Uiterlijk interesseert me niet zoveel. Mijn trainer zegt 50% van je lichaam kun je aan gewichten aan. Klopt dat zo'n beetje?
Hoe ver kan je naturel komen?
Collapse
X
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
-
Originally posted by Lieneke View PostUiterlijk interesseert me niet zoveel. Mijn trainer zegt 50% van je lichaam kun je aan gewichten aan. Klopt dat zo'n beetje?
Je moet gewoon gewicht pakken en elke keer meer reps of gewicht pakken en je grenzen verleggen. Als je elke keer dezelfde sets met soort gelijk gewicht doe boek je geen vooruitgang en is het bezigheids therapie.
Vrouw van 70-ish kilo kan in een powerlift wedstrijd ook rond de 130-150kg drukken en degene die AS gebruiken zitten 200+ kg. Dat bewijst dat vrouwen veel meer aan kunnen dan ze denken. En nee je wordt niet meteen breed. Werk sets rond de 80kg voor een vrouw met Bankdrukken is dan niet eens zo vreemd. Flowergirll op Dutchbodybuilding doet ook zoiets en ziet er niet enorm breed/onvrouwelijk uit.
Comment
-
Voorbeeldje:
Ik weeg 58 a 59 kilo. Als ik bankdruk dan zou ik dus een kleine 30 kilo kunnen liften.
Ondertussen zit ik op 32 kilo die ik 10 keer kan drukken. Van te voren heb ik dan 2 keer 27 kilo 12 keer gelift.
Maar als ik jouw log bekijk...dan is er nog heel veel meer mogelijk!
Comment
-
Originally posted by Lieneke View PostVoorbeeldje:
Ik weeg 58 a 59 kilo. Als ik bankdruk dan zou ik dus een kleine 30 kilo kunnen liften.
Ondertussen zit ik op 32 kilo die ik 10 keer kan drukken. Van te voren heb ik dan 2 keer 27 kilo 12 keer gelift.
Maar als ik jouw log bekijk...dan is er nog heel veel meer mogelijk!
Zie post Falstyr.
En er is natuurlijk nogal een verschil tussen een biceps curl en een deadlift, vandaar dat ik je 'gewicht aankunnen' niet duidelijk vond."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post50%? Voor welke oefeningen? Heb het idee dat voor oefeningen als squat en deadlift dat nog geen eens opwarm setjes zijn en je wel 100+ % mag rekenen. Voor Bench Press zou het rond de 70% liggen.
Je moet gewoon gewicht pakken en elke keer meer reps of gewicht pakken en je grenzen verleggen. Als je elke keer dezelfde sets met soort gelijk gewicht doe boek je geen vooruitgang en is het bezigheids therapie.
Vrouw van 70-ish kilo kan in een powerlift wedstrijd ook rond de 130-150kg drukken en degene die AS gebruiken zitten 200+ kg. Dat bewijst dat vrouwen veel meer aan kunnen dan ze denken. En nee je wordt niet meteen breed. Werk sets rond de 80kg voor een vrouw met Bankdrukken is dan niet eens zo vreemd. Flowergirll op Dutchbodybuilding doet ook zoiets en ziet er niet enorm breed/onvrouwelijk uit.
Comment
-
32kg kan nog veel meer. Elke training opbouwen en je grenzen verleggen.
Flowers log
nog een logje als voorbeeld
Comment
-
Originally posted by Lieneke View PostVoorbeeldje:
Maar als ik jouw log bekijk...dan is er nog heel veel meer mogelijk!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Lieneke View PostMaar jij bent een man. Hij zei dat mannen getrained hun eigen gewicht konden liften. Maargoed, ben er al achter...kan dus allemaal nog veel gekkerGeniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment