bij welke sportschool train jij en waar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    die negers zijn allemaal behangen met een kilo goud man, niks te goedkoop
    Rara uit wiens huizen dat gejat is
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Rara uit wiens huizen dat gejat is
      k denk niet de jouwe

Comment

Plaats Veendam:
        Naam gym: Oxygym
        Daar train ik Vrijdag en Zondag (soms ook zaterdag)

Plaats: Ermelo
        Naam gym: Family Fitness
        Daar train ik Maandag, Dinsdag, Woensdag
        Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

fit for free dordrecht
          "There is a difference between knowing the path and walking the path."
          Bruce Lee

Comment

fit 4 free dord

Comment

Heracles Westerlo, blijkbaar de eerste belg...

Comment

brrrrr fit for free..... de Mac Donalds onder de gyms imo.

Ik train in Groningen bij Harimau. Mooi Panatta Free Weight spul:

Harimau fitness Groningen - Home

Comment

[QUOTE][/Qbrrrrr fit for free..... de Mac Donalds onder de gyms imo.

Ik train in Groningen bij Harimau. Mooi Panatta Free Weight spul:UOTE]

goh dt valt nou toch ook wel weer mee ik bedoel in mn dorp heb je een sportschool waar je iets van 30 euro betaal voor 2 keer in de week en dat is een klein prutding, weenie ik vind fit 4 free top en hun geen hoofddoeken beleid is ook geen minpunt

Comment

[quote][/Qbrrrrr fit for free..... de Mac Donalds onder de gyms imo.

Ik train in Groningen bij Harimau. Mooi Panatta Free Weight spul:[QUOTE]

goh dt valt nou toch ook wel weer mee ik bedoel in mn dorp heb je een sportschool waar je iets van 30 euro betaal voor 2 keer in de week en dat is een klein prutding, weenie ik vind fit 4 free top en hun geen hoofddoeken beleid is ook geen minpunt

Comment

oei uh bedoeling was de quote goed te zetten alleen nu staat me bericht er dus 2 keer.... durf niet weer te editten dn staat hij er straks 3 keer en kreeg hem ok nie gewist effe korte uitleg xD

Comment

Fitness Doorn, gewoon in Doorn dus XD, gemeente heuvelrug ( provincie Utrecht ). Is gewoon kleine fitness die de eigenaar heeft opgericht.

Naruto

Comment

FIt 4 Free Schiedam

v.a januari 2011 bij Bodies Healtclub Rotterdam

Comment

[quote=punisher;718736][quote][/Qbrrrrr fit for free..... de Mac Donalds onder de gyms imo.

Ik train in Groningen bij Harimau. Mooi Panatta Free Weight spul:

Als je zo weinig keuze hebt kan ik het me voorstellen. Ik betaal 35 voor onbeperkt. Kan uit zo'n 8 gyms kiezen en dan komt f4f echt zwaar onderaan. Verhalen die ik er over hoor zijn ook niet al te best!

Comment

Als je zo weinig keuze hebt kan ik het me voorstellen. Ik betaal 35 voor onbeperkt. Kan uit zo'n 8 gyms kiezen en dan komt f4f echt zwaar onderaan. Verhalen die ik er over hoor zijn ook niet al te best!
                              nee daar kan ik je geen ongelijk in geven, er zijn daar ook veel van die ''mensen'' die moeite hebben om hun fikken bij zich te houden.

Comment

Basic Fit Arnhem..
                                Goedkoop... druk... te weinig Dumbels en stangen...
                                maar kwa gewichten kan je daar wel vooruitgang boeken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X