Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb ook al zitten denken om straps en/of een riem te kopen. Maar ik vraag me dan af als ik hier nut ga mee hebben? Zijn deze dingen voor elke KT'er of enkel voor de gevorderde?
Greetz
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Naar mijn mening moeten die dingen echt 1 van je laatste redmiddelen zijn. Ik heb ook ooit gedacht over handschoenen die me pols ondersteunen maar uiteindelijk vanaf gezien en ben er blij mee ook. Heb ze nu ook totaal niet meer nodig.
Maar even on-topic, Body en Fit shop vind ik zelf ook een goede.
Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
De straps heb ik nog niet nodig denk ik, omdat ik bij heffen geen pijn ofzo heb. Maar een riem heb ik al overwogen omdat ik geen zin heb om een rugblessure op te lopen
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
had straps nodig, omdat men polsen echt kapot zijn... heb constant na het trainen pijn in het binneste van men polsen... ook heb ik probleem dat men beide handen vaak tintelen en een slapend gevoel hebben... dus dat duid waarschijnlijk op iets ernstig...
kheb nu al een paar weken off genomen en het lijkt te beteren... maar om ze toch minder te belasten overweegde ik dus straps. Alles duid een beetje op het carpaletunnel syndroom... wat voor mij een regelrechte nachtmerrie zou worden.
het carpalesyndroom heb ik ook gehad dit is echt vervelend kon niet meer slapen ervan op het laats,heb er een spuit in laten zetten by de dokter en was binnen een week weg vanaf die tyd ben ik met bandjes gaan trainen en afkloppen geen last meer gehad
het carpalesyndroom heb ik ook gehad dit is echt vervelend kon niet meer slapen ervan op het laats,heb er een spuit in laten zetten by de dokter en was binnen een week weg vanaf die tyd ben ik met bandjes gaan trainen en afkloppen geen last meer gehad
dan heb je geluk gehad man, want in de ergste gevallen is het een opperatie... kben nu goed aan het rusten en is al veel beter met me polsen... als ik terug aan slag ga, gewoon met polsbandjes
If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment