yooo boyz ...and girlss
ff een vraagie
Ik ben 19 jaar ik train nu ongerveer 6 maanden serieus.
Mijn doel is vooral zwaarder worden natuurlijk wil ik niet vet ofzo worden maar een beetje vet vind ik niet zo erg.
mijn dagelijkse voeding bestaat meestal uit 2x rijst met groente en vlees
en daar tussen meestal bruin brood met kipfilet.
Ik eet ongeveer 5 a 6 keer per dag
tussendoor neem k ook weigtgainer shakes (SeriousMass)
verder neem ik voor en na het trainen bcaacapsules van optimum nutrition.
Ik train 3 a 4 dagen week maar ik merk niet echt dat ik zwaarder wordt of gespierder.
In die jaar dat ik train waarvan 6 maanden serieus ben ik wel wat aangekomen van 63 kilo naar 71 kilo ( k ben trouwens 1.84m )
maar dat komt waarschijnelijk ook omdat ik ben gestopt met roken/blowen.
wel is mijn kracht enorm toegenomen want ik zie soms in de sportsgool gozers die misschien 2 x groter dan mij zijn (okee mischien wat overdreven) en die tillen ongeveer het zelfde als mij of net watmeer (met sommige oefeningen dan )
ik train nu met het 3x10 systeem sinds een paar weken k heb hiervoor altijd 4x8 gedaan maar k d8 probeer es keer wat anders en kijk ff wat et me opleverd .
Hebben jullie mischien nog wat tips voor mmij om zwaarder te worden ??
alle reacties zijn welkomm
Alvast Bdankt
Laterzzzz
ff een vraagie
Ik ben 19 jaar ik train nu ongerveer 6 maanden serieus.
Mijn doel is vooral zwaarder worden natuurlijk wil ik niet vet ofzo worden maar een beetje vet vind ik niet zo erg.
mijn dagelijkse voeding bestaat meestal uit 2x rijst met groente en vlees
en daar tussen meestal bruin brood met kipfilet.
Ik eet ongeveer 5 a 6 keer per dag
tussendoor neem k ook weigtgainer shakes (SeriousMass)
verder neem ik voor en na het trainen bcaacapsules van optimum nutrition.
Ik train 3 a 4 dagen week maar ik merk niet echt dat ik zwaarder wordt of gespierder.
In die jaar dat ik train waarvan 6 maanden serieus ben ik wel wat aangekomen van 63 kilo naar 71 kilo ( k ben trouwens 1.84m )
maar dat komt waarschijnelijk ook omdat ik ben gestopt met roken/blowen.
wel is mijn kracht enorm toegenomen want ik zie soms in de sportsgool gozers die misschien 2 x groter dan mij zijn (okee mischien wat overdreven) en die tillen ongeveer het zelfde als mij of net watmeer (met sommige oefeningen dan )
ik train nu met het 3x10 systeem sinds een paar weken k heb hiervoor altijd 4x8 gedaan maar k d8 probeer es keer wat anders en kijk ff wat et me opleverd .
Hebben jullie mischien nog wat tips voor mmij om zwaarder te worden ??
alle reacties zijn welkomm
Alvast Bdankt
Laterzzzz
Comment