Februari Keuring Korps Mariniers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Offtopic:

Alles goed hier Been! Drukke tijden gehad, privé en zakelijk. Wat heb ik vernomen heer Been... trouwen, kinderen...alles erop en eraan? Gefeliciteerd!!

Ontopic:

@Cybersul:
    Dit is toch wel het minimum wat je aan moet kunnen, anders zul je de eerste dag niet overleven.
    Je zult ook zien op die dag, dat er veel verschillende types rondlopen. Van 'iele' jongens (onderschat sommige niet) tot kleerkasten, ex-mariniers en dikke gepensioneerde politieagenten met snor (type: bier en braadworst).
    En natuurlijk 'normale' mannen die denken dit wel even te doen.

Waar veel cursisten falen, is niet zozeer het fysieke aspect, maar op mentaal gebied (onderschatting). Cliché: doorzettingsvermogen, discipline, overlevingsdrang etc..., zijn woorden waar je weleens van gehoord moet hebben.

Nogmaals Succes!

Greetzz J.

Comment

Originally posted by Ami-Amour View Post
      Offtopic:

Alles goed hier Been! Drukke tijden gehad, privé en zakelijk. Wat heb ik vernomen heer Been... trouwen, kinderen...alles erop en eraan? Gefeliciteerd!!

Ontopic:

@Cybersul:
      Dit is toch wel het minimum wat je aan moet kunnen, anders zul je de eerste dag niet overleven.
      Je zult ook zien op die dag, dat er veel verschillende types rondlopen. Van 'iele' jongens (onderschat sommige niet) tot kleerkasten, ex-mariniers en dikke gepensioneerde politieagenten met snor (type: bier en braadworst).
      En natuurlijk 'normale' mannen die denken dit wel even te doen.

Waar veel cursisten falen, is niet zozeer het fysieke aspect, maar op mentaal gebied (onderschatting). Cliché: doorzettingsvermogen, discipline, overlevingsdrang etc..., zijn woorden waar je weleens van gehoord moet hebben.

Nogmaals Succes!

Greetzz J.
      Yep, ik snap wat je bedoelt maar ik had iets anders gelezen minimaal 35 min hardlopen en dan 10 hindernis banen en dan ee ntraining van hun van 35 min ofzo. Dat is de Marine Algemene Selectie Test, daarnaast krijg je ook nog een fiets test maar niet van 140 km wat er net werd gezegt. Ik denk dat dit meer in de opleiding zelf is. Maar ook al vinden ze dat je te weinig conditie hebt meestal geven ze dan een training schema mee naar huis en zeggen kom maar over 6 a 12 weken t erug en probeer het opnieuw. Dus ik zie wel hoe het afloopt, alles op alles geven wat ik kan En sowieso onderschat ik geen visje met een orka
      Wat ben ik een spetter

Comment

ik geloof wel dat dit testen zijn voor dat je met de opleiding begint. en denk niet dat ze zo makkelijk zijn en zeggen kom maar over 6 weken terug! als je al schrikt van 10 km hoef je niet eens meer te denken aan het korps. en net wat ami zegt fysiek is voor iedereen haalbaar daar kun je voor trainen maar mentaal komt nog heel wat meer bij kijken. als je die opleiding haalt ben je een beest!!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
          ik geloof wel dat dit testen zijn voor dat je met de opleiding begint. en denk niet dat ze zo makkelijk zijn en zeggen kom maar over 6 weken terug! als je al schrikt van 10 km hoef je niet eens meer te denken aan het korps. en net wat ami zegt fysiek is voor iedereen haalbaar daar kun je voor trainen maar mentaal komt nog heel wat meer bij kijken. als je die opleiding haalt ben je een beest!!
          Ik ben een beest behalfe kwa conditie maar dat ben ik nu elke dag aan het trainen haha komt wel goed, trouwens zo zijn ze wel kom maar over 6 weken terug want als je in orde bent pyschologies en fysiek maar alleen de conditie nog niet hebt. Geven ze je wel een conditie training schema mee naar huis voor 6 a 12 weken.
          Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
            Lucht Mobiele Brigade is voor watjes :P
            Belachelijk dat je dat zegt!
            <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by cybersul View Post
              Ik ben een beest .
              Zelfingenomen ook.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                Haha, neem je dit serieus ? Ik bedoel ermee te zeggen dat de trainingen veel lichter zijn dan Korps Mariniers. Neem niet alles zo serieus
                Wat ben ik een spetter

Comment

De verschillen zijn minimaal...

Ten eerste je bent nog een burger (neem ik aan) en je weet dus niet waar je het over hebt..
                  <------ BB Gun doet auw!

Comment

dat mogen alleen mensen van het korps zeggen. als je het zelf nog nooit gedaan hebt moet je je mond houden. voor die opleiding is ook heel wat nodig, maar het korps is toch wel een stukje pittiger

Comment

dat mogen alleen mensen van het korps zeggen. als je het zelf nog nooit gedaan hebt moet je je mond houden. voor die opleiding is ook heel wat nodig, maar het korps is toch wel een stukje pittiger

Terug naar het onderwerp? Of blijft het zo doorgaan
                      Wat ben ik een spetter

Comment

Dus je zegt dat ik me mond moet houden om dat ik het belachelijk vind dat hij praat waar hij geen id van heeft?
                        <------ BB Gun doet auw!

Comment

Dus je zegt dat ik me mond moet houden om dat ik het belachelijk vind dat hij praat waar hij geen id van heeft?
                          wat denk je nou zelf!! is voor burger bedoeld

Comment

haha true
                            <------ BB Gun doet auw!

Comment

ow ja en aan little een botje heeft meer kans dan een kleerkast
                              En jij zegt dat ze d'r als een beest uitkomen....
                              Wij waarschijnlijk andere definitie van "beest".

Comment

Keuring Korps Mariniers

Volgens mij wordt je alleen psychisch en lichamelijk onderzocht. Kijken of er geen draadjes los zitten in de bovenkamer en of je lichaam goed in elkaar is gezet. Conditie wordt later aan gewerkt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X