Announcement

Collapse
No announcement yet.

LB/UB Massa Trainingsschema

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zie alleen de dagen 1 en 3 staan(lowerbody), zijn dagen 2 en 4 (upperbody) weggevallen?

Comment

• Originally posted by Qaletaqa72 View Post
      Ik zie alleen de dagen 1 en 3 staan(lowerbody), zijn dagen 2 en 4 (upperbody) weggevallen?
      Je hebt gelijk. Een deel van de openingspost is weggevallen. Ook de erop volgende post, met aanwijzingen hoe de trainingen moeten worden ingedeeld, is weggevallen.
      Gelukkig heeft de Wayback Machine nog een snapshot van de originele post: https://web.archive.org/web/20120523...ngsschema.html
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
        Je hebt gelijk. Een deel van de openingspost is weggevallen. Ook de erop volgende post, met aanwijzingen hoe de trainingen moeten worden ingedeeld, is weggevallen.
        Gelukkig heeft de Wayback Machine nog een snapshot van de originele post: https://web.archive.org/web/20120523...ngsschema.html
        Heel erg bedankt, ik ga er binnenkort eens aan beginnen.

Comment

Actieve discussies

Collapse

• niet_hier
          Reply to Help schema 16 jaar
          niet_hier
          De reden om cardio niet voorafgaande aan je krachttraining te doen is inderdaad om te zorgen dat je nog "vers en fit" bent voor je krachttraining....
          3 uur geleden
        • Enzo Gozen
          Enzo Gozen
          Haha ja het blokkeert je lucht als het ware. Waardoor je dus minder zuurstof krijg en spieren bij longen groeien ofzo lol zoek maar op hardkopen mondkap...
          20 uur geleden
        • niet_hier
          niet_hier
          Ik ben vergeten hoeveel dagen per week je krachttraining doet. Als je niet alle dagen krachttraining doet is het het beste om cardio te doen op dagen...
          1 day ago
        • Mushrambo
          Reply to Mushrambo, programming powerlifter
          Mushrambo
          Training net. Begon na squat een beetje energie te verliezen maar ging verder wel ok.

Paused squat
          5x 60
          5x 70
          5x 100...
          1 day ago
        • Mushrambo
          Reply to Mushrambo, programming powerlifter
          Mushrambo
          Dankjewel!

Het wordt op 9/10 december gehouden in Veldhoven....
          1 day ago
        • Voltex
          Reply to nieuw hier :)
          Voltex
          Dankjewel! Ik zit zelf aan 73/75 te denken heb de afgelopen weken veelal de carbs laag gehouden en de proteine hoog. Zat op sommige dagen op 1600kcal...
          1 day ago
        • Enzo Gozen
          Enzo Gozen
          Nee meer spiermassa zowiezo.

Ow is dat zo waarom dan?
          Raad je dan aan om cardio dan helemaal links te laten liggen of wel einde van...
          1 day ago
        • Naruto rulezz
          Reply to Naruto's log
          Naruto rulezz
          Nieuwe PR erbij . Training ging prima, enige die minder ging was de push press, maar dat is logisch na zware deadlift sessie.

Deadlift:...
          1 day ago
        • niet_hier
          niet_hier
          Gefeliciteerd.

Dus je gewicht is toegenomen van 67 kg tot 72 kg? Heb je het idee dat je meer spiermassa hebt gekregen? Of ook meer lichaamsvet...
          2 days ago
        • niet_hier
          Reply to nieuw hier :)
          niet_hier
          4,5 kg in 4 weken verloren? Dat is een goed resultaat. Heb je een streefgewicht in gedachten?
          2 days ago
        Working...
        X