Naruto's log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bevalt het een beetje?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

    Comment


    • Het bevalt zeker, de bent over rows voelen vooral erg fijn. Sinds ik dips doe, wat maar sinds paar weken is, merk ik al erg verschil in borst 'vorm'.

      Dankje nogmaals voor adviezen.

      Comment


      • Originally posted by Naruto rulezz View Post
        Het bevalt zeker, de bent over rows voelen vooral erg fijn. Sinds ik dips doe, wat maar sinds paar weken is, merk ik al erg verschil in borst 'vorm'.

        Dankje nogmaals voor adviezen.
        Goed om te horen. Als je nog vragen hebt je weet mij te vinden.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

        Comment


        • Net terug van de gym, was klaar in 49:45. Door wat meer gepraat er langer over gedaan 'helaas'. Ging wel goed, voelde mij ook wel goed, hoewel ook geïrriteerd door twee andere (waren daar met ze 3e er) die zeiden dat ik meer moest afwisselen in oefeningen voor meer mass, dat ik altijd hetzelfde doe, enz.

          Raakte dus wat geïrriteerd door hun onwetendheid van hoe spieren werken enzovoort, en dachten ze dat ze gelijk hadden, omdat het 3 tegen 1 was. (note: toen ik zei dat spier niet weet waar het tegen 'vecht', alleen maar dat het zich moet aanpassen aan wat de omgeving vraagt, oftewel het aanpassen aan het steeds hogere gewicht, zei een van die gasten van dat bijv. bij bankdrukken de pin telkens wat anders zetten, een andere prikkel geeft, like beweging is exact hetzelfde in principe, alleen nadruk heel lichtjes wat anders).

          Degene die dit zei traint nauwelijks benen, deadlift niet enz hoewel voor rest wel goed fysiek heeft, beter als die van mij. Andere vroeg na het napraten van andere of die x oefening zo moest doen of niet, en vroeg wat andere uitleg, en de laatste had tijdje terug verteld dat hij testosteron heeft gebruikt etc, niks mis mee, niks op tegen whatsoever, maar zijn fysiek straalt dat niet bepaald uit.


          ^ frustraties / irritaties even kwijt getypt.
          Maar dit alles terzijde:

          Squat: 1 min rust tussen sets
          - 80kg 6x6
          Ging redelijk gemakkelijk, volgende keer 82.5kg.

          Bench press: 1 min rust tussen sets
          - 70kg 5x3
          - 70kg 1x1 paused
          Was kapot, had geen spotter.

          Bent over row: 1 min rust tussen sets
          - 55kg 6x6
          Goede contractie en stretch in rug en traps.

          Military press: 45 sec rust tussen sets
          - 35kg 2x6
          - 35kg 1x4
          - 30kg 1x6
          1 herhaling meer als vorige keer, bij derde set had ik de 5de rep waarschijnlijk niet gered. 6de rep laatste set net eruit weten te persen.

          Pull ups: 1 min rust tussen sets
          - BW 10x
          - BW 5x
          - BW 4x
          1 rep meer 2de set, tevreden.

          Calf raise: 30 sec rust tussen sets
          - 160kg 6x
          - 160kg 6x
          - 160kg 6x
          Goede contractie en stretch, nu opbouwen naar meer herhalingen.

          Comment


          • Gister misschien wat te agressief / frustrerend alles eruit getypt, ik weet wat ik in eerste 2 / 2.5 jaar fout heb gedaan, dat probeer ik nu recht te zetten en op mijn manier, mijn doelen te bereiken.

            Zal minder aantrekken in de toekomst wat andere zeggen, als ik weet dat dit niet gebaseerd is op het werken van het lichaam, maar het nagepraat wat bodybuilding stites roepen. Hoewel in elke leugen wel gedeelte waarheid is te vinden.

            Comment


            • Net terug van de gym, was lekker rustig, maar 3 mensen totaal, waarvan 2 cardio deden. Had dus geen spotter bij de squat en bench press. Was klaar in 49:22. Ging redelijk, beetje mixed feelings over.

              Squat: 1 min rust tussen sets
              - 82.5kg 6x6
              Was kapot na 6de set, niet tot failure, maar gezien de korte rust en een kcal deficit, begin ik het wel te voelen.

              Bench press: 1 min rust tussen sets
              - 70kg 3x
              - 70kg 3x
              - 70kg 2x (derde rep durfde ik niet)
              - 65kg 5x
              - 65kg 3x
              - 65kg 3x
              Niet tevreden hierover, hopelijk was het een fluke.

