Is de pomp belangrijk of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vervelende aan de pomp is altijd, een uur na de training is het weer afgezakt:P

Comment

Zoals sis zegt, pomp heeft geen invloed. Is wel HEEL lekker
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Heerlijk die replies van Sis altijd.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey generalIx: hoe laat je trouwens zon open stukje tussen 2 regels in je handtekening? Mij lukt het niet Alleen met van die streepjes ertussen, maarja, is geen pan zo. Of is dat soms zon privilege alleen moderators hebben?
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Gewoon een keer enter inrammen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Zoals sis zegt, pomp heeft geen invloed. Is wel HEEL lekker
              Bij mij zijn m'n triceps en biceps altijd enorm opgepompt na een workout. Ze voelen dan echt keihard aan en zijn ook een stuk groter. Inderdaad, dat duurt maar even. Ik denk dat het hebben van een pomp ook een kick geeft. Wanneer ik mijn rust neem in het weekend voel ik me vooral op zondag niet lekker in m'n vel zitten, dat komt omdat het gevoel dat ik in m'n spieren heb als ik van de sportschool kom dan echt helemaal niet meer voel, ik voel me dan gewoon klein, terwijl ik toch 1,93m ben met een gewicht van 106 kg.

Comment

Voor je lengte is 106 volgens mij niet echt extreem bruut ofzo hoor. Anyway, misschien dat je veel vocht verliest doordat je in het weekend weinig carbs eet ofzo?

Comment

Inderdaad, 1.93 en 106 is niet bijzonder. Of je klein bent weet ik niet, lang ben je in ieder geval wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X