Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Kuren & resultaten

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Kuren & resultaten Hier kun je je resultaten die je hebt geboekt bij bepaalde kuren kwijt.
Wat hebt je gekuurd? Hoeveel? Hoelang? Hoeveel heb je vastgehouden na enkele maanden?

Reageren

LinkBack Discussietools
Oud 13 januari 2010, 16:46   #21 (permalink)
Yeeaah Buddy!

Kevster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knulletje Bekijk bericht
Het was maar n halve copy van wat jij schreef.. Begrijp ik ff niet Je bericht was langer.....
Ik schreef "DOE NORMAAL JE WEEGT 86KG BIJ 181CM, BLIJF VAN DE HGH AF! " tussen quote tekens. Als jij mij dan quote, quote je de quote niet mee. Snap je em nog? Ik niet.. haha

Bedoelde te zeggen dat er in ieder geval gezegd is dat ie er beter niet mee kan beginnen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder2000 Bekijk bericht
te laat is al betaald
Als je het nog niet betaald had zou je het dan niet doen?
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 16:49   #22 (permalink)
Senior Member

Standaard

Begreep ik allang, omdat je al met de spullen kwam..... Maar echt waar zet die test nou lager, je houd het niet vol zo.... De HGH en IGF-1Lr3 knallen de gear ook al beter door je lichaam heen.... Opname is veel heftiger... Geloof mij nou.. Ik weeg 134kg, en zet niet meer dan 500mg TestE en 400mg Deca e5d.... Denk je nu echt dat jij meer moet hebben of nodig hebt? ECHT NIET, daar ga je aan kapot.. En herstel zit er niet meer in hoor... Ik had je al gewaarschuwd
Knulletje is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 16:53   #23 (permalink)
Senior Member

Standaard

Ohw ik had de quote in de quote mee moeten quoten ja zo had ik het niet gequoted... Whaaaaahhahahaha.. Ik kom er zelf niet meer uit nu schOOm hihihihi...
Knulletje is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 16:53   #24 (permalink)
Member

Standaard

Citaat:
Begreep ik allang, omdat je al met de spullen kwam..... Maar echt waar zet die test nou lager, je houd het niet vol zo.... De HGH en IGF-1Lr3 knallen de gear ook al beter door je lichaam heen.... Opname is veel heftiger... Geloof mij nou.. Ik weeg 134kg, en zet niet meer dan 500mg TestE en 400mg Deca e5d.... Denk je nu echt dat jij meer moet hebben of nodig hebt? ECHT NIET, daar ga je aan kapot.. En herstel zit er niet meer in hoor... Ik had je al gewaarschuwd
Ok ik ga de testo op 500 zetten want nu begin ik m te knijpen hé.
thunder2000 is offline  
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 17:38   #25 (permalink)
Senior Member

Snuff-Sann's schermafbeelding

Standaard

Ik ga me hier maar niet in mengen, dit is meer het straatje van Knulletje en Martin27,hehehe.
Snuff-Sann is offline  
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 19:44   #26 (permalink)
Moderator

snipke's schermafbeelding

Standaard

ik ga wel mijn meining zeggen

Waarom geen slin, oxy en t4 erbij , komaan he kerel, je eerste kuur was 750mg test, ik weet niet wie u dit aangeraden heeft en dan zeker niet bij een startgewicht van 68 kilo.

Tweede kuur ga je effe hgh nemen. Als we dan toch wat info moeten geven, zou ik wel voor de kickstart gaan, dbol of oxy want 4-5 weken test zetten zonder resultaat te zien gaat psychologisch doorwegen. Van de hgh moet je de eerste 3-4 maanden niets verwachten. Ik hoop dat je genoeg info hebt met igf want dit is vrij heftig, carbs eten zeker niet vergeten of je kan wel eens een hypo krijgen,dat is nu een van de middelen dat ik nooit geprobeerd heb

Grtz
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 19:47   #27 (permalink)
Senior Member

Snuff-Sann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snipke Bekijk bericht

Waarom geen slin, oxy en t4 erbij , komaan he kerel, je eerste kuur was 750mg test, ik weet niet wie u dit aangeraden heeft en dan zeker niet bij een startgewicht van 68 kilo.

