Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Kuren & resultaten

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Kuren & resultaten Hier kun je je resultaten die je hebt geboekt bij bepaalde kuren kwijt.
Wat hebt je gekuurd? Hoeveel? Hoelang? Hoeveel heb je vastgehouden na enkele maanden?

Reageren

LinkBack Discussietools
Oud 18 maart 2010, 14:33   #41 (permalink)
Member

blocktoblock's schermafbeelding

Standaard

Ik wil weer eens 170kg benchen
vorige keer 1x160kg gedaan
Met citaat reageren
Oud 18 maart 2010, 22:43   #42 (permalink)
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blocktoblock Bekijk bericht
oohja nog iets, jij lult wel dat ik er geen bal verstand van heb maar als jij je gaat inlezen over mast e zie je dat het goed is voor kracht en het verlagen van je bf.
You idiot. Ik mij inlezen? Jij bent degene die dit moet doen. En waarom begin je over primo?

Mast is goed voor het verlagen van je vp? Is dat het enige wat je kunt zeggen? Mast zal ERG weinig effect op je vp hebben wanneer je op die vp zit.

Falstyr jij bent hier degen niet moet lullen. Jij ziet het probleem niet. Klopt. Praktijk blijkt anders.. iemand die het niet heeft gebruikt kan daar ook minder over zeggen. Nee niet dat hij of zij er niks over kan zeggen. Ik heb het gebruikt ik heb er genoeg research over gedaan.. kortom ik denk dat ik over dit middel meer kan LULLEN dan U mijnheer.

Uiteraard zal onze koe wel weer met een reactie komen. Dat jij het probleem niet inziet betekent niet dat het juist is. Jij moet degen voorstellen die alles weet .. dat was ik vergeten FALSTYR.

Laatst gewijzigd door Nex-; 18 maart 2010 om 22:47
Nex- is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 18 maart 2010, 22:52   #43 (permalink)
Senior Member

Standaard

Het enige wat jullie over mast weten is dat het in de cut kan worden gebruikt. Over de details blijkt maar weer eens dat jullie er geen bal vanaf weten. Valt mij overigens erg tegen van je Falstyr. De grote man op bodynet die overal verstand van heeft (volgens vele) dit zul je mij nooit horen zeggen.

Mast wordt inderdaad gebruikt voor in de cut .. om de laatste loodjes af te leggen. Niet voor een panda met hoge VP halte..
Nex- is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 07:10   #44 (permalink)
Senior Member

Ashley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nex- Bekijk bericht

Niet voor een panda met hoge VP halte..
Die had ik nog niet eerder gehoord
Ashley is offline  
Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 07:16   #45 (permalink)
Senior Member

Snuff-Sann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nex- Bekijk bericht
Het enige wat jullie over mast weten is dat het in de cut kan worden gebruikt. Over de details blijkt maar weer eens dat jullie er geen bal vanaf weten. Valt mij overigens erg tegen van je Falstyr. De grote man op bodynet die overal verstand van heeft (volgens vele) dit zul je mij nooit horen zeggen.

Mast wordt inderdaad gebruikt voor in de cut .. om de laatste loodjes af te leggen. Niet voor een panda met hoge VP halte..
Hij heeft een hoop verstand van training, van voeding is het al beduidend wat minder maar van AS heeft hij nog geen kaas gegeten.
Snuff-Sann is offline  
Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 08:04   #46 (permalink)
Jailbait mod!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuff-Sann Bekijk bericht
Hij heeft een hoop verstand van training, van voeding is het al beduidend wat minder maar van AS heeft hij nog geen kaas gegeten.
Duhh, je zegt zelf.. hij heft verstand van voeding.. dan eet je toch geen kaass...
Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 08:19   #47 (permalink)
Rampaging Bull

Falstyr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet ALLES van sport EN voeding. Kijk dat ik niet altijd netjes eet wil niet zeggen dat ik er geen verstand van heb hehe MichaelP en anderen die ik altijd heb geholpen met voeding gaan anders altijd heel hard vooruit. GEvalletje van "Do what I say, don't do what I do". Van AS wil ik niet eens alles weten. Alle onzin ben ik gewoon aan het schrappen en tja mensen die dan nog achter lopen denken dat ik dan minder van voeding weet. Puur omdat ik gewoon onzin schrap die er niet toe doet. AS laat ik aan anderen over, heb zelf een opzet wat ik wil en doe minimaal onderzoek en rest mag die ander verbeteren als ik er naast zit.

Maar Nex lult zo ontzettend vaak uit zijn nek dat het gewoon vermoeiend is. Net zoals al die kut beach boys die steeds meer op het forum registreren. Wordt er gewoon moe van. Feit is dat je als "vette panda" een Primo kunt gebruiken om te cutten. Masteron is in de hoofdlijnen niet veel anders dan Primo. Mast heeft niet die anti-oestrogene werking waardoor sides minder worden e.d. maar in de hoofdlijn kan je het net zo makkelijk gebruiken in de cut. Nex mag dan ervaring hebben (wat overigens lachwekkend is en altijd alleen maar een grote bek heeft geproduceerd in het verleden) maar hij heeft geen ervaring met zichzelf of anderen die op hoog vet% zitten en terug cutten met een Primo of een Mast. Dus zijn zogenoemde ervaring kan hij maar beter voor zich houden

Ik wil wel eens onderzoeken en ervaringen van mensen willen zien waarin duidelijk staat dat Mast niet goed genoeg werkt bij hogere vet%. Ik ben ze niet tegen gekomen de laatste 2 maanden toen ik bezig was met mijn nieuwe kuur op te stellen.
Falstyr is nu online  
Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 08:34   #48 (permalink)
Senior Member

Standaard

Natuurlijk weet je niet ALLES van sport en voeding bro.
Snuff-Sann is offline  
Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 08:37   #49 (permalink)
Rampaging Bull

Falstyr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk weet je niet ALLES van sport en voeding bro.
ben alle onzin die niks toevoegt weer vergeten. Weet inderdaad niet alles meer nee. Alleen dat wat telt weet ik nog.
Falstyr is nu online  
Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 08:42   #50 (permalink)
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falstyr Bekijk bericht
ben alle onzin die niks toevoegt weer vergeten. Weet inderdaad niet alles meer nee. Alleen dat wat telt weet ik nog.
Je wist het niet en je weet het nog niet, zelfs niet wat telt.
Snuff-Sann is offline  
Met citaat reageren
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Doping > Kuren & resultaten

Reageren

Discussietools

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mito log Spectral Voedingssupplementen 56 7 januari 2010 22:16
THE ONE log Ramon1983 Kuren & resultaten 48 13 juli 2009 18:08
No Secrets Log punani Trainingslogjes 92 15 september 2007 09:53
Log winstrol only kuur: adonis Adonis Kuren & resultaten 93 13 november 2003 16:43

Actieve Discussies
18:49 sixpack..
18:46 Klote tepels..
18:46 Waarin bakken?..
18:46 teveel eiwitten?!..
18:33 Kevster's Balls To..
18:23 Gynaecomastie oper..
18:22 Gebruik van Shake ..
18:00 dit ben ik..
17:54 Bodynet op het VTM..
17:43 Nieuw: BetaTest va..
17:31 Osterich's dagboek..
17:15 Hallo bodynet.nl :..
16:54 Log massa training..
16:18 Waar haal jij nu j..
16:12 Kracht/spier en ja..
16:06 Briljante reclame..
16:05 bloedwaardecalcula..
16:01 Voedingsschema mas..
16:00 Onze grote vriend ..
14:37 Op naar de 17% vet..

Fotogallerij
by webmaster
· · ·
Arnold Schwarzenegger
1604 photos
259 comments
by webmaster
· · ·
Albert Beckles
216 photos
11 comments
by webmaster
· · ·
Nikki Warner
39 photos
24 comments

Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32