Announcement

Collapse
No announcement yet.

Shoppy stelt zich voor

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by shoppy View Post
    wat ik inmiddels heb bereikt, niet verliezen tijdens het cutten.
    Op mijn leeftijd bouw ik nu eenmaal niet zo snel op en wanneer ik ga cutten, wat ik nu alweer ene poosje doe, merk ik dat ik dat alles weer wat minder wordt.
    Hoe bedoel je dit? Je bent net een paar maanden bezig. Wat bedoel je met "verliezen wat je opgebouwd hebt"?

Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Lesje geleerd.
      Ik heb zo'n drie weken de Anavar gebruikt maar omdat ik zo'n hoge bloeddruk had (kennelijk al vóór die tijd) maar even bloed laten prikken.

Normaal gesproken zit ik met mijn ALAT (een leverwaarde) rond de 55. Ik heb daar de geschiedenis van omdat ik iedere twee jaar een check-ip laat doen. Bij de eerste keer meten was deze waarde iets maar dan 1300 en na twee weken zelfs 1600 (afgerond).
      Wanneer iemand zegt dat Anavar licht levertoxies is moet je dat maar met een korreltje zout nemen. deze waarden zorgden ervoor dat ik in een molen van onderzoeken terecht kwam. Ik heb uitgelegd wat er gebeurt was en heb me daarna zeer strikt aan veel water drinken gehouden en absoluut geen alcohol gehad.
      De laatste meting is nu iets meer dan een week geleden en de LSAT waarde is nu terug bij 599 (ASAT = 57). Nog altijd veel te hoog maar wel op de weg terug.

Al met al ben ik er toch redelijk van geschrokken.
      Ben weer aan het trainen maar zonder 'hulpmiddelen' zelfs geen voedingssupplementen, helemaal niks.

Goed van jullie om me te waarschuwen, Ik schaamde me een beetje voor dit alles maar besloot toch maar even te antwoorden omdat ik misschien kan meehelpen een ander te waarschuwen die op het punt staat net zo'n stomme beslissing te maken.

Comment

shoppy ik ben blij om te horen dat je "met de schrik bent vrijgekomen" en dat het niet ernstiger afgelopen is. Het was een goed besluit van je om bloed te laten prikken toen je last had van hoge bloeddruk.

Comment

Heb er laatst een ez curlstang bijgekocht wat me weer net wat extra oefeningen oplevert.
          Vier dagen geleden de triceps eens extra onder handen genomen en heb nu nog altijd spierpijn.

De bui wordt steeds 'slanker' maar het totale lichaamsgewicht eigenlijk niet.
          Merk dat ik breder wordt, het gaat niet hard maar merk het wel.
          Eén van mijn colbertjes zat laatst zo strak dat iemand er een opmerking over maakte.
          Geinig toch?

Ben nu iets meer dan een half jaar bezig en heb er ongelooflijk veel plezier in.

Volgende maand weer eens mijn vetpercentage laten meten.
          Ging van 28% naar 26,8 naar 27% naar 25%.
          Gaat niet hard maar bedenk ook dat ik volgend jaar 60 wordt haha.

Comment

De trainingen zorgen ervoor dat je meer spiermassa krijgt. Maar vetverlies bereik je door beter te eten. Met "beter" bedoel ik de juiste producten, in de juiste hoeveelheden, en op de juiste tijdstippen.
            Ik gebruik de EZ curl bar alleen voor de liggende triceps extensie oefening.

Comment

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X