44 | | bulk schema | hendrie | Dagelijkse voeding | 12 | 8 maart 2009 10:43 | | Bulk schema | Maarten2208 | Dagelijkse voeding | 11 | 19 oktober 2008 13:12 | | |