Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Gezondheid > Ziekten en aandoeningen

Welkom op Bodynet, het ultieme Bodybuilding & Fitness forum van de Benelux!
Als je op berichten wilt kunnen reageren is registratie vereist.
Klik op bovenstaande link om te registreren. Registratie is GRATIS en tevens kunt u van alle extra privileges gebruik maken die Bodynet u te bieden heeft.

Ziekten en aandoeningen Er zijn veel ziekten en aandoeningen mogelijk aan het menselijk lichaam. Hier kun je daarover alles bespreken.

Reageren

LinkBack Discussietools
Oud 7 februari 2010, 09:58   #21 (permalink)
Old Indians Never Die...

Snuff-Sann's schermafbeelding

Standaard

Mooi stukje Ecto.
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2010, 10:39   #22 (permalink)
Junior Member

Janneke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Training Niels Bekijk bericht
hey ik heb nu al 2 of 3 weken last van mijn schouder ik ga binnenkort naar de fysio ik sta nu op de wacht lijst. ik dacht mischien weet iemand op bodynet wat het is en wat ik er tegen kan doen dan hoef ik niet meer naar de fysio en gaat het eerder over. ik weet niet de oorzaak van de pijn het kwam gewoon op een dag. het doet het meeste pijn aan de achterkant van mijn schouder. maar als ik mijn schouder zijwaarts omhoog breng doet het aan de bovenkant tot een stuk in mijn bicep pijn. ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt.
Niels, ik heb zelf ook behoorlijk last gehad van m'n schouder en dat straalde ook uit naar m'n biceps, dus ik vind het niet gek klinken. De fysio (ik heb t voordeel dat mijn vader fysio is, dus een wachtlijst is voor mij niet aan de orde) zei dat het bij de aanhechtingen van de spier zat. Hij heeft t goed aangepakt en daarna een oefening meegegeven die ik een paar keer per dag moet doen:
Als je zit of staat beide schouders optrekken totaan je oren, even aanspannen en dan langzaam weer laten zakken. Laat ze zover zakken alsof het eruit ziet dat je als een zoutzak erbij zit
Misschien dat je deze oefening een paar keer per dag kunt doen en hopelijk dat het een beetje helpt.

Sterkte ermee!
Janneke is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Oud 7 februari 2010, 10:46   #23 (permalink)
Junior Member

Yba84's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janjaap2 Bekijk bericht
dat klopt wat je zegt er zijn altijd pijntjes, maar je moet voor jezelf de afweging maken of het een pijntje of een pijn is.
ik had een keer een 20kg schijf op me voet laten vallen :P en later bleek me voet gebroken te zijn, nadat ik er 2 weken mee had doorgelopen.
tuurlijk moet je niet te snel naar de doctor of fysio gaan maar na 2/3 weken pijn te hebben zou ik wel ff naar de huisarts gaan.
Wanneer een blessure ontstaat begint het lichaam met een ontstekingsfase, wat hooguit 5dgn aanhoud. Heb je langer een flinke (stekende) pijn, dan moet je niet langer afwachten en hulp inschakelen, daarvoor is 2/3 wk sowieso te lang.

OT: Wacht idd gewoon de fysio af. We kunnen allemaal gissen naar blessures, maar ik zou niet op een forum of internetsite afgaan, voor het zelfde geld werk je het allemaal meer in de hand. Ah wel, sterkte ermee
Yba84 is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Met citaat reageren
Ga terug   Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums > Gezondheid > Ziekten en aandoeningen

Reageren

Discussietools

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
last van schouder Training Niels Algemeen 9 9 februari 2010 19:54
last van schouder Training Niels Algemeen 9 13 januari 2010 23:10
last van schouder bij bepaalde oefeningen willem22 Algemeen 15 10 november 2008 13:09
last van pijn vlak onder de linker schouder.. Barthelomeus Ziekten en aandoeningen 3 14 oktober 2008 19:50
Pezen van schouder versterken Falstyr Voedingssupplementen 12 16 juni 2008 14:05

Actieve Discussies
01:02 Hiit me!..
00:29 rackpulls..
23:55 3-day split traini..
23:49 Een veel gevraagd ..
23:49 creatine..
23:45 proviron..
23:27 Wat luister je?..
23:13 begin 1ste kuur te..
23:09 De gedachte achter..
22:56 Pijn in mijn rug..
22:43 5kg Whey voor €54,..
22:41 Even voorstellen..
22:20 verhoogde hartslag..
21:55 goede oefeningen?..
21:44 Alternatief voor w..
21:30 Mijn voedingschema..
21:14 Post hier je fetis..
20:56 Ouders.......
20:50 m-a-r-c winny+test..
20:34 Warming up..

Fotogallerij
by webmaster
· · ·
More Amatures
7431 photos
94 comments
by webmaster
· · ·
Misc Pros 2
8045 photos
549 comments
by webmaster
· · ·
Dennis James
926 photos
45 comments

Copyright 2002 - 2009 Bodynet.nl
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31