Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falstyr Ik zou wel een rustigere week doen na de 4e week. Je kan daarna met de 5x5 door gaan als je wilt. Wat ik de laatste tijd heb gedaan is met 5x5 blijven gaan tot ik stil viel en daarna tijdje 3x3 doen vanaf het gewicht dat de 5x5 niet meer wilde. De top week komt altijd na de 3x3 fase. Die fase is bedoeld om je lichaam wat meer aan de zwaardere gewichten te laten wennen.
Qua voeding...tja goede vraag. MichaelP en ik doen gewoon Carb-Cycle. MichaelP doet hoog/mid/laag en ik alleen hoog dagen en op rust dagen verwijder ik bijna alle carbs. Werkt dusver wel goed om kracht/massa aan te zetten terwijl me vet% heel langzaam zakt. MichaelP daar en tegen zakt snel in vet, maar verliest ook beetje in kracht waar ik dat niet doe. Dat is mijn enige ervaring qua voeding op dit schema. Als er mensen zijn om andere eet patronen te testen be my guest. Ben wel benieuwd naar de ervaringen.
Of je met carb cycle qua week totaal net boven onderhoud of er onder gaat zitten is afhankelijk van welk doel je prioriteit heeft. |
Ik heb beetje de zelfde vraag als die dyno had
De eerste 4 weken gingen iets te makkelijk en heb er nu een vijfde weeke aangeplakt en doe denk ook nog een 6de
Is toch niet erg als de eerste 4 weken vrij makkelijk gingen??