Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
    Retired moderator

Pure Whey Protein Isolate van Power Supplements

Deze banner verdwijnt als je lid wordt van Bodynet! Meldt je nu snel en gratis aan!
    Pure Whey Protein Isolate van Power Supplements:
    Pure Whey Protein Isolate 1000g

• Smaak supplement: Vanille, Banaan, Chocola, Naturel, Bos-aardbei, Koko of Zwarte bes
    • Dosis: komt in potten van 1000 gram of 2500 gram
    • Gemixt met water en melk (alle smaken)
    • Hoelang gebruikt: 8 maanden
    • Merkbare effecten: Geen die direct te relateren is aan het gebruik van de whey
    • Eventuele bijwerkingen: Geen
    • Tevreden over het product: Ja
    • Vergelijkbaar met: Andere whey producten
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: 22,90 euro per pot van 1000 gram (als je er één besteld, bij meerdere potten krijg je korting) met een eiwit percentage van ongeveer 90% (afhankelijk van de smaak). Ik vind het een super whey. Hij lost goed op en de smaak is goed. Hoewel over smaak natuurlijk valt te twisten is het me bij alle smaken opgevallen dat de smaak nooit overheersend is en dat je hem niet snel zat wordt. Dit had ik bij andere whey soorten wel.
    • Overige opmerkingen: Tussendoor heb ik weleens whey van andere merken geprobeerd en ik blijf toch altijd weer terugkomen bij deze.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Senior Member Maasproductions's schermafbeelding
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: goede prijs/kwaliteit verhouding. Ongeveer de prijs wat je voor concentraat betaald maar dan krijg je isolaat.
    • Smaak supplement: Aan "Bos aardbei" zit alleen een flauw smaakje maar het is gewoon weg te drinken.
    Laatst gewijzigd door Pinada; 5 September 2009 om 17:24

Junior Member
    IK heb net twee potten besteld + 1 voor de nacht, want de andere (Muscle milk _ Bbex whey )is bijna op, trouwens erg snelle levering. !!

Retired moderator
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rvanweel Bekijk bericht
    IK heb net twee potten besteld + 1 voor de nacht, want de andere is bijn op, trouwens erg snelle levering. !!
    Beetje nutteloze opmerking bij een review topic.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Junior Member
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinada Bekijk bericht
    Beetje nutteloze opmerking bij een review topic.
    Je hebt gelijk!! Sorry

Junior Member
    Dus is deze whey wel goed om te gebruiken?
    Want ik ben van plan om deze te gaan aanschaffen..

Retired moderator
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joel_ Bekijk bericht
    Dus is deze whey wel goed om te gebruiken?
    Want ik ben van plan om deze te gaan aanschaffen..
    Ja. Lijkt me wel duidelijk uit de review toch?

Rampaging Bull Falstyr's schermafbeelding

Pure Whey Protein Isolate

• Naam Product: Pure whey proteine isolate
    • Whey - Creatine - Eiwitten - Proteine - Power Supplements
    • Smaak supplement: Chocola en banaan
    • Dosis: beiden smaken a 2500gr, dosis per keer is 1 schep circa 25gr.
    • Gemixt met water / melk o.i.d: Afwisselend tussen water en half volle melk
    • Hoelang gebruikt: een mid week, meerdere shakes.
    • Waarom heb je dit supplement gebruikt: Om een compleet aminozuur profiel te krijgen tijdens bulk en cut. Ik gebruik het meer om wat smaak toe te voegen aan de ochtend shakes en af en toe bij de kwark.
    • Merkbare effecten: Niks duidelijk noemenswaardig. Eigenlijk doet het precies hetzelfde als meest andere proteine shakes.
    • Zaken die je ongeveer gelijktijdig met de start van het gebruik van het supplement hebt gewijzigd: Ben van de circa 2000kcal naar de 3000 gegaan sinds begin. Niet echt noemenswaardig verder.
    • Tevreden over het product?: Het doet wat iedere proteine shake moet doen.

Mengen met water vind ik niet geweldig. Heb geprobeerd 200ml tot 400ml met elke keer stappen van 25ml verhoogd. Vanaf de 250ml water lost het goed op. Helaas zijn de smaken van zowel banaan als chocola te zwak en lijkt het net alsof je gewoon water drinkt met lichte bij smaak.

In de ochtend neem ik 300ml melk, wat brinta of havermout met eventueel wat slagroom samen met een schep whey. De combinatie van de melk en slagroom geeft een dikkere romige samenstelling en dan is de lichte toevoeging van de poeder een lekkerer bijvoeging. Toch vind ik de smaak eigenlijk nog steeds iets aan de zwakke kant.
    • Vergelijkbaar met: Meest andere whey's met 80+ gr eiwit per 100gr.
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: Dit is veel voorkomende verhouding en dus goed.
    • Zou je het supplement nogmaals gebruiken?: Volgende keer ga ik wat andere smaken proberen en/of de Miccelaire shake van Powersupplements om te kijken hoe dat is.
    • Overige opmerkingen: Je krijgt bij 2 potten a 2500gr elk een extra shakebeker. In mijn ogen vergoed dit de 7-9 euro die je "meer" betaald in vergelijking met andere verkopers. De beker is anders dan de anderen die ik in me bezit heb. Die hebben een opdruk deksel welk soms nog eens los kan komen als je hevig schud. De beker die je krijgt van Powersupplements is opschroefbaar en vind ik prettiger dan de anderen.

Het is ook prettig dat de schepbekertjes in de potten ook echt 25gr bezitten. Dit is toch vaak anders. Dan beweert de verkoper dat een bekertje 25gr is terwijl het net 10gr is.
    Laatst gewijzigd door Falstyr; 4 October 2009 om 10:26

Retired moderator
    Even samengevoegd Fallus.

Senior Member
    Pure Whey Protein Isolate van Power Supplements:
    Pure Whey Protein Isolate 1000g

• Smaak supplement: Vanille, Banaan, Chocola, Naturel, Bos-aardbei, Koko of Zwarte bes
    • Dosis: komt in potten van 1000 gram of 2500 gram
    • Gemixt met water, zwarte bes en bos/aardbei
    • Hoelang gebruikt: 1 dag, had het gisteren besteld
    • Merkbare effecten: -
    • Tevreden over het product: Zeer tevreden , zeer goede smaak, mixt goed en prijs kwaliteit verhouding vind ik uitstekend.
    • Vergelijkbaar met: Andere whey producten
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: Zeer goed, zeker voor een isolate, verder is de smaak inderdaad niet overheersend en ook niet chemisch, mijn keuze is al gemaakt, ik blijf lekker deze whey bestellen en volgende keer ga ik ook nog voor het t-shirt en de bars.
    • Overige opmerkingen: Elke whey die ik geprobeerd heb vind ik anders, de eerste whey die ik geprobeerd heb was gewoon ranzig, chemisch en loste slecht op, die daarna was goed oplosbaar en drinkbaar maar wel een overheersende smaak en ga zo maar door, echter deze vind ik perfect. Had voor de zekerheid 2 smaken geprobeerd van 1000 gram, de volgende keer bestel ik denk ik maar meteen 2 potten van 2500 gram, dan is deze whey nog voordeliger.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. lean gainer van interactive en pure whey van performance
    door Sjimmie in forum Voedingssupplementen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 June 2009, 02:30
  2. Pure Protein 90
    door Tiemen in forum Voedingssupplementen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 3 November 2008, 13:24
  3. Whey protein isolate
    door tunedd in forum Voedingssupplementen