              Bent over row: 1 min rust tussen sets
              - 60kg 6x6
              Vorm kon wat netter, werd af en toe meer een yates row. Na laatste set machine row gedaan 40kg 6x, erg op vorm en contractie in rug gefocust.

              Military press: 45 sec rust tussen sets
              - 35kg 6x > eitje, had wel 8 in gezeten.
              - 35kg 6x
              - 35kg 5x > net 5de rep gehaald.
              - 30kg 5x
              tevreden, helaas laatste set geen 6 reps,maar derde set wel rep meer, en eerste set die erg gemakkelijk ging.

              Pull ups: 1 min rust tussen sets
              - BW 11x
              - BW 5x
              - BW 4x
              Tevreden, 1 rep meer. Goede contractie en stretch in rug en biceps.

              Calf raise: 30 sec rust tussen sets
              - 160kg 8x
              - 160kg 8x
              - 160kg 8x
              Te doen, volgende keer 10x.





              Cutten gaat goed in mijn ogen, woog vanochtend 74.9kg. 19 januari woog ik 75.9kg, ik ga liever te langzaam cutten dan te snel. Ga waarschijnlijk vanaf volgende week, gezien ik in een kcal deficit zit, de sets afbouwen naar 3 (bij squat, bench en deadlift), zodat m'n lichaam beter kan herstellen van de trainingen.

              Als ik mijn doel heb behaald en rustig ga aankomen, bouw ik de sets (elke week 1 erbij) weer rustig op tot aan de 6. Of ik dan ook gewicht verhoog, als sets omhoog gaat, bepaal ik wel op dat moment, kijkende naar hoe ik mij voel.

              Comment


              • Net terug van de gym, ging best wel goed. Wel 2 min langer over gedaan als vorige week, namelijk 47:18.
                Voelde mij fysiek goed, maar mentaal kon ik wel wat meer aanwezig zijn.

                Deadlift: 1 min rust tussen sets
                - 100kg 6x3
                Laatste twee sets, laatste rep klein beetje grip verlies, maar minder erg als vorige week.

                Chin ups: 1 min rust tussen sets
                - BW 4x6
                - BW 2x5
                Jammer van 5de set, hoewel met laatste set wel goed gemaakt / gecompenseerd.

                Dips: 1 min rust tussen sets
                - + 10kg 5x6
                - + 10kg 1x5
                6de rep net niet gelukt. Tevreden hierover.

                DB side raise: 30 sec rust tussen sets
                - 6kg 3x12
                Laatste set dropset met 4kg en 2kg beide 5x. Erg goede pomp in schouders.

                Face pulls: 30 sec rust tussen sets
                - 20kg 2x15
                - 20kg 1x12 > 15kg 5x > 10kg 5x > 5kg 12x
                Goede contractie en stretch. Niet tot compleet failure, maar rear delts en traps waren zeker vermoeid.

                CG BP: 1 min rust tussen sets
                - 55kg 2x6
                - 55kg 1x4
                - 50kg 1x5
                Minder als vorige week, maar dips was wel stuk meer, waarschijnlijk hierdoor meer vermoeid voor de CG BP.

                Comment


                • Net terug van de gym, was klaar in 47:12. Ging overal redelijk goed, hoewel ik me niet in begin actief voelde, meer moe'ish.

                  Squat: 1 min rust tussen sets
                  - 85kg 6x6
                  Was blij toen squatten voorbij was, was uitputtend, hoewel niet tot failure.

                  P. bench press: 1 min rust tussen sets
                  - 70kg 2x
                  - 70kg 1x
                  - 70kg 1x
                  - 70kg 1x
                  - 75kg 1x
                  - 85kg 0x, 2x negatief.
                  Bij laatste 3 sets wel spotter, had bij de 70 en 75kg niet geholpen. 85kg voelde bijzonder licht aan, ondanks 0x is gelukt, wel 2x negatief + feit dat al daarvoor 5 sets had gedaan. Erg tevreden.

                  Bent over row: 1 min rust tussen sets
                  - 60kg 6x3
                  I.v.m. vorm, maar 3 herhalingen gedaan, erg gelet op uitvoering. Ging goed, en na laatste set machine row 40kg 5x.

                  Military press: 45 sec rust tussen sets
                  - 35kg 2x6
                  - 35kg 1x4
                  - 30kg 1x6
                  Niet tevreden hierover, weer eentje minder. Maandag beginnen weer met 30kg, naar 4x8 trainen.

                  Pull ups: 1 min rust tussen sets
                  - BW 11x
                  - BW 5x
                  - BW 4x
                  Tevreden, zelfde als vorige keer. Goede contractie en stretch in rug.

                  Calf raise: 30 sec rust tussen sets
                  - 160kg 10x
                  - 160kg 10x
                  - 160kg 10x
                  Te doen, kuiten begonnen redelijk te branden.


                  Iedereen fijn weekend en hopelijk een leuke valentijn !

                  Comment


                  • Net terug van de gym, voelde me voorafgaand niet geweldig, maar dat veranderde beetje tijdens de training. Was klaar in 48:00. Over algemeen ging het wel goed.

                    Squat: 1 min rust tussen sets
                    - 90kg 6x3
                    Gezien ik niet super voelde, besloten om 6x3 te doen met wel hoger gewicht. Nu rustig opbouwen hiermee naar de 6x6. Was trouwens wel te doen, niet tot failure of erg vermoeiend.

                    Paused bench press: 1 min rust tussen sets (1 sec pause)
                    - 70kg 3x1
                    - 75kg 1x1
                    - 80kg 1x1
                    - 60kg 1x5
                    Bij 4de en 5de set wel spotter erbij, maar had niks gedaan.

                    Bent over row: 1 min rust tussen sets
                    - 60kg 6x4
                    1 rep meer als vorige keer, na laatste set dropset met machine row 40kg 6x.

                    Military press: 45 sec rust tussen sets
                    - 30kg 2x8
                    - 30kg 1x6
                    - 30kg 1x4
                    Tevreden, opbouwen naar 4x8.

                    Pull ups: 1 min rust tussen sets
                    - BW 12x
                    - BW 5x
                    - BW 4x
                    Goede contractie en stretch, tevreden met 1 rep meer.

                    Calf raise: 30 sec rust tussen sets
                    - 160kg 12x
                    - 160kg 10x
                    - 160kg 8x
                    Ontevreden, voelde zwaar. Hopelijk volgende keer beter.

                    Comment


                    • Net terug van de gym, was klaar in 45:43. Dit is +- 1.5 min eerder / sneller klaar, moest wel na 2de set van stang veranderen (de 20kg schijf, ring erin viel ertussen uit, eigenaar begon deadlift schijven eraf te halen, moest andere stang gebruiken, dit koste redelijk wat tijd. Hierdoor de rest wat misschien te gehaast getraind (te weinig rust) waardoor ik stuk sneller klaar was).
                      Voelde mij redelijk goed, gister wel erg verkouden en zwak voelend, vandaag nog steeds beetje, maar stukken minder.

                      Deadlift: 1 min rust tussen sets
                      - 105kg 2x3
                      - 105kg 4x2
                      Door de lange rust en ergernis van eraf en erop doen van gewichten, wat bij andere stang wat stroef ging, maar gehouden bij 2 reps, grip verlies kwam al wel beetje opspelen. Nog steeds zonder riem en overhand grip.

                      Chin ups: 1 min rust tussen sets
                      - BW 4x6
                      - BW 2x4
                      Bij laatste set met behulp van spotter (duh) 2 negatief reps erbij gedaan.

                      Dips: 1 min rust tussen sets
                      - BW + 10kg 6x6
                      6de rep net weten te behalen. Tevreden, vooral gezien de misschien wat minder dan normaal rust (wat overgens geldt voor elke oefening na / tijdens derde set deadlift).

                      Db side raise: 10 sec rust tussen sets
                      - 5kg 8x8
                      Leek me leuk (al voor de deadlift 'incident') om een Vince Gironda 8x8 hoewel maar 10 sec rust gedaan i.p.v. 15 - 30 sec. Goede pomp en voelde prettig.

                      Face pulls: 30 sec rust tussen sets
                      - 20kg 3x15
                      Te doen, vorm kon misschien iets netter laatste 2-3 herhalingen derde set.

                      CG BP: 1 min rust tussen sets
                      - 55kg 2x6
                      - 55kg 1x4
                      - 50kg 1x6
                      Tevreden, 1 rep meer als vorige keer.

