Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist. Klik op bovenstaande link om te registreren.
Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.
VoedingssupplementenWelke voedingssupplementen gebruik je?
Heb je vragen over voedingssupplementen? Stel ze in dit forum.
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Osterich heeft een driehoeksrelatie met Bruce en Pinada. Pm Falstyr voor uitleg.
ik heb geen gainer :s ik heb whey en glycomass
(das toch geen gainer?)
gebruik ik het zo goed?
voor zo ver ik begrepen heb is dat een soort snelle kholydraten ter aanvulling voor tijdens en vlak na de training zodat je als je daarna je whey neemt deze "volledig" gebruikt kan worden als bouwstenen en niet om je energievoorraad aan te vullen.
ik heb beschikking tot glycomass en whey isolaat van powersuplements.
ik neem glycomass voor en gedurende de training, en wanneer ik thuis kom me whey shake.
maar doe dit dus fout of kan ik wel zo door gaan?
Lekker zo doorgaan. Niks mis mee.
__________________ "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Osterich heeft een driehoeksrelatie met Bruce en Pinada. Pm Falstyr voor uitleg.