Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft. | Kuren & resultaten Hier kun je je resultaten die je hebt geboekt bij bepaalde kuren kwijt. Wat hebt je gekuurd? Hoeveel? Hoelang? Hoeveel heb je vastgehouden na enkele maanden? |  | |
10 maart 2010, 20:40
|
#111 (permalink)
| | Senior Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralIx Paracetamol doet bij mij ook geen zak tegen hoofdpijn, en ik ken nog iemand die exact datzelfde heeft. Ben zelf nogal een fan van Sarixell, heb ook een week lang koppijn gehad zonder bekende oorzaak tot janken aan toe, en heb toen dankbaar van alle soorten over-the-countermedicijnen gebruik gemaakt, met Sarixell als winnaar. |
Een vorm van migraine? Dacht alleen dat migraine aanval niet een week duurt?
__________________ ANYWAY
People are unreasonable, illogical and self centered,
Love them anyway... |
| |
10 maart 2010, 20:43
|
#112 (permalink)
| | Yeeaah Buddy!
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralIx Paracetamol doet bij mij ook geen zak tegen hoofdpijn, en ik ken nog iemand die exact datzelfde heeft. Ben zelf nogal een fan van Sarixell, heb ook een week lang koppijn gehad zonder bekende oorzaak tot janken aan toe, en heb toen dankbaar van alle soorten over-the-countermedicijnen gebruik gemaakt, met Sarixell als winnaar. | Sarixell is ibuprofen toch? Ik wilde morgen zowiezo eens gaan kijken voor ibuprofen. Aangezien dat ook een NSAID is. Kijken of het dezelfde goede werking heeft als diclofenac.
__________________ Live Strong, Die Ripped And Leave A Huge Fucking Corpse. |
| |
10 maart 2010, 20:44
|
#113 (permalink)
| | Hardline dictator
| Doc zei van niet. Zoekwerk leverde ook niet dezelfde symptomen op (vlekken e.d.). Hij kon het zelf ook niet duiden. Was een week lang vrij constante hoofdpijn, echt geen beste.
@ Sch00m
Diclofenac is ook een NSAID, maar mist bij mijn weten de pijnstillende werking die bijvoorbeeld ibuprofen wel heeft. Overigens, Sarixell is wel ibuprofen, maar dan gebonden aan een zout. Om duistere redenen reageer ik wel op Sarixell, maar niet op ibuprofen in de gewone vorm.
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Greet death with a smile. Then tell him you fucked his sister  . |
| |
10 maart 2010, 22:11
|
#114 (permalink)
| | Yeeaah Buddy!
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralIx @ Sch00m
Diclofenac is ook een NSAID, maar mist bij mijn weten de pijnstillende werking die bijvoorbeeld ibuprofen wel heeft. Overigens, Sarixell is wel ibuprofen, maar dan gebonden aan een zout. Om duistere redenen reageer ik wel op Sarixell, maar niet op ibuprofen in de gewone vorm. | Interessant, ik dacht omdat diclofenac zo pijnstillend werkte bij mij om te proberen een andere NSAID te nemen. Maar in Ibuprofen heb je dus ook weer verschillende. Misschien best interessant voor de neuroloog als ik aan kan tonen welke pijnstillers wel werken en welke niet.
Btw... ik kreeg net een wereld idee. Ik ben al 2 dagen aan het peinzen hoe ik mijn carbload ga herinrichten. Nou, na lang brainstormen heb ik de ultieme oplossing gevonden. Pannekoeken!
U.D2.0, You gotta love it!
| |
11 maart 2010, 06:09
|
#115 (permalink)
| | Bodynet Moderator
| pannekoeken krijg je al snel teveel vetten binnen.
7-8g boter per pannekoek, en na 7 stuks zit je aan je max qua vetten. |
| |
11 maart 2010, 09:11
|
#116 (permalink)
| | Yeeaah Buddy!
| Jep, klopt. Maar gewoon heel zuinig met de boter. Bak ze wel in de een anti aanbak pan en haal de ei dooier eruit. Met magere melk en dan zijn ze al een heel stuk magerder.  Ga nu naar de AH, daarna eens flink rekenen.
| |
11 maart 2010, 10:35
|
#117 (permalink)
| | Yeeaah Buddy!
| Ik heb net ibuprofen gehaald. Kruidvat eigen merk. Uur geleden ingenomen en mijn hoofdpijn is raar genoeg, gewoon zo goed als weg. Ik snap der geen hol meer van.
| |
11 maart 2010, 11:00
|
#118 (permalink)
| | Senior Member
| Hey Kev,
Heb net even je hele log doorgelezen want wilde je toch even volgen. Goed bezig man. Ik ben nu sinds deze week ook bezig met een soort van ud2 maar niet volgens het boekje. Ik gebruik dit nu als voorbereiding totdat ik de stof helemaal gelezen heb. Maar mijn respect heb je voor wat je doet.
Let wel op met ibuprofen mocht je aan de antidepresiva zijn. Ik gebruik zelf citalopram maar is niet te combineren met ibuprofen. Hoge kans op maagbloedingen. Heb zelf ondervaren wat een mega buikpijn je hier van krijgt.
Verder hoop ik dat je koppijnoorzaak snel gevonden word. Ik heb er ook vaak last van maar heb het niet na laten kijken. Opdit moment gaat het dan ook goed.
ga zo door!!! |
| |
11 maart 2010, 11:23
|
#119 (permalink)
| | Hardline dictator
| Alle NSAIDs verpesten je maagwand bij chronisch gebruik, is niet specifiek ibuprofen.
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Greet death with a smile. Then tell him you fucked his sister  . |
| |
11 maart 2010, 11:26
|
#120 (permalink)
| | Senior Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralIx Alle NSAIDs verpesten je maagwand bij chronisch gebruik, is niet specifiek ibuprofen. | ok. dat wist ik niet. Weet alleen dat in de bijsluiter van citalopram staat dat je geen ibuprofen mag gebruiken maar alleen paracetamol. |
| |
Soortgelijke discussies | | Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht | | Sch00m's Evolution | Kevster | Dagelijkse voeding | 230 | 25 februari 2010 20:36 | | |