Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Volgens mij maak je je druk om niets.. weet niet hoe het bij mariniers zit.. maar als ik soms zie wat er toegelaten wordt bij bijv. landmacht na zo'n test aan botjes van een jaar of 17.. das geen probleem..
Heb een paar maten dat naar de mariniers ging, en daar zijn ze net even wat strenger gab.
Yep korps mariniers nr 2 na commandos is geen landmacht bullshit haha maar ik ben vandaag begonnen met de loopband 4 dagen per week cardio 40 min is denk k genoeg ik ga het hoop ik makkelijk halen 35 min hard lopen in een rennend tempo geen wandelen ofzo dus moet ff conditie op kicken
als ik jou was zou ik oef zoals squaten en zo weglaten heb je niet zo veel aan als je naar het korps gaat. rennen met bepakking en marsen met bepakking heb je veel meer aan ook voor je test. opdrukken doe dat maar ong tot je de 100 haalt zal ook lekker in je voordeel liggen en evt optrekken. de opleiding is heel pittig dus zorg dat je goed getraind bent zal allemaal in je voordeel liggen. ow ja en aan little een botje heeft meer kans dan een kleerkast
als ik jou was zou ik oef zoals squaten en zo weglaten heb je niet zo veel aan als je naar het korps gaat. rennen met bepakking en marsen met bepakking heb je veel meer aan ook voor je test. opdrukken doe dat maar ong tot je de 100 haalt zal ook lekker in je voordeel liggen en evt optrekken. de opleiding is heel pittig dus zorg dat je goed getraind bent zal allemaal in je voordeel liggen. ow ja en aan little een botje heeft meer kans dan een kleerkast
Yep, zal ik doen. Bijvoorbeeld gisteren begon ik eerst 40 min hardlopen op hardloop band en daarna begon ik uurtje te fitnesen. Maar het probleem is de conditie heb ik wel maar me uithoudingsvermogen in me benen nog niet. Maar dat denk k wel binnen 3 weken te redden. En ik had nog een vraag is trouwens de sauna goed voor je conditie ?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment