Ik train nu 1 1/2 jaar heel erg fanatiek.. en dat icm met de juiste eetschemas heb ik ook veel progressie behaald.. Nu is mij 1 ding opgevallen en dat is tijdens mijn vakantie. IK heb 2 weken helemaal nix gedaan.. en in de derde week heb ik weer eens rustig getraind.. (60% van mijn kracht) en wat schept mijn verbazing.. mijn borst omvang is van 113 naar 117 gegaan.. en mijn biceps van 39 naar 40 cm.. is dit toeval? of komt dit door de rust? Normaal gesproken train ik 4x in de week.. nl maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag..
Onverwachte spiergroei.
Collapse
X
-
Je groeit idd in je rust, niet tijdens je trainen. Ikzelf neem normaal gesproken om de 8 weken een rustweek, zodat het lichaam de kans heeft volledig te herstellen. Dat is redelijk veel, maar hoe meer je traint per week, hoe korter de interval moet zijn tussen de rustweken in (mijns inziens).Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Misschien iets omhooggegaan in vet?
Groeien gebeurt natuurlijk in rust, hoor wel veel dat mensen sterker zijn na week totale rust, maar groeien door 2 weken niks en 3e week rustig trainen niet :P
Misschien had je laatste keer gemeten op een low, en nu op een high (dichter bij trainingsmoment, iets over van pump?) misschien iets meer vet ?, misschien houd je heel klein beetje vocht vast? of S'ochtends vs S'avonds meting ?
Of je hebt gewoon geluk gehad
Hoezo HST om te groeien, 2 weken vakantie ftwThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostMisschien iets omhooggegaan in vet?
Groeien gebeurt natuurlijk in rust, hoor wel veel dat mensen sterker zijn na week totale rust, maar groeien door 2 weken niks en 3e week rustig trainen niet :PAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Heb de metingen verricht in de ochtend.. dus dan heb je niet erg veel vocht in lichaam... en tja vet? eh... dat heb ik wel.. alleen niet tot bijna niet op mijn borst... Heb in de vakantie wel veel moeten lopen.. want ons appartement lag op een heuvel dus voordat je daar was... had ik er toch wel een goede 100 treden op zitten.. en dat elke dag1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment