Zwaarder worden !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zwaarder worden !!

yooo boyz ...and girlss

ff een vraagie

Ik ben 19 jaar ik train nu ongerveer 6 maanden serieus.
    Mijn doel is vooral zwaarder worden natuurlijk wil ik niet vet ofzo worden maar een beetje vet vind ik niet zo erg.

mijn dagelijkse voeding bestaat meestal uit 2x rijst met groente en vlees
    en daar tussen meestal bruin brood met kipfilet.
    Ik eet ongeveer 5 a 6 keer per dag
    tussendoor neem k ook weigtgainer shakes (SeriousMass)
    verder neem ik voor en na het trainen bcaacapsules van optimum nutrition.

Ik train 3 a 4 dagen week maar ik merk niet echt dat ik zwaarder wordt of gespierder.
    In die jaar dat ik train waarvan 6 maanden serieus ben ik wel wat aangekomen van 63 kilo naar 71 kilo ( k ben trouwens 1.84m )
    maar dat komt waarschijnelijk ook omdat ik ben gestopt met roken/blowen.

wel is mijn kracht enorm toegenomen want ik zie soms in de sportsgool gozers die misschien 2 x groter dan mij zijn (okee mischien wat overdreven) en die tillen ongeveer het zelfde als mij of net watmeer (met sommige oefeningen dan )

ik train nu met het 3x10 systeem sinds een paar weken k heb hiervoor altijd 4x8 gedaan maar k d8 probeer es keer wat anders en kijk ff wat et me opleverd .

Hebben jullie mischien nog wat tips voor mmij om zwaarder te worden ??
    alle reacties zijn welkomm

Alvast Bdankt

Laterzzzz

Heeft niks te maken met kracht,dat mensen om je heen die groter zijn dan jij,maar even veel gewicht gebruiken.
    Gewicht wat je gebruikt zegt niks joh!,als je het maar correct uitvoerd

Comment

ik voer ze denk k wel correct uit hoor k maak misschien af en toe en foutje met me houding maar voor de rest doe ik ze wel goed heb een half jaar stage gelopen bij een sportsgool en daar heb ik veel opgestoken wat het betreft oefeningen goed uitvoeren !

maar tog bdankt voor je reactie

grtzz

Comment

Originally posted by ixtravagabanza View Post

Stickies lezen, welkom overigens.

En veel eten eten eten. en een goed voedings+trainingsschema

Ohja en heel veel producten eten waar lood in zit.
        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

De oefeningen die je doet moet je correct uitvoeren, maar ook varieeren. Dus niet steeds hetzelde doen.
          Wat ook een belangrijke factor voor groei is is voeding. Ik raad je aan de stickies van dit forum eens goed door te lezen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

goedemorge..

okee k zal de stikies ff goed doorlezen.

maar in wat voor producten zit lood dan ??

bdankt voor jullie reacties

grtzzz

Comment

maar in wat voor producten zit lood dan ??
              Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
              Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
              100% Vega power

Comment

Hebben we nu ook al zware metalen nodig om groot te worden?
                Even serieus: Lood valt onder de zware metalen en is een vergif. End of discussion.

Comment

yooo boyz ...and girlss

ff een vraagie

Ik ben 19 jaar ik train nu ongerveer 6 maanden serieus.
                  Mijn doel is vooral zwaarder worden natuurlijk wil ik niet vet ofzo worden maar een beetje vet vind ik niet zo erg.

mijn dagelijkse voeding bestaat meestal uit 2x rijst met groente en vlees
                  en daar tussen meestal bruin brood met kipfilet.
                  Ik eet ongeveer 5 a 6 keer per dag
                  tussendoor neem k ook weigtgainer shakes (SeriousMass)
                  verder neem ik voor en na het trainen bcaacapsules van optimum nutrition.

Ik train 3 a 4 dagen week maar ik merk niet echt dat ik zwaarder wordt of gespierder.
                  In die jaar dat ik train waarvan 6 maanden serieus ben ik wel wat aangekomen van 63 kilo naar 71 kilo ( k ben trouwens 1.84m )
                  maar dat komt waarschijnelijk ook omdat ik ben gestopt met roken/blowen.

wel is mijn kracht enorm toegenomen want ik zie soms in de sportsgool gozers die misschien 2 x groter dan mij zijn (okee mischien wat overdreven) en die tillen ongeveer het zelfde als mij of net watmeer (met sommige oefeningen dan )

ik train nu met het 3x10 systeem sinds een paar weken k heb hiervoor altijd 4x8 gedaan maar k d8 probeer es keer wat anders en kijk ff wat et me opleverd .

Alvast Bdankt

Laterzzzz
                  Kerel wat loop je nu te zeuren?
                  Je bent 8kg aangekomen in een halfjaar serieus trainen!! Denk je dat je 20kg aan komt ofzo als je een beetje op je voeding let en naar de gym gaat?
                  Dan waren de meeste hier al 4x zo breed geweest incl. mijzelf!

Wen er maar vast aan dat dit een sport is voor een langere termijn results.
                  Als je een paar jaar bezig bent gaat het nog langzamer!!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

jaa oke dat wel .

k ben wel blij met die 8 kilo natuurlijk maar k vind me zelfd nog te mager.

kan je trouwens een weightgainer en een eiwitshake beide gebruiken of is dat teveel van et goede ??

grtzz bdankt voor de reacties

Comment

Het beste wat je kunt doen is na je workout een weightgainer-shake te nemen, dus met genoeg proteinen en koolhydraten. Je spieren vragen op dat moment echt naar voeding. Voor het slapengaan kun je weer een shake nemen maar nu een met een hoog gehalte proteinen. Je lichaam herstelt tijdens je slaap en dus is het altijd goed om een voorraadje proteinen bij je te hebben.

Comment

ligt er aan wat voor eiwitten, zou gewoon voor een bakje kwark gaan..

Comment

Om zwaarder te woorden moet je natuurlijk goed, voldoende en gezond eten.

Wat ik laatst heb gehoord is dat je moet proberen veel sla te eten. Sla zet uit in de maag waardoor je maag vergroot dit zorgt voor voldoende eetlust om genoeg te kunnen eten plus het is gezond. Het beste kun je beginnen met 500 gr ska per dag.

Of dit maar een mythe is of niet weet ik niet. Misschien andere wel met mogelijke bronnen.

Alvast veel succes met gainen.
                          En met genoeg wilskracht ben je al op de helft.

Comment

Een halve kilo sla per dag??? Is dat niet een beetje overdreven? Tuurlijk, groente is altijd goed maar van zoveel sla per dag zou ik het toch na een week al helemaal zat zijn.
                            Volgens mij moet je gewoon een goede eetlust hebben, moet gewoon in je zitten.
                            Mijn dieet is gebaseerd op 9 kleine maaltijden per dag en ik heb echt nooit last van een slechte eetlust.
                            Nee, geef die sla maar aan flappie

Comment

500 gram sla per dag? Wat een lulkoek. Je kunt veel beter andere groente nemen die veel meer voedingstoffen leveren dan sla. Sla levert niks dan een paar mineralen, een piepklein beetje betacaroteen en veel water. Als je graag salades eet zijn er veel meer en betere keuzes zoals spinazie, rucola, andijvie en andere rauwe groenten. Dit kun je weer bonter maken met paprika, pepers, paddestoelen etc.
                              Sla..pfff.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X