Tweede kuur ga je effe hgh nemen. Als we dan toch wat info moeten geven, zou ik wel voor de kickstart gaan, dbol of oxy want 4-5 weken test zetten zonder resultaat te zien gaat psychologisch doorwegen. Van de hgh moet je de eerste 3-4 maanden niets verwachten. Ik hoop dat je genoeg info hebt met igf want dit is vrij heftig, carbs eten zeker niet vergeten of je kan wel eens een hypo krijgen,dat is nu een van de middelen dat ik nooit geprobeerd heb

Grtz
Heb jij wel HGH genomen Snip?
En voor hoelang?
Snuff-Sann is offline  
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 19:54   #28 (permalink)
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snipke Bekijk bericht

Grtz
Zeker.. Daarom zei ik al eerder dat hij meer moest lezen erover.... Kickstart gebruik ik niet hoor Snipke. Met HGH en IGF Ook mag je geen vetten ervoor en erna... Ik zei ook dat het link was als je niet weet hoe en wat...
Knulletje is offline  
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 19:58   #29 (permalink)
Senior Member

Standaard

Blijven middelen waar je niet mee kunt spelen... Wat je krijgt is onomkeerbaar.. Ik gebruik het al even (jaren), en ben nog steeds heel erg voorzichtig...
Knulletje is offline  
Met citaat reageren
Oud 13 januari 2010, 20:13   #30 (permalink)
Member

Standaard

Citaat:
Zeker.. Daarom zei ik al eerder dat hij meer moest lezen erover.... Kickstart gebruik ik niet hoor Snipke. Met HGH en IGF Ook mag je geen vetten ervoor en erna... Ik zei ook dat het link was als je niet weet hoe en wat...
Sorry jongens dat ik dit moet gaan zeggen nu.
Maar 750 test E Ik denk dat ik nog lang niet bij de gemiddelde aas nemers ben.

Zo overdreven is dat niet. De begginnerkuren zijn al 500 want 250 is te weinig zeggen ze dan. En 2 de kuur is het ook niet voor mij hé. Heb 8 jaar getraind en toen ook gekuurd en dan 6 jaar gestopt en nu terug bezig. Moet ik die kuren van vroeger erbij nemen??

En insuline neem ik zeker niet. Beter IGF als insuline. Bij igf minder hype dan insuline hé. IGF dan 80 gr dextrose en shake erna... opgelost. Heb 1 jaar verdiept in het lezen van de materie.
Het is gewoon : ga ik 500 uitgeven aan een kuur voor 10 weken En dan 6 maanden erna weer en zo 10 jaar lang of neem ik 3 àf 4 keer een goede kuur en onderhoud erna.

Heb ook duidelijk gevraagd als iemand iets weet wat hij of zij zou veranderen en niet wat ik allemaal moet laten hé.

Ik ga er vanuit als ik die kuur neem dat ik inderdaad maar 500 test zal nemen en dat meen ik ook omdat ik inderdaad zoals knulletje zegt genoeg krijg door de gh en igf en beter zal inslaan.

Of ben ik dan zo verkeerd.
thunder2000 is offline  
Met citaat reageren
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Kuren & resultaten

Reageren

Discussietools

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
deca,test enth.,nap,sust,mast thunder2000 Kuren & resultaten 16 7 juli 2009 17:01
Test-enth en winnytabs Robbo Anabolen 9 15 maart 2006 11:30
Test enth. + primo Loo Anabolen 17 24 juli 2005 18:59
Test enth os sust harold Anabolen 17 8 oktober 2004 15:38
Welke test enth preferen jullie? Riki Anabolen 13 26 november 2003 16:18

Actieve Discussies
04:39 Ramadan 2010 bijna..
04:00 Waar sport jij?..
02:28 Boverarmen..
02:04 Ecto + Cardio = sl..
01:18 Besturingsysteem(e..
00:52 The Mr. Olympia 20..
00:49 Wie is dit? (allee..
00:38 Osterich's dagboek..
00:29 Hoe heet deze oefe..
00:27 Doe mij ook zo een..
00:26 Bulken of cutten!..
00:19 Misschien leuke si..
00:15 Eerste kuur ooit :..
00:07 Unexist's Bulk..
00:02 Nieuw op BodyNet!..
00:00 Milestone is going..
23:31 gleke's log..
23:29 Nieuwe 4 daagse..
23:04 Hallo dames/heren..
22:54 2 m Creatine..

Fotogallerij
by webmaster
· · ·
Misc Pros 2
8045 photos
630 comments
by webmaster
· · ·
Lee Haney
220 photos
2 comments
by webmaster
· · ·
Powerlifting
613 photos
9 comments

Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42