Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Training Niels hey ik heb nu al 2 of 3 weken last van mijn schouder ik ga binnenkort naar de fysio ik sta nu op de wacht lijst. ik dacht mischien weet iemand op bodynet wat het is en wat ik er tegen kan doen dan hoef ik niet meer naar de fysio en gaat het eerder over. ik weet niet de oorzaak van de pijn het kwam gewoon op een dag. het doet het meeste pijn aan de achterkant van mijn schouder. maar als ik mijn schouder zijwaarts omhoog breng doet het aan de bovenkant tot een stuk in mijn bicep pijn. ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt. |
Niels, ik heb zelf ook behoorlijk last gehad van m'n schouder en dat straalde ook uit naar m'n biceps, dus ik vind het niet gek klinken. De fysio (ik heb t voordeel dat mijn vader fysio is, dus een wachtlijst is voor mij niet aan de orde

) zei dat het bij de aanhechtingen van de spier zat. Hij heeft t goed aangepakt en daarna een oefening meegegeven die ik een paar keer per dag moet doen:
Als je zit of staat beide schouders optrekken totaan je oren, even aanspannen en dan langzaam weer laten zakken. Laat ze zover zakken alsof het eruit ziet dat je als een zoutzak erbij zit
Misschien dat je deze oefening een paar keer per dag kunt doen en hopelijk dat het een beetje helpt.
Sterkte ermee!