Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
de laatste paar weken lijkt het wel of mn lijf me in de steek begint te laten, nl. last van mn ribben, spierverrekingen in mn bovenbenen, constant moe.
heb nu al 2 weken rustig aan gedaan, maar de pijntjes worden niet minder.
als t ene pijntje weg is dient t volgende zich al weer aan terwijl ik voorheen eigenlijk nooit ergens last van heb gehad.
Vrijdag- Benen & Biceps Squat 3x5 Leg Curls 3x8 Leg Extensions 3x8 Calves 2x8 Close Grip Preacher Curls 3x8 Incline Dumbell Curls 3x8 Cable Curls 3x8
Zaterdag (eigen training)
Eigenlijk alles wat ik voor mezelf nog een keer wil herhalen.
voeding zit goed mede door tips vanaf dit board en met name Generalix, moet hierbij wel vertellen dat ik bijna alles train tot falen( ondanks kritiek vanwege cns )
Begin je mischien ziek te worden of je bent dit pas geweest? Want als je al echt 2 weken rust hebt gehad dan zou het allemaal niet aan voeding kunnen liggen ( denk ik ) dan zou je dat beetje bij beetje wel binnen gekregen hebben mischien voer je de oefening niet helemaal goed uit??
t meeste last heb ik gehad van mn ribben aan de linkerkant en van mn quads.
En altijd maar moe, t lijkt wel of ik aan 12 uur slaap nog niet genoeg heb.
Vrijdag- Benen & Biceps Squat 3x5 Leg Curls 3x8 Leg Extensions 3x8 Calves 2x8 Close Grip Preacher Curls 3x8 Incline Dumbell Curls 3x8 Cable Curls 3x8
Zaterdag (eigen training)
Eigenlijk alles wat ik voor mezelf nog een keer wil herhalen.
voeding zit goed mede door tips vanaf dit board en met name Generalix, moet hierbij wel vertellen dat ik bijna alles train tot falen( ondanks kritiek vanwege cns )
Tja, eerst borst dag erna schouders en triceps is ook niet handig, zelfde met rug en dag erna biceps.
Je moet gewoon rekening houden met wat je de dag ervoor belast hebt.
bij mij duurt t nu al langer dan 2 weken, ben bij de huisarts geweest en die vertelde me dat ik een vastzittende rib heb/had. daarna begon ik last te krijgen van mn quads en blijft die vermoeidheid maar hangen.
voel me voor de rest eigenlijk niet ziek.
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment