Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 23
    Junior Member
    hallo allemaal wie weet of je dik word van eiwit suplumenten ik gebruik namelijk pro-max 85 van M Dubble You en ik heb het idee dat ik er een buikje van krijg wie weet hier meer over of kan me er iets over vertellen.

Moderator snipke's schermafbeelding
    Ik word er zeker vetter van, maar denk dat het van persoon tot persoon afhangt, vroeger nam ik ook een 4gram per kilo lichaamsgewicht en ondervond dat ik daar vetter van werdt.

grtz
    stil growing

Senior Member real1972's schermafbeelding
    Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikt.
    beter is om pas na 2 uur weer eiwitten te nemen. Beter is om amino tabletten te nemen.

greetings

Gezondheidsexpert KeepItReal's schermafbeelding
    In principe wordt je van eiwitten niet dik. Je wordt dik (meer vetmassa) als je meer Kcal. inneemt dan je gebruikt.

Eiwit wordt echter het minst snel omgezet in vet vergeleken met koolhydraten en vetten. Hiervoor verwijs ik naar het boek 'muscle building nutriton' van Will Brink, daar staat dit in beschreven.

Dus van eiwit dik worden: in principe niet, maar als je gigantische hoeveelheden neemt heb je er grotere kans op.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Senior Member
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [b
    Citaat[/b] ]Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikt
    hier ben ik het dus totaal niet mee eens. NA je training is gewoon het belangrijkst om te eten. Juist die twee uren na je trainign zijn erg belangrijk om je eiwitten tot je te nemen. je moet niet alleen een insuline piek creeren maar ook zker je portie eiwitten door middel van snel na de training de whey of isolaat of hydrolaat naar binnen te werken en wat later de ei-eiwitten,kip en caseine eiwitten tot je te nemen.
    eat eat eat and look like a freak!

Live Life To The Max! Testo's schermafbeelding
    Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 22 2004,23:44)]
    Citaat[/b] ]Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikt
    hier ben ik het dus totaal niet mee eens. NA je training is gewoon het belangrijkst om te eten. Juist die twee uren na je trainign zijn erg belangrijk om je eiwitten tot je te nemen. je moet niet alleen een insuline piek creeren maar ook zker je portie eiwitten door middel van snel na de training de whey of isolaat of hydrolaat naar binnen te werken en wat later de ei-eiwitten,kip en caseine eiwitten tot je te nemen.
    helemaal mee eens!

je kan niet zonder eiwitten als je aan bb doet.

Member
    ik zit in de zomer ongeveer even hoog in eiwitgehalte als in de winter maar leg m'n khl in de winter een pak hoger.moet zeggen in de zomer ga ik vanzelf droger staan en in de winter kweek ik iets meer vet aan.zal ook wel een beetje afhankelijk zin van persoon tot persoon maar heb het al meer gehoord dat er meerdere een buikje van krijgen.zou eerder toch denken van de koolhydraten.
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!! http://www.bodynet.nl/board/non-cgi/emoticons/smile.gif

Member
    Ook eens Ariekanarie!

Een overschot aan eiwitten kan voor energie gebruikt worden en anders wordt het vet.

Na de training eet ik altijd. Na zo'n belasting 10 uur (incl. slaap dus) niet eten betekent dat je bijna een halve dag catabool bent. Probeer dan maar eens spiermassa aan te zetten...

Moderator snipke's schermafbeelding
    De ene studie wijst uit dat je direct na de training moet eiwitten nemen, en de andere studie wijst uit dat je minstens één uur moet wachten, is dus weer een eindelose discussie, ik denk dat het van persoon tot persoon zal afhangen en dat je moet experimenteren met eiwitten. Maar één zaak is zeker zonder eiwitten geen spieropbouw.

grtz
    stil growing

Senior Member real1972's schermafbeelding
    Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 23 2004,09:45)]De ene studie wijst uit dat je direct na de training moet eiwitten nemen, en de andere studie wijst uit dat je minstens één uur moet wachten, is dus weer een eindelose discussie, ik denk dat het van persoon tot persoon zal afhangen en dat je moet experimenteren met eiwitten. Maar één zaak is zeker zonder eiwitten geen spieropbouw.

grtz
    daar ben ik het nou helemaal mee eens.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Word er gek van
    door Romme in forum Van alles en nog wat... (Off-Topic)
    Reacties: 90
    Laatste bericht: 29 July 2005, 13:25
  2. Dit word het
    door basil in forum Anabolen
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 23 October 2004, 17:42
  3. Olympia 2004, wat word het ?
    door 3XL in forum Van alles en nog wat... (Off-Topic)
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 11 August 2004, 21:37
  4. Ik word zot
    door Kenshu_Etsukau in forum Kuren & resultaten
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 22 July 2004, 22:09
  5. Hulp microsoft word doc.
    door Axor B. in forum Van alles en nog wat... (Off-Topic)
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 July 2003, 16:09

Regels voor berichten