Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuff-Sann Hij heeft een hoop verstand van training, van voeding is het al beduidend wat minder maar van AS heeft hij nog geen kaas gegeten.  |
Ik weet ALLES van sport EN voeding. Kijk dat ik niet altijd netjes eet wil niet zeggen dat ik er geen verstand van heb hehe MichaelP en anderen die ik altijd heb geholpen met voeding gaan anders altijd heel hard vooruit. GEvalletje van "Do what I say, don't do what I do". Van AS wil ik niet eens alles weten. Alle onzin ben ik gewoon aan het schrappen en tja mensen die dan nog achter lopen denken dat ik dan minder van voeding weet. Puur omdat ik gewoon onzin schrap die er niet toe doet. AS laat ik aan anderen over, heb zelf een opzet wat ik wil en doe minimaal onderzoek en rest mag die ander verbeteren als ik er naast zit.
Maar Nex lult zo ontzettend vaak uit zijn nek dat het gewoon vermoeiend is. Net zoals al die kut beach boys die steeds meer op het forum registreren. Wordt er gewoon moe van. Feit is dat je als "vette panda" een Primo kunt gebruiken om te cutten. Masteron is in de hoofdlijnen niet veel anders dan Primo. Mast heeft niet die anti-oestrogene werking waardoor sides minder worden e.d. maar in de hoofdlijn kan je het net zo makkelijk gebruiken in de cut. Nex mag dan ervaring hebben (wat overigens lachwekkend is en altijd alleen maar een grote bek heeft geproduceerd in het verleden) maar hij heeft geen ervaring met zichzelf of anderen die op hoog vet% zitten en terug cutten met een Primo of een Mast. Dus zijn zogenoemde ervaring kan hij maar beter voor zich houden
Ik wil wel eens onderzoeken en ervaringen van mensen willen zien waarin duidelijk staat dat Mast niet goed genoeg werkt bij hogere vet%. Ik ben ze niet tegen gekomen de laatste 2 maanden toen ik bezig was met mijn nieuwe kuur op te stellen.