Polsbanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Polsbanden

Weet er iemand soms waar ik goede polsbanden kan kopen?

voordelige prijs en kwalitatief goed via een webshop?
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Je bedoelt straps? Of braces?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Body en Fit Shop

chekk maar
      strapes
      pols banden
      enzo

Comment

Ik heb ook al zitten denken om straps en/of een riem te kopen. Maar ik vraag me dan af als ik hier nut ga mee hebben? Zijn deze dingen voor elke KT'er of enkel voor de gevorderde?

Greetz
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Een riem kan zeer goed van pas komen, bij bijvoorbeeld "dippen" (triceps).

Kun je namelijk een lekkere schijf aanhangen zodat je toch weer vooruit kan.
          Althans dat is mijn ervaring dan.

Comment

Naar mijn mening moeten die dingen echt 1 van je laatste redmiddelen zijn. Ik heb ook ooit gedacht over handschoenen die me pols ondersteunen maar uiteindelijk vanaf gezien en ben er blij mee ook. Heb ze nu ook totaal niet meer nodig.

Maar even on-topic, Body en Fit shop vind ik zelf ook een goede.
            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Wel ja, het zouden niet echt redmiddelen zijn, maar meer om blessures te voorkomen

Comment

Sommigen trainen beter met straps en een riem. Het is maar waar je jezelf goed bij voelt.

Comment

De straps heb ik nog niet nodig denk ik, omdat ik bij heffen geen pijn ofzo heb. Maar een riem heb ik al overwogen omdat ik geen zin heb om een rugblessure op te lopen

Comment

had straps nodig, omdat men polsen echt kapot zijn... heb constant na het trainen pijn in het binneste van men polsen... ook heb ik probleem dat men beide handen vaak tintelen en een slapend gevoel hebben... dus dat duid waarschijnlijk op iets ernstig...

kheb nu al een paar weken off genomen en het lijkt te beteren... maar om ze toch minder te belasten overweegde ik dus straps. Alles duid een beetje op het carpaletunnel syndroom... wat voor mij een regelrechte nachtmerrie zou worden.

maar alvast bedankt voor het adres!
                    Last edited by dianabolic; 09-12-2008, 17:49.

Comment

het carpalesyndroom heb ik ook gehad dit is echt vervelend kon niet meer slapen ervan op het laats,heb er een spuit in laten zetten by de dokter en was binnen een week weg vanaf die tyd ben ik met bandjes gaan trainen en afkloppen geen last meer gehad

Comment

Originally posted by jerry x View Post
                        het carpalesyndroom heb ik ook gehad dit is echt vervelend kon niet meer slapen ervan op het laats,heb er een spuit in laten zetten by de dokter en was binnen een week weg vanaf die tyd ben ik met bandjes gaan trainen en afkloppen geen last meer gehad
                        dan heb je geluk gehad man, want in de ergste gevallen is het een opperatie... kben nu goed aan het rusten en is al veel beter met me polsen... als ik terug aan slag ga, gewoon met polsbandjes

Comment

Ik denk toch eens te gaan kijken voor straps. Liever voorkomen dan genezen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X