ouder worden en as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jullie zullen me allemaal wel uitlachen, maar dat boeit niet. Over wat voor kuur hebben we het hier? En wat is het doel ervan?

Comment

De kuur die Snipke nu wil gaan doen, of een van de kuren die hij heeft gedaan?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        De kuur die Snipke nu wil gaan doen, of een van de kuren die hij heeft gedaan?
        Beiden eigenlijk. Ik ken dit wereldje (nog) niet.

Comment

gaat beetje over al zijn kuurtjes, het herstel, wat ervaringen en meningen zijn van anderen. en de meest kuren hier om groter te worden

Comment

Originally posted by Kiotte View Post
            Beiden eigenlijk. Ik ken dit wereldje (nog) niet.

Hoeft ook niet als je nog 17 bent. Je kan beter ergens anders in verdiepen voordat je de knop omdraait.

Comment

Originally posted by Kiotte View Post
              Jullie zullen me allemaal wel uitlachen, maar dat boeit niet. Over wat voor kuur hebben we het hier? En wat is het doel ervan?
