Sportdranken AA/Gatorade/Aquarius

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Drink van alles, doe soms voor trainen eiwitshake als ik niet aan mijn behoefte kom anders, als ik zware sessie voor de boeg heb down ik halverwege wat chocomel of een banaan, anders drink ik meestal gewoon water of als ik te lui ben voor het trainen me wheyshake te pakken doe ik hem tijdens met dextrose. Vooraf ook ff caffeine pilletje en als hele lange sessie wordt halverwege ook nog een

Achteraf soms whey, soms choco, altijd 2-3 gram crea, zowiezo iets met snelle carbs dan naar huis en volledige maaltijd met blikkie tonijn erin stouwen.

Water met alleen dextrose heb ik wel even gedaan maar das echt zo focking ranzig dat je soms bijna moet nekken van dat spul, dat is het me nou ook weer niet waard.
    Idd gewoon te ranzig voor worden

@ sancho volgens een bepaalde rekening van een forum 0.7kg x lichaamsgewicht of 1 x lichaamsgewicht= zou ik dus 72gram moeten nemen had zelf toen 60gram gedaan maar dat was al veel te veel volgens mij sowieso kwa smaak RANZIG werd zelfs duizelig na het innemen van whey+water+dextrose.

Maar iemand die kan bevestigen dat verse fruitsap dus niet de 1e optie is om te nemen na de training?
    Chocomel kan dus ook? nooit aan gedacht eigenlijk en lijkt me veel beter te nassen dan dat dextrose gedoe,je hebt van dat chocomel poeder wat je moet mixen met melk toch?
    Last edited by Jord-Y; 06-07-2009, 21:17.

Comment

Originally posted by Jord-Y View Post
      Idd gewoon te ranzig voor worden

@ sancho volgens een bepaalde rekening van een forum 0.7kg x lichaamsgewicht of 1 x lichaamsgewicht= zou ik dus 72gram moeten nemen had zelf toen 60gram gedaan maar dat was al veel te veel volgens mij sowieso kwa smaak RANZIG werd zelfs duizelig na het innemen van whey+water+dextrose.

Maar iemand die kan bevestigen dat verse fruitsap dus niet de 1e optie is om te nemen na de training?
      Chocomel kan dus ook? nooit aan gedacht eigenlijk en lijkt me veel beter te nassen dan dat dextrose gedoe,je hebt van dat chocomel poeder wat je moet mixen met melk toch?
      Hoe kan ik weten hoeveel poeder ik moet gebruiken? anders gebruik ik wel de kant en klare volle chocomelk pff al dat gedoe anders

Comment

Is chocomelk goed dna? want dat is een van de weinig melk producten dat ik wel lust haha

Comment

Originally posted by Emagix View Post
          Bij langere (loop-)trainingen waarbij ik veel vocht kwijtraak voeg ik een snufje zout toe. Dat maakt het ook zoet van de dextrose een stuk minder.
          Klinkt als een goede tip.

@ Degene die wil horen dat je geen vruchtensap moet pakken
          Pak geen vruchtensap.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Klinkt a?ls een goede tip.

@ Degene die wil horen dat je geen vruchtensap moet pakken
            Pak geen vruchtensap.
            why geen vruchtensap? vanwege fructose?

Comment

Correct.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

aight.......

Comment

Originally posted by Jord-Y View Post
                  30 gr is genoeg.
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X