hier een betere foto van mijn rug.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hier een betere foto van mijn rug.

een paar mensen dachten dat ik heel scheef was, alleen lag aan die foto hier is wel een goeie rechte pose......ben 14jaar 1,77m 75kg.Ik ben van plan om over een tijdje creatine te gaan gebruiken, alleen dan wil ik wel zeker weten dat het niet slecht voor me is, dus weet iemand of het schadelijk is voor kinderen/tieners.
    vriendelijke groeten
    Attached Files

Creatine is uberhaupt slecht voor je, als ik de onderzoeken moet geloven.
    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Die onderzoeken mag je mij even doneren.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Creatine kent volgensmij geen ernstige bijwerkingen tenzij je het in combinatie gebruikt met anabole steroïden.

Comment

Originally posted by CruX View Post
          Creatine kent volgensmij geen ernstige bijwerkingen tenzij je het in combinatie gebruikt met anabole steroïden.

Aminozuren kennen volgens mij ook geen ernstige bijwerkingen tenzij je het in combinatie gebruikt met heroïne
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Stoppen met eten en drinken is zelfs dodelijk
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Chuck Norris View Post

Zoals General zei...die onderzoeken wil ik dan wel eens zien.

Maar denk dat Creatine nu nog weinig zin heeft. Geloof dat je net een paar maanden sport? Zou dan nog even wachten. Maar het is geen steroide of iets dus je kan het gewoon doen.

Comment

en toen werd je wakker??

hoekan creatine zeeeeeerrrr slecht voor je zijn zoals jij dat beweerd terwijl het wordt aangemaakt in je EIGEN lichaam ...
                HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by sickno View Post
                  en toen werd je wakker??

hoekan creatine zeeeeeerrrr slecht voor je zijn zoals jij dat beweerd terwijl het wordt aangemaakt in je EIGEN lichaam ...
                  Testosteron wordt ook aangemaakt in je eigen lichaam. Toch kun je dat zeker overdoseren tot een schadelijke dosis. Dat iets van nature in je lichaam voorkomt/wordt geproduceert is nooit een garantie dat het veilig is.

Zoals iemand ooit zei (naam vergeten): "Alles is giftig, het hangt alleen van de dosis af" (of iets in die trant).
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by sickno View Post
                    en toen werd je wakker??

Ik beweer niets. Eerst goed lezen voordat je ergens op reageerd.
                    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

what doesn't kill you makes you stronger
                      uut grunn!

Comment

Je hebt een mooie rug ik wil daar wel aan likken.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Testosteron wordt ook aangemaakt in je eigen lichaam. Toch kun je dat zeker overdoseren tot een schadelijke dosis. Dat iets van nature in je lichaam voorkomt/wordt geproduceert is nooit een garantie dat het veilig is.

Zoals iemand ooit zei (naam vergeten): "Alles is giftig, het hangt alleen van de dosis af" (of iets in die trant).
                          nee maar jij zal ook geen 30 spuitjes van 250Test e even als 1 kg creatine voor trainen doseren per x ... dit geld ook voor vitamine b12 , maar chuck zette het zo neer dat het juist een fout product is wat x op x bewezen is dat het een fantastisch product is.

Comment

Ik beweer niets. Eerst goed lezen voordat je ergens op reageerd.
                            leek maar zo toch

Comment

Originally posted by Neko View Post
                              Je hebt een mooie rug ik wil daar wel aan likken.
                              ehhhhh watefack?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X