                      Comment


                      • Net terug van de gym, was klaar in 46:46. Wel iets anders gedaan qua sets etc, i.v.m. drukte en andere stang moest gebruiken, die van bankdrukken is. (waren wachtende voor die stang)

                        P. squat: 1 min rust tussen sets
                        - 20kg 5x
                        - 40kg 5x
                        - 60kg 3x
                        - 80kg 1x
                        - 100kg 1x
                        - 110kg 1x
                        - 60kg 10x
                        Bij de 100 en 110kg wel spotter erbij, hoefde niks te doen behalve helpen stang terug te zetten, i.v.m. opstapje en dat stang iets smaller is waardoor wat lastiger erop te leggen is. Voelde erg licht aan qua gevoel en hoe gemakkelijk het ging.

                        Paused bench press: 1 min rust tussen sets (waarschijnlijk iets langer, moest om en om en die man praatte nogal veel met andere ondertussen).
                        - 20kg 10x
                        - 40kg 5x
                        - 60kg 3x
                        - 80kg 1x
                        - 60kg 5x
                        De 80kg 1x had spotter heel lichtjes wat geholpen, wat te vroeg in mijn ogen, had waarschijnlijk zelf wel gelukt met een beetje grind.

                        Bent over row: 1 min rust tussen sets
                        - 50kg 2x10
                        - 50kg 1x8
                        - 50kg 1x6
                        - 50kg 2x4
                        Na laatste set dropset 40kg 3x. Rug voelde erg vermoeid, goed gelet op uitvoering.

                        Military press: 45 sec rust tussen sets
                        - 30kg 1x8
                        - 30kg 3x6
                        Tevreden, net gelukt laatste set 6de rep.

                        Pull ups: 1 min rust tussen sets
                        - BW 8x
                        - BW 7x
                        - BW 4x
                        Bij 8 gestopt, om zo energie / kracht over te houden voor 2de en derde set, totaal helaas 2 rep minder als vorige keer.

                        Calf raise: 10 sec rust tussen sets
                        - 100kg 6x8
                        Zwaar, maar leuk.

                        Tevreden overal, gezien in cut zit en kracht nog erg aanwezig is.

                        Comment


                        • Net terug van de gym, 46:22 over gedaan. Ging wel goed, voelde mij ook redelijk. Had begin vandaag niet echt heel veel zin, maar toen ik eenmaal bezig was, was dit gevoel weg.

                          Paused squat: 1 min rust tussen sets
                          - 70kg 8x
                          - 75kg 6x
                          - 80kg 4x
                          - 90kg 4x
                          Laatste set 2 sec paused, was eigenlijk van plan 100kg 2x, maar gezien geen spotter had, maar niet naar 100kg gegaan (i.v.m. terugleggen). Met 'nieuwe' stang dit even goed voor elkaar krijgen eerst, wat goed ging vandaag.

                          Overgens niet tot failure gegaan bij welke set dan ook ^.

                          Incline DB BP: 1 min rust tussen sets
                          - 22kg 8x
                          - 22kg 6x
                          - 20kg 6x
                          - 18kg 8x
                          Wat te zwaar begonnen, volgende keer beginnen bij 18kg, doel was / is tussen 8 en 10 herhalingen. Voel deze meer in borst dan bench press, das ook de reden waarom deze nu doe. Over aantal weken (7-8 weken?) weer terug naar bankdrukken.

                          Bent over row: 1 min rust tussen sets
                          - 55kg 6x6
                          Vorm kon iets netter, had kleine doorsnee schijven, gezien 10kg, 5kg en 2.5kg schijven gebruikte. Vanaf 15kg worden de schijven doorsnee groter.

                          Military press: 45 sec rust tussen sets
                          - 35kg 5x3
                          Te doen, geen grinders of iets.

                          Pull ups: 1 min rust tussen sets
                          - BW + 2.5kg 6x
                          - BW + 2.5kg 6x
                          - BW + 2.5kg 4x
                          Sets waren niet tot failure, nette uitvoering. De 5de rep zou minder mooie uitvoering zijn, bij de 4 dus gestopt laatste set.

                          Calf raise: 45 sec rust tussen sets
                          - 105kg 4x10
                          Rustig uitgevoerd, goede stretch en contractie. Volgende keer 110kg.

                          Comment


                          • Net terug van de gym, 46:22 over gedaan. 45 sec langer als vorige keer +-. Voelde mij redelijk goed, hopende op een nieuwe DL PR, wat semi is gelukt.

                            Deadlift: 1 min rust tussen sets (van 20kg t/m 125kg), een na laatste set 2 min rust, na de poging 1 min rust +-.
                            - 20kg 8x
                            - 40kg 5x
                            - 60kg 3x
                            - 80kg 1x
                            - 100kg 1x
                            - 120kg 1x
                            - 125kg 1x
                            - 140kg 0x
                            - 130kg 0x (kwam tot de helft)
                            Overal tevreden, zit in kcal deficit + beltless en overhand grip, gezien vorige keer 120kg was gelukt maar 130kg niet, beschouw ik 125kg als een PR. Als ik verstandig was geweest, ging ik voor 130kg daarna, i.p.v. 140kg. Maar gezien hoe 'gemakkelijk' het ging de 125kg, tevreden.

                            Chin ups: 1 min rust tussen sets
                            - BW 3x6
                            - BW 3x5
                            Tevreden, niet tot failure gegaan en goed gefocust op rug.

                            W. dips: 1 min rust tussen sets
                            - BW + 12.5kg 3x6
                            - BW + 12.5kg 1x5
                            Helaas 6de rep zat er niet in met goede vorm. Volgende keer beter.

                            DB side raise: 15 sec rust tussen sets
                            - 6kg 8x8
                            Vorm was acceptabel (niet met swing gedaan maar meer gefocust op spanning houden op de spier, dus niet hele full ROM maar iets ervoor gestopt en begonnen).

                            Face pulls: 30 sec rust tussen sets
                            - 20kg 1x15
                            - 20kg 2x12
                            - 20kg 1x10 > 10kg 10x
                            Na laatste set 10kg dropset gedaan, redelijke pomp na dit alles in rear delts en traps.

                            CG BP: 1 min rust tussen sets
                            - 55kg 2x6
                            - 55kg 1x4
                            - 50kg 1x5
                            Tevreden, vermoeide triceps.

                            Comment


                            • Net terug van de gym, was klaar in 46:25. Voelde mij niet super, maar ging wel redelijk desondanks.

                              P. Squat: 1 min rust tussen sets
                              - 70kg 8x
                              - 80kg 6x
                              - 84kg 4x
                              - 100kg 2x
                              Had dit keer wel spotter, en ditmaal van die zwaardere klemmen gebruikt, maar deze niet meegerekend in het gewicht.

                              In. DB BP: 1 min rust tussen sets
                              - 18kg 4x8
                              Ging redelijk, voelde niet erg fijn in schouders.

                              Bent over row: 1 min rust tussen sets
                              - 55kg 6x7
                              Vorm kon wel wat netter, maar desondanks goede stretch en contractie in rug.

                              Military press: 45 sec rust tussen sets
                              - 40kg 2x3
                              - 40kg 1x2
                              - 40kg 2x1
                              Doel was tussen 1-3 reps, niet tot failure gegaan. Aangenaam verrast hiermee.

                              Pull ups: 1 min rust tussen sets
                              - BW + 2.5kg 2x6
                              - BW + 2.5kg 1x4
                              Niet tot failure, voelde erg goed in lats.

                              Calf raise: 45 sec rust tussen sets
                              - 110kg 4x8
                              Makkelijk, volgende keer 4x10.

                              Comment


                              • Net terug van de gym, was klaar in 46:20. Ging goed en voelde mij redelijk. Was lekker rustig.

                                Paused squat: 1 min rust tussen sets
                                - 75kg 8x
                                - 85kg 6x
                                - 90kg 4x
                                - 105kg 1x
                                Zonder spotter, ging goed. Zonder riem ook. Gewicht is zonder de zwaardere sluitringen.

                                In. DB. BP: 1 min rust tussen sets
                                - 16kg 4x10
                                Voelde beter, schouders voelde ook goed. Rustig naar 4x12 en zo rustig opbouwen.

                                Bent over row: 1 min rust tussen sets
                                - 50kg 6x5
                                Erg goede uitvoering, gezien dit vorige keer stuk minder was.

                                Military press: 45 sec rust tussen sets
                                - 40kg 2x3
                                - 40kg 3x2
                                Ging goed, niet tot failure, had wel 1 rep meer ingezeten bij de 2 rep sets.

                                Pull ups: 1 min rust tussen sets
                                - BW + 2.5kg 7x
                                - BW + 2.5kg 6x
                                - BW + 2.5kg 5x
                                Blij hiermee, 1 rep meer eerste en laatste set. Laatste set 5de rep net gelukt.

                                Calf raise: 45 sec rust tussen sets
                                - 110kg 4x10
                                Gemakkelijk, volgende keer 4x12.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X