Wat meten jullie onderarmen?En goede oefening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat meten jullie onderarmen?En goede oefening

Hallo ik heb een vraagje wat meten eigelijk jullie onderarmen?Ik zit nu op 32,5cm alleen wil onderarmen nog meer aanpakken.
    En hoe train je die het beste?
    Ikzelf train ze door mijn armen op een bankje te leggen en met een halter te laten doorrollen tot aan mijn vingertoppen en dan weer omhoog liften met mijn handen en dan hellemaal omhoog(heb geprobeert om het zo goed mogelijk op te schrijven)En ik train met knijpdingen 2staafjes die je samen moet knijpen(weet de naam niet)
    Dus weet iemand nog goeie oefeningen daarvoor?
    alvast bedankt groetjes!

Ik doe de revers en de wurst curl en ik zit nu op 31,7
    Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Geen idee.. boeit me niet.

Comment

onderarmen train ik niet pak je genoeg met deadlifts shrugs en andere zware oefeningen
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
          Hallo ik heb een vraagje wat meten eigelijk jullie onderarmen?Ik zit nu op 32,5cm alleen wil onderarmen nog meer aanpakken.
          En hoe train je die het beste?
          Ikzelf train ze door mijn armen op een bankje te leggen en met een halter te laten doorrollen tot aan mijn vingertoppen en dan weer omhoog liften met mijn handen en dan hellemaal omhoog(heb geprobeert om het zo goed mogelijk op te schrijven)En ik train met knijpdingen 2staafjes die je samen moet knijpen(weet de naam niet)
          Dus weet iemand nog goeie oefeningen daarvoor?
          alvast bedankt groetjes!
          34.4 cm en dat doorrollen is volgens mij overbodig. deadlift is toch wel een van de betere oef om je onderarm te trainen.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
            34.4 cm en dat doorrollen is volgens mij overbodig. deadlift is toch wel een van de betere oef om je onderarm te trainen.
            Oke wist niet dat deadlift ook voor onderarmen goed is
            bedankt!

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
              Oke wist niet dat deadlift ook voor onderarmen goed is
              bedankt!
              geen specifieke oef voor je onderarm nee, maar je pakt ze toch wel behoorlijk goed aan met die oef. die oef is wel overal goed voor

Comment

Ik heb ze nog nooit gemeten.. en train ze ook niet appart. ben van mening dat je met bijna elke oefening je onderarmen meepakt.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  onderarmen train ik niet pak je genoeg met deadlifts shrugs en andere zware oefeningen
                  Zelfde hier. Tijdje onderarmen los getraind, waren meteen overtraind.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Train ze niet apart
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...