onderbreking :-(

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onderbreking :-(

Ik moet noodgedwongen mijn training 2 a 3 weken onderbreken, zal dit gevolgen hebben? Was net goed bezig (3a4 keer per week) en van 66 kg naar 72kg in 6 maanden.

nee hoor na een week trainen ben je weer op en top.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

yup, gewoon wel goed blijven eten.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by jarneke View Post
        Ik moet noodgedwongen mijn training 2 a 3 weken onderbreken, zal dit gevolgen hebben? Was net goed bezig (3a4 keer per week) en van 66 kg naar 72kg in 6 maanden.
        Dit hoeft nauwelijks gevolgen te hebben. Probeer verstandig te eten en houd rekening met enig krachtverlies als je weer begint. Na een 2tal weken trainen moet je wel weer op je niveau zitten. Verder zul je het idee krijgen dat je krimpt, maar dat is echt niet het geval. Je spieren nemen wellicht minder koolhydraten en dus minder water op, dus je zal een iets minder volle 'look' hebben.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

De tijd die je stopt is te kort (bij normale voeding!) om echt serieus massa te verliezen. Je zult na 1 á 2 trainingen weer op het oude niveau zitten.

gr

Comment

dit kan zelfs eens goed doen voor je lichaam, effe stoppen , nu zullen je spieren al reageren op een kleinere prikkel.

Verliezen ga je zeker niet veel, het zal alleen tss de oren zijn dat je precies dunner wordt

Grtz
            stil growing

Comment

onderbrekken

Moet geen probleem zijn,
              Soms is het juist goed om even 2 weken rust te nemen zo dat alles lekker kan rusten en genezen.
              Soms kom je daar door juist sterker teug dan waar je was gebleven.
              Wel zal je weer rustig moeten beginnen en zal je weer spier pijn gaan krijgen.

Comment

3 weken stoppen op 6 maanden trainen is niet weinig hoor mannen

denk dat je het wel zal merken maar niet getreurd je zal binnen een maand weer boven je oude nivo zitten
                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X