kan een vrouw op een 37 jaar leeftijd nog groter spieren krijgen, ben zelf 37 jaar en ben van 88 kilo naar 63 kilo gegaan, wil nou wat meer spieren kweken is dat nog mogelijk of moet ik die droom opgeven. ik train wel fanatiek 3á4 keer in de week heb goed conditie opgebouwd. doe 2á'3 keer in de week krachttraining. wil nou strikt met schema's werken en aan mijn voeding werken, wat denken jullie lukt het of niet.
groter spieren bij vrouwen
Collapse
X
-
Dat is zeker mogelijk! Het vergt flink werk als je er serieus in wilt zijn en bovengemiddeld wat spiermassa wilt aanzetten (voor de meesten dan, de genetische freaks dus daargelaten), maar het is nog lang geen onmogelijke droom."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Als je de discipline op kan brengen om er echt voor te gaan, gaat dat zeker lukken! En als je eenmaal zichtbaar resultaat gaat boeken is dat genoeg motivatie om door te pakken (is tenminste mijn ervaring)..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Je moet een diepe toewijding hebben voor die droom, en je training MAAR VOORAL JE VOEDING zeer zeer zeer serieus nemen!!
Sterker worden kan ook een doel op zich zijn maar dan zijn de regels qua voeding minder strict (vanwege het hogere vetpercentage wat je dan hebt).
Maar ik neem in jouw geval aan dat je die spieren graag wilt "showen", dus je moet je lichaamsvet zo laag mogenlijk zien te houden. Lees de stickies van dit forum en ben gedisciplineerd!!
Succes!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by filsan View Postwauw wat een reacties, dit motiveert me nog meer dank jullie wel ik ga er zeker voor. ik blijf jullie op de hoogte houden, ben bezig met schema zowel voeding als training.
Sowieso is het altijd leuk om de vrouwen ook aan de krachttraining te zien (ik vind althans van wel)Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ja is lastiger, hoofdoorzaak is testosteron dat lager ligt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Vanaf je 21e gaat dat alleen maar bergafwaarts22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by mark_dude View Postantwoord is duidelijk
conclusie ook.
ik ben over m'n top heen. aftakeling is begonnen. begin van het einde. bejaardentehuis, here i come."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by mark_dude View Postantwoord is duidelijk
conclusie ook.
ik ben over m'n top heen. aftakeling is begonnen. begin van het einde. bejaardentehuis, here i come.
yikes, met zo'n instelling kunnen ze idd maar vast een plekje voor je reserveren ...Positief blijven en lekker doortrainen, zo makkelijk laat je
"de aftakeling" toch niet over je heen lopen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment