Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft. | Trainingsschema's Hier kun je alles posten met betrekking tot trainingsschema's. Wissel trainingsschema's met elkaar uit. Wat is het ultieme trainingsschema om vooruitgang te boeken? |  | |
9 februari 2012, 09:01
|
#11 (permalink)
| | Bulking?
| Begin met rug:
-deadlift
-Row variant of 2
-pull up variant of 2
Dan borst: je doet dit ook 2 keer per week dan is 8 oef borst gewoon veel te veel...
-Bench press (vlak/incline)
-DB press (incline/vlak)
(-fly variant)
Schouders, weet ik niet wat voor blessure je hebt, maar zeker ook achterkant trainen
-Schouder press
-Bent over lateral raises
__________________ There's no answer that fits everybody, it's all about trial and error. |
| |
9 februari 2012, 09:13
|
#12 (permalink)
| | Member
| hoeveel oefeningen zal ik doen per week voor borst? |
| |
9 februari 2012, 09:29
|
#13 (permalink)
| | Member
| dan begin ik hieraan dan:
dag 1:
Borst + Front/side schouders
dag 2:
rug + rear schouders
dag 3:
benen + buik
dag 4:
bicep + triceps + cardio
Dag 1 Borst & Schouders Barbell bench press Frontpress Incline Dumbell press Side raises Dumbell press Front raises Peck Deck
Dag 2 Rug & Rear schouders Deadlift Reardelts barbell row Lat pulldown Bent over raises/reverse flyes Low rows (Barbel) Dumbell / Barbell Shrugs One arm rows (zagen)
Dag 3 Benen & Buik Squat Crunches Leg press Leg raises/hanging leg raises Leg-extentions Leg Curls
Dag 4 Biceps & Triceps Seated dumbell curls cable push downs EZ curls of Barbell curls dumbell kickbacks cross trainer
concentration curls triceps overhead extensions
Laatst gewijzigd door sendenbanane; 9 februari 2012 om 09:34 |
| |
9 februari 2012, 11:51
|
#14 (permalink)
| | Member
| graag reacties over dit schema wat ik heb uit marnop's topic.
en nog vragen over:
1.Kan ik op deze schema dan wel goed groeien?
2. en ik begrijp dus dat je borst alleen 1x per week goed mag trainen? en niet 2x, wat ik deed was maandag trainen dinsdag en woensdag rust, en donerdag nogmaals herhalen. |
| |
9 februari 2012, 12:00
|
#15 (permalink)
| | Soon.
| Al train je borst 3 keer, het maakt niet uit hoevaak je hem aanpakt. Of het verstandig is om hem 3 keer aan te pakken ligt geheel aan de intensiteit en aan je voeding.
Als je alles 2 keer wilt trainen zoek dan eens naar een UB-LB schema, dat is misschien een goede oplossing. |
| |
9 februari 2012, 12:25
|
#16 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swekie Al train je borst 3 keer, het maakt niet uit hoevaak je hem aanpakt. Of het verstandig is om hem 3 keer aan te pakken ligt geheel aan de intensiteit en aan je voeding.
Als je alles 2 keer wilt trainen zoek dan eens naar een UB-LB schema, dat is misschien een goede oplossing. | ik heb gekeken naar UB LB schema komt in principe hetzelfde neer met mijn huidige schema, alleen met borst en rug oefeningen, ik geloof grote spiergroepen 1x per week, op hoge intensiteit trainen. en kleinere spiergroepen zoals lats, biceps, buik, triceps, nek, schouder, mag 2x per week i.v.m. snellere herstel van spiergroepen.
Corrigeer me if i wrong
@swekie: mijn voeding is goed, en is juist nog beter.
PS: rug las is 4 oefeningen genoeg, en borst 3 oefeningen genoeg met HIT training.
Laatst gewijzigd door sendenbanane; 9 februari 2012 om 12:27 |
| |
9 februari 2012, 12:28
|
#17 (permalink)
| | Walking contradiction
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cihad42 ik heb gekeken naar UB LB schema komt in principe hetzelfde neer met mijn huidige schema, alleen met borst en rug oefeningen, ik geloof grote spiergroepen 1x per week, op hoge intensiteit trainen. en kleinere spiergroepen zoals lats, biceps, buik, triceps, nek, schouder, mag 2x per week i.v.m. snellere herstel van spiergroepen.
Corrigeer me if i wrong
@swekie: mijn voeding is goed, en is juist nog beter.
PS: rug las is 4 oefeningen genoeg, en borst 3 oefeningen genoeg met HIT training. | ik hoor je het woord intensiteit zeggen, maar weet je wel wat het betekent?
__________________ Sweat is weakness leaving your body |
| |
9 februari 2012, 12:30
|
#18 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door talalelh15 ik hoor je het woord intensiteit zeggen, maar weet je wel wat het betekent? | jah duuh  natuurlijk  w8 ff ook nog copy past dan weet je zeker om jou extra te gerust te stellen intensiteit
sterkte; kracht; hevigheid, de graad van spanning, kracht of activiteit |
| |
9 februari 2012, 12:31
|
#19 (permalink)
| | Walking contradiction
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cihad42 jah duuh  natuurlijk  w8 ff ook nog copy past dan weet je zeker om jou extra te gerust te stellen intensiteit
sterkte; kracht; hevigheid, de graad van spanning, kracht of activiteit | dus kracht=intensiteit?
__________________ Sweat is weakness leaving your body |
| |
9 februari 2012, 12:34
|
#20 (permalink)
| | Member
| Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door talalelh15 dus kracht=intensiteit? | kzou echt niet weten wat je bedoelt. maar intensiteit bedoel ik ermee het juiste gewicht waar ik precies op de juiste reps kom en niet verder lukt. dus tot failure, khoop dat het veel duidelijker is voor U meneer |
| | | |