Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft. | | Lichaamsverzorging Bespreek alles op het gebied van lichaamsverzorging. |  | |
8 februari 2009, 22:26
|
#1 (permalink)
| | Member
| Huidverzorging Hee,
Ik heb zelf vaak last van mijn huid (gezicht). Ik weet nu dat biergist goed is ervoor maar verder weet ik het eigenlijk niet.
Heeft iemand tips wat goed is voor je huid?
Alvast bedankt
__________________ Stats: 1.87, 86kg, 15.3% vet
Laatst gewijzigd door jake22; 8 februari 2009 om 22:31 |
| |
8 februari 2009, 22:30
|
#2 (permalink)
| | Het Sateprikkertje
| *reactie is irrelevant geworden helaas*
kut hugo
__________________ 22 jaar, 183 cm, 83,4 kg en 11% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 210 kg RDL: 10 x 170 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 160 kg Benchpress: 105 kg Pushpress: 87,5 kg
Laatst gewijzigd door Leo1988; 8 februari 2009 om 22:33 |
| |
8 februari 2009, 22:34
|
#3 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leo1988 Wel eens? Man het lijkt wel alsof je met je gezicht in de grasmaaier bent gevallen  Kan iemand deze jongen helpen? | Leo, ben je jaloers omdat Sally niet op je valt?
Ff on topic: heb er vaak last van, ga ook 2x per maand naar een huidtherapeut ervoor. Het is geen erge acné oid, maar hele lichte vorm ervan. De lichtste aldus mijn huidtherapeut. Dus tips zouden erg welkom zijn, dan ga ik eens wat dingen in mijn schema verwerken. Ook dingen die niet direct voeding zijn, zijn welkom.
Post ook graag eigen ervaringen.
__________________ Stats: 1.87, 86kg, 15.3% vet
Laatst gewijzigd door jake22; 8 februari 2009 om 22:39 |
| |
8 februari 2009, 22:37
|
#4 (permalink)
| | Het Sateprikkertje
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jake22 Leo, mag ik de tieten van Sally neuken?
Ff on topic: heb er vaak last van, ga ook 2x per maand naar een huidtherapeut ervoor. Anale seks met dieren zou hiervoor helpen, aldus mijn huidtherapeut. Dus tips zouden erg welkom zijn, dan ga ik eens wat dingen in mijn schema verwerken. Ook dingen die niet direct voeding zijn, zijn welkom.
Post ook graag eigen ervaringen.  | Moet jij ook je reacties niet veranderen heh pik
__________________ 22 jaar, 183 cm, 83,4 kg en 11% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 210 kg RDL: 10 x 170 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 160 kg Benchpress: 105 kg Pushpress: 87,5 kg |
| |
8 februari 2009, 23:00
|
#5 (permalink)
| | Senior Member
| Je weet dat biergist goed is maar heb je het ook geprobeerd? Wellicht moet je de dosis verhogen? |
| |
8 februari 2009, 23:17
|
#6 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nex- Je weet dat biergist goed is maar heb je het ook geprobeerd? Wellicht moet je de dosis verhogen?  | Ja gebruik het zelf.
Ook 2 jaar geleden geprobeerd 3x2 per dag. Toen hielp het niet.
Neem nu sinds een tijdje elke avond in één x 6 pillen. ipv 3x2.
Het lijkt wel wat beter te worden, maar de puistjes blijven toch komen.
Echter lijkt het wel minder te komen dan eerst, maar niet onzettend veel minder.
Vandaar mijn vraag om tips.
Edit: tot hoever is het gezond om te verhogen? normaal is dus 3x2. Ik neem er dus savonds 6 en rest van de dag niets. Als bijv. 10 meer effect kan hebben zonder enkele nadelen zou ik dat natuurlijk doen. Maar weet dit dus niet..
__________________ Stats: 1.87, 86kg, 15.3% vet |
| |
8 februari 2009, 23:20
|
#7 (permalink)
| | Junior Member
| vroeger heb iker veel last van gehad, dus zal je ff wat tips geven
heb met het meeste geen ervaring, maar er zal wel iets tussen staan - Smeer er tandpasta op, bijvoorbeeld voordat je naar bed gaat en 's morgens is hij ingedroogd!
- Smeer voor het slapen gaan zinkzalf op de pukkel en de volgende dag is het uitgedroogd.
- Voor puistjes is het belangrijk om ze schoon/bacterie vrij te houden. Ga er met een klein beetje alcohol over (bijv. ecinacea force op keukenrolpapier) en maak daar je puistjes/gezicht mee schoon.
- Voor het behandelen van puistjes kan je het volgende halen bij de drogist. Het is al een heel oud middel .
- Koop bij de drogist bloem van zwavelen cremotart van 1 ons en neem 's morgens een afgestreken theelepel met wat water in. Let wel het kan iets erger worden maar dat zakt gauw af. Koop bij de drogist biergist tabletten, want deze werken bloedzuiverend, helpt daarom ook bij wratten.
- Jeugdpuistjes: Zodra je puistje op ziet komen dan dep je er een druppel echinaforce op. Liefst paar maal per dag. Inlaten drogen en het puistje komt niet eens meer op
- Gewoon scheerschuim het liefst de ouwerwetse van de VERGULDE HAND zón tablet. Voor dat je naar bed toe gaat lekker insmeren erop laten zitten. Scheerschuim opent de poriën en reinigt de huid. Meerdere keren herhalen.
- Maizena met water mengen en dit op de puistjes smeren even laten intrekken en daarna met lauw water afspoelen en dit een paar dagen herhalen.
- De gel van aloë-vera plant diverse keren per dag over de puist(en) wrijven,let wel op kleding,aloë geeft blijvende vlekken, maar helpt fantastisch tegen puistjes!
- Zet de waterkoker op en doe dat in een bak en doe er een zakje kamillethee bij. En ga er boven stomen
- Doe voor het slapen gaan wat trekzalf op je puistje, dan is ie de volgende dag super rijp en zo dus direct weg zonder grote wonden te krijgen doordat je er te vroeg aan gaat zitten
- Tea-tree olie helpt ook erg goed tegen puistjes. Je gezicht goed reinigen en dan die olie op je puistje doen
- Heb je last van puistjes? ga er dan met een rauwe aardappel overheen. (de vochtige kant) je zult zien dat ze naar een paar dagen verdwenen zijn
- Door yoghurt op je gezicht te smeren drogen de puistjes uit. Doen dus! En ook tandpasta is handig, maar dan alleen WITTE tandpasta en niet tandpasta's met smaakjes want dat maakt de huid alleen maar vetter.
- Bij last van puistjes was dan regelmatig je handen met zeep want de grootste bron van bacterieen zijn je handen en zonder dat je het weet zit je veel aan je gezicht..
- Koop een flestjs "Dermalotion" van het merk "Weleda"(:dit is te krijgen bij een natuurwinkel en anders kunnen ze het voor je bestellen)Hier zit zwavel in en werkt perfect tegen pukkels en acne! Gewoon 2x per dag de hele huid ermee insmeren en moet je na een paar dagen zien hoe mooi en schoon deze wordt hiermee. Echt eens proberen!!! Heb zelf jaren heel erge last hiervan gehad en dit is het enige wat helpt bij mij.
- Doe wat karnemelk op een wattenschijfje en smeer je gezicht in of dep op je puistje. Karnemelk heeft een zuiverende werking..
__________________ Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.  |
| |
8 februari 2009, 23:25
|
#8 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ectomorph vroeger heb iker veel last van gehad, dus zal je ff wat tips geven
heb met het meeste geen ervaring, maar er zal wel iets tussen staan - Smeer er tandpasta op, bijvoorbeeld voordat je naar bed gaat en 's morgens is hij ingedroogd!
- Smeer voor het slapen gaan zinkzalf op de pukkel en de volgende dag is het uitgedroogd.
- Voor puistjes is het belangrijk om ze schoon/bacterie vrij te houden. Ga er met een klein beetje alcohol over (bijv. ecinacea force op keukenrolpapier) en maak daar je puistjes/gezicht mee schoon.
- Voor het behandelen van puistjes kan je het volgende halen bij de drogist. Het is al een heel oud middel .
- Koop bij de drogist bloem van zwavelen cremotart van 1 ons en neem 's morgens een afgestreken theelepel met wat water in. Let wel het kan iets erger worden maar dat zakt gauw af. Koop bij de drogist biergist tabletten, want deze werken bloedzuiverend, helpt daarom ook bij wratten.
- Jeugdpuistjes: Zodra je puistje op ziet komen dan dep je er een druppel echinaforce op. Liefst paar maal per dag. Inlaten drogen en het puistje komt niet eens meer op
- Gewoon scheerschuim het liefst de ouwerwetse van de VERGULDE HAND zón tablet. Voor dat je naar bed toe gaat lekker insmeren erop laten zitten. Scheerschuim opent de poriën en reinigt de huid. Meerdere keren herhalen.
- Maizena met water mengen en dit op de puistjes smeren even laten intrekken en daarna met lauw water afspoelen en dit een paar dagen herhalen.
- De gel van aloë-vera plant diverse keren per dag over de puist(en) wrijven,let wel op kleding,aloë geeft blijvende vlekken, maar helpt fantastisch tegen puistjes!
- Zet de waterkoker op en doe dat in een bak en doe er een zakje kamillethee bij. En ga er boven stomen
- Doe voor het slapen gaan wat trekzalf op je puistje, dan is ie de volgende dag super rijp en zo dus direct weg zonder grote wonden te krijgen doordat je er te vroeg aan gaat zitten
- Tea-tree olie helpt ook erg goed tegen puistjes. Je gezicht goed reinigen en dan die olie op je puistje doen
- Heb je last van puistjes? ga er dan met een rauwe aardappel overheen. (de vochtige kant) je zult zien dat ze naar een paar dagen verdwenen zijn
- Door yoghurt op je gezicht te smeren drogen de puistjes uit. Doen dus! En ook tandpasta is handig, maar dan alleen WITTE tandpasta en niet tandpasta's met smaakjes want dat maakt de huid alleen maar vetter.
- Bij last van puistjes was dan regelmatig je handen met zeep want de grootste bron van bacterieen zijn je handen en zonder dat je het weet zit je veel aan je gezicht..
- Koop een flestjs "Dermalotion" van het merk "Weleda"(:dit is te krijgen bij een natuurwinkel en anders kunnen ze het voor je bestellen)Hier zit zwavel in en werkt perfect tegen pukkels en acne! Gewoon 2x per dag de hele huid ermee insmeren en moet je na een paar dagen zien hoe mooi en schoon deze wordt hiermee. Echt eens proberen!!! Heb zelf jaren heel erge last hiervan gehad en dit is het enige wat helpt bij mij.
- Doe wat karnemelk op een wattenschijfje en smeer je gezicht in of dep op je puistje. Karnemelk heeft een zuiverende werking..
| Bedankt voor je reactie. Heb je echter ook tips tegen het verminderen van het opkomen van puistjes ipv hoe je een puistje behandelt?
En eventueel wat eigen ervaringen?
| |
8 februari 2009, 23:44
|
#9 (permalink)
| | Senior Member
| Zit je aan de testosteron? Nee gewoon niet druk om maken, gaat vanzelf weer weg. Smeer in ieder geval niks op je gezicht (ik heb heel erg lang last van puistjes gehad, jaren) echter niks helpt eigenlijk.
Wat heel erg goed helpt is niet meer erover nadenken, gewoon rustig je ding doen en niet aan je gezicht zitten. Je moet je er niet aan irriteren want dan lijkt het wel alsof het bij de dag erger wordt. |
| |
8 februari 2009, 23:51
|
#10 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nex- Zit je aan de testosteron? Nee gewoon niet druk om maken, gaat vanzelf weer weg. Smeer in ieder geval niks op je gezicht (ik heb heel erg lang last van puistjes gehad, jaren) echter niks helpt eigenlijk.
Wat heel erg goed helpt is niet meer erover nadenken, gewoon rustig je ding doen en niet aan je gezicht zitten. Je moet je er niet aan irriteren want dan lijkt het wel alsof het bij de dag erger wordt. | Nee ik gebruik 0.0.
Afgezien van supplementen als visolie,vitc,biergist,multivit.
Ik zit nu wel aan een behandeling waarbij je een soort nieuwe huid krijgt, je krijgt allemaal shit over je huid heen wat hels brand, en daarna krijg je korstjes. Daarna onder die korstjes krijg je een nieuwe roze huid. Best ziek. Het werkt wel, maar kost ook behoorlijk wat.
Echter blijven ze dus komen, wel minder dan vroeger.. Maar toch. Ben nog steeds op zoek naar een goed middel.
Maar tot hoever zou jij gaan met die biergist?
| | | |