Teveel vel?? Of toch vet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Staat op 6 day tabata-log van mij. Uitleg aldaar Ik neem drie verschillende oefeningen, beetje random, maar wel zo dat ik alle verschillende buikspieren aanpak.
    Dus legraises voor de onderste, crunches voor de bovenste en sidebends (met gewicht) voor de zijkant.
    Doe het goed en je zult weten/voƩlen wat je gedaan hebt
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Wat een ophef hier zeg . Gewoon effe 6 pag. door zitten spitten.

Ik snap onderhandelen wel een beetje, die avatar van patricia brengt het slechtste in een man naar boven . Maar zoals andere al gezegd hebben, dit ziet er niet echt uit als los zittend vel.

Maar ga gewoon zo door met trainen en dan komt het zeker goed. Mocht het over drie jaar nog niet strak zijn dan kan je altijd nog ander het mes

Comment

Zo, wat heb ik me kapot gelachen bij het lezen van deze topic.

Misschien moet de titel veranderd worden in: Hoe mannen kemphanen worden als ze strijden om n vrouw.

En maar steeds vragen om foto's, alsof dat meer duidelijkheid schept. Vraag haar dan direct n keer mee uit.

@ Patricia: Ik denk dat je, zoals meerdere zeggen, meer op je voedsel moet gaan letten. En inderdaad blijven trainen en op die plekken waar je vel vast kan pakken meer je spieren trainen, zodat t opvult en de huid strakker wordt.
        De reden dat je dit niet bij je benen hebt, is volgens mij omdat je veel fietst en skeelert (ik weet ook niet hoe je dat schrijft...). Tuurlijk is het goed voor je hele lichaam, maar de benen gebruik je daar toch het meeste bij. Meer spierweefsel, dus strakkere huid.

Maar ik kan er ook naast zitten, want ik las ook ergens dat t in de genen zit. In dat geval is het niet anders....

Comment

Originally posted by beheergroep
          mee uit vragen wat,dreks er op hengsten MarkoM
          Jij bent best vervelend.

Marko heeft helemaal gelijk. De meeste kerels hier slagen er niet in hun interesse in Patricia te verbergen, maar ze doen tenminste hun best om nog iets van een nuttig antwoord te geven en geven haar politiek correcte complimentjes (Patricia vindt het vast niet erg om te horen dat ze er goed uit ziet), zodat ze zich er niet vervelend onder hoeft te voelen dat ze haar foto op een forum heeft gezet. Jij bent echter een geval apart... gedraag je eens als een volwassene, zeg.

Comment

Originally posted by beheergroep
            Bla bla blote vrouwen bla bla
            Ik denk dat ik voor de meeste mensen hier spreek als ik zeg: kan iemand deze malloot een schop richting de uitgang van dit forum geven?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Hahahaha.. Ik ben geen gesprek begonnen. Je moet weten, mijn ouders houden vreselijk veel van wat minder goet eten. Het is dan ook al een heel drama geweest dat iedere keer dat ze patat, shoarma of dat soort meuk (toch zeker 3,4 keer in de week) eten, ik maar blikjes groente eet.

Dat vind ik nou echt knap zeg petje af hoor
              Who's the Chef

Comment

Zo even een aantal totaal zinloze post verwijderd die helemaal offtopic waren.

Bij deze ook voor beide heren (Leo en beheergroep) de laaste waarschuwing, laat het hierbij en dingen die tussen jullie onderling spelen moet je maar buiten dit forum en al helemaal buiten iemand anders topic houden.
                Dit is een serieus topic en dat willen we ook zo houden.
                Who's the Chef

Comment

Gewoon negeren, hij is juist dol op al die aandacht.. gun hem dat pleziertje niet

Comment

Damn, wat is die 'beheergroep' n vervelend ventje, beetje jammer...
                    Ik neem aan dat ie nu gebanned is...

Ik hoop dat Patricia alsnog wat heeft aan de serieuze antwoorden in deze topic, anders heeft n forum zoals dit natuurlijk geen nut...

Comment

Laten we dit topic weer even ontopic houden heren

@ marko niet teveel aannemen kerel
                      Who's the Chef

Comment

Voor vrouwen hier op het forum, is de drempel door dat soort lui wel hoger om bijvoorbeeld een foto te plaatsen. Wie zit er nu te wachten op onzin reply's, in plaats van goede tips. Dus heb een beetje respect! Misschien is dat wel de reden dat de foto van Patricia nu verwijderd is. Desondanks is het beter om boven dat soort zielige ventjes te gaan staan!

@ Patricia.. Keep up the good work! Zag er goed uit.. Wat betreft de cellulitis, ik denk dat sommige vrouwen daar meer aanleg voor hebben. Het is moeilijk om dat helemaal weg te trainen. Soms zie ik super skinny vrouwen en die hebben het ook. Dus lekker doorgaan waar je mee bezig was!!

Comment

Vervelende mensen hou je altijd, die onnodig kwetsende commentaren geven. Daar moet je boven staan.

@Patries, gewoon doorgaan met waar je mee bezig ben.

Grtz.

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
                            @ Patricia.. Keep up the good work! Zag er goed uit.. Wat betreft de cellulitis, ik denk dat sommige vrouwen daar meer aanleg voor hebben. Het is moeilijk om dat helemaal weg te trainen. Soms zie ik super skinny vrouwen en die hebben het ook. Dus lekker doorgaan waar je mee bezig was!!
                            Stukje over cellulitis heb ik even gemist, maar daar zijn massages voor die geloof ik doorgaans wel aan slaan. Zijn nog veel meer behandelingen, maar de meeste zijn extreem duur en doorgaans niet effectief.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sorry! Ik ben de topic aan het vervuilen! Ik moet ook niet 10 topics tegelijk lezen haha.. Dat stukje van de cellulitis stond heel ergens anders. Excuse me!

Comment

Wat maakt het uit? Het was toch gericht naar de topicstartster?
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X