Februari Keuring Korps Mariniers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roundhouse View Post
    Volgens mij wordt je alleen psychisch en lichamelijk onderzocht. Kijken of er geen draadjes los zitten in de bovenkamer en of je lichaam goed in elkaar is gezet. Conditie wordt later aan gewerkt
    Yeahhh Right
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

De keuring staat los van de sport test
      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
        De keuring staat los van de sport test
        Ja maar als je de 1 van de 2 niet haalt kom je er niet bij
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

klopt
          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            Yeahhh Right
            Nu ben jij mij weer eens voor. Geloof maar dat je al aardig in shape moet verschijnen om een kans te maken.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Keuring ga ik denk ik fysiek halen jongens conditie ergvooruit gegaan ren nu 25 minuten tot 30 maar ik zou nog wel willen weten wat nog binnen 1 week van toepassing is om je conditie helemaal op te voeren maximaal. DIe tabata training vindt ik nog steeds onduidelijk. Kan iemand misschien uitleggen hoe die tabata werkt. Want die topic die eri s gemaakt snap ik niet van generlix :P
              Wat ben ik een spetter

Comment

Tabatta Method of Training

The Tabatta Method is an exercise format I like to incorporate in many of my bodyweight and group training workouts. It is short only four minutes, but very effective. In fact recent research has shown that 4 minutes of an anaerobic workout like Tabatta produces 40% better improvements in aerobic capacity than 60 minutes of aerobic work at 70% VO@2max. And produces 9x greater loss in subcutaneous fat in 15 weeks than 20 weeks of steady-state endurance training (when corrected for energy cost).

Ok, you maybe thinking that this sounds too short and too easy. But try it, you will very quickly notice that it is not too short and definitely not too easy.

Here is how to do it. If you are a beginner start with 10 seconds of work and 20 seconds of rest. For intermediate individuals do 15 seconds of work and 15 seconds of rest. And for advanced training do 20 seconds of work with 10 seconds of rest. For the work period pick any exercise or exercises you would like to do and perform them for the appropriate amount of time. Some exercises will be more taxing than others and you will figure out which work the best.

You can also repeat the 4 minute workout a few times for a longer and even more challenging workout.

Here is a example of a 4 minute round I did at the end of my workout yesterday:
                20 sec. = push ups
                10 sec. = rest
                20 sec. = jump squats
                10 sec. = rest
                Repeated for a total of 4 times or 4 total minutes.

alsjeblieft
                ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                  Beste Peeps,

Ik zit namelijk met een vraag, ik heb 5 februari de keuring voor korps mariniers in Amsterdam. Maar nu is me vraag hoe kan ik het snelst mijn conditie verbeteren in 1 maand tijd, met kracht uithoudingsvermorgen?

Groet,

C-S

vraag me echt af of ze een doping test hebben daar...
                  HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

urine wordt wel nagekeken weet alleen niet of ze het ook op doping testen

Comment

somige kasten die bij de korps mariniers zitten zou je bijn zeggen een dikke DECA gebruiker :S maar ben nu echt nieuwschierig tot hoever die controle gaat....
                      HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

elk normaal mens kan 30 min lopen. maar hoeveel kun je in die tijd lopen?. en doping tja ik ken wel wat lui die anna's gebruikten voor die keuring. maar doping tijdens die opleiding? je maakt het daarmee toch wel stukken gemakkelijker. zou niet weten hoe ze dat keuren tijdens die opleiding. bij de landmacht doen ze het zecker weten niet. heb het genoeg gezien daar.

Comment

ik heb er inderdaad ook genoeg gezien
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                            elk normaal mens kan 30 min lopen. maar hoeveel kun je in die tijd lopen?. en doping tja ik ken wel wat lui die anna's gebruikten voor die keuring. maar doping tijdens die opleiding? je maakt het daarmee toch wel stukken gemakkelijker. zou niet weten hoe ze dat keuren tijdens die opleiding. bij de landmacht doen ze het zecker weten niet. heb het genoeg gezien daar.
                            Hardlopen he niet normaal lopen :P
                            Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
                              Hardlopen he niet normaal lopen :P
                              ge meent het. vind je dat dan veel 30 min?

Comment

Ik vind als je aan zo een keuring begint dat je zeker fysiek moet slagen.Anders red je het niet bij de Korps Mariniers dan kan je beter als matroos beginnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X