Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft. | | Polls Only Dit gedeelte is alleen bedoeld om polls te plaatsen! Andere topics dan polls zullen worden verwijderd. | |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen a.a.s.? | |
Pro
|    | 47 | 52,81% | |
Contra
|    | 42 | 47,19% |  | |
7 januari 2010, 23:55
|
#1 (permalink)
| | De truienvuller
| AS gebruik, voor of tegen? Waarom ik deze topic start? Omdat ik nu toch wel eens benieuwd ben naar de meningen van de mensen hier.
Mijn vraag aan jullie: Ik weet dat AS een gevoelig onderwerp is, maar of je nu 100% into AS bent of compleet anti, uiteraard ben je vrij om je mening te geven, maar breng dit gewoon op een nette manier en houd het gezellig. Er is niks zo vervelend als een topic verkloten door kinderachtig op elkaar te gaan reageren. Wil je iemand verbeteren dan kan dat uiteraard, maar als je moeite hebt om gescheld voor je te houden, of niks kan zeggen zonder iemand onderuit te halen doe me dan alsjeblieft een lol en blijf uit dit topic.
Goed. Dan nu de vraag. Ben je voor het gebruik van Anabole Steroiden of tegen? Graag ook duidelijke uitleg waarom wel of niet.
Ik zal van start gaan. Ik ben zelf niet tegen het gebruik van Anabole Steroiden, mits het verstandig word toegepast bij mensen die weten wat ze doen. Daarmee bedoel ik dus mensen die weten waar ze aan beginnen, verstand van zaken hebben, en het gebruiken om door bepaalde persoonlijke barrieres te breken etc. Ik zie As-gebruikers dan ook zeker niet als valsspelers of dergelijke. Echter vind ik het wel triest om te zien dat beginnende gasten zonder enig kennis naar de AS grijpen omdat ze het zien als wondermiddel. Dat is gewoon jammer.
Nogmaals, ik ben niet tegen het gebruik ervan, maar zoals ik er nu over denk (want dat kan uiteraard veranderen) wil ik er niet aan beginnen. Ik zie weinig reden om AS te gebruiken. Allereerst vind ik de gezondheidsrisico's te zwaar wegen. Gezondheid staat bij mij toch wel voorop. Trainen is leuk, maar als je 'ziek' bent is er ook niets aan. Je snapt wel wat ik bedoel.
Daarnaast lijkt het me ook onnodig omdat ik nog jong ben. Ik ben 17. Ik denk dat ik dus nog genoeg tijd heb om groot te worden. Als je al rond de 30 bent en een hoop in te halen hebt vind ik het dus ook weer een ander verhaal. Maar goed dat is persoonlijk. En ik denk dat als je jong begint zoals mij, best een hoop kunt bereiken als naturel. Als je maar genoeg inzet en discipline toont. Keuzes maken is dan heel belangrijk. Ga ik nu op de bank liggen met een zak chips en een film? Of ga ik naar de sportschool. Ga ik deze week uit en zuip ik mezelf lazarus? Of kies ik er voor thuis te blijven en slimmere alternatieven te bedenken. Daar draait het om.
Nu jullie.
__________________ It doesn't matter what everbody else says. Just never give up your dreams.
Still getting bigger. |
| |
8 januari 2010, 00:01
|
#2 (permalink)
| | Rampaging Bull
Geregistreerd: 13 september 2007 Locatie: In de omgeving van Rotjeknor
| en nu de poll nog toevoegen :P
__________________ Driehoeksverhoudingen: situatie in een relatie die ontstaat als één van de partners intieme betrekkingen met een derde aanknoopt - PM GeneralIX voor foto's
--------------------------------------------------
DL 1x210kg - SQ 1x210kg - BP 1x140kg - PP 1x100kg |
| |
8 januari 2010, 00:05
|
#3 (permalink)
| | Moderator
| Absoluut pro. Mensen moeten hun eigen keuzes kunnen maken zolang ze anderen daar niet mee dwars zitten (met enige marge).
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Osterich heeft een driehoeksrelatie met Bruce en Pinada. Pm Falstyr voor uitleg. |
| |
8 januari 2010, 00:06
|
#4 (permalink)
| | De truienvuller
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falstyr en nu de poll nog toevoegen :P | Haha inderdaad. Dat was weer even mislukt. 
Thanks voor de hulp Atta.
__________________ It doesn't matter what everbody else says. Just never give up your dreams.
Still getting bigger. |
| |
8 januari 2010, 00:06
|
#5 (permalink)
| | appel
| Je mist 1 optie: neutraal.
Ik ben contra in de vorm van gezondheidsrisico's.
Ik ben pro in de vorm van verhoogde sportieve prestaties.
Ik vind gezondheidsrisico's hierbij voor mijzelf zwaarder wegen, maar stoor mij niet aan anderen die wel gebruiken.
Ieder moet dat voor zich weten.
__________________ alles goed |
| |
8 januari 2010, 00:08
|
#6 (permalink)
| | De truienvuller
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revius Je mist 1 optie: neutraal.
Ik ben contra in de vorm van gezondheidsrisico's.
Ik ben pro in de vorm van verhoogde sportieve prestaties.
Ik vind gezondheidsrisico's hierbij voor mijzelf zwaarder wegen, maar stoor mij niet aan anderen die wel gebruiken.
Ieder moet dat voor zich weten. | Hmm ja ok, maar over het algemeen zijn er vrij weinig mensen neutraal volgens mij. Teminste, wel als het over dit onderwerp gaat. Maar goed die had ik er eventueel nog wel bij kunnen (laten:P) zetten ja.
Still getting bigger. |
| |
8 januari 2010, 00:18
|
#7 (permalink)
| | Senior Member
| Ik ben pro
...
muahaha  ...nee ben tegen
__________________ Mark rippetoe: "...Steroids,..pff..There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy..." |
| |
8 januari 2010, 00:23
|
#8 (permalink)
| | Old Indians Never Die...
| Ik ben superpro.
__________________ NO PAIN, NO GAIN, OR REMAIN, THE SAME!!! |
| |
8 januari 2010, 00:48
|
#9 (permalink)
| | Moderator
| Neutraal moet er niet in. Als je zegt neutraal, kan het je niet schelen, dus ben je er voor dat mensen die keuze zelf maken. Ergo, je stemt pro.
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Osterich heeft een driehoeksrelatie met Bruce en Pinada. Pm Falstyr voor uitleg. |
| |
8 januari 2010, 00:48
|
#10 (permalink)
| | Member
| Ik vind dat ieder daar zelf het beslissingsrecht in heeft.
Voor mezelf zie ik het niet gebeuren, groei zo nog wel maar weet niet zeker of het ooit es niet zou kunnen gebeuren dat ik er mee start, maar dat is nog verre toekomstmuziek. |
| | |
Fotogallerij
| by webmaster
· · · Misc Pros 2
8045 photos 547 comments | by webmaster
· · · Misc Pros 2
8045 photos 547 comments | by webmaster
· · · Misc Pros 2
8045 photos 547 comments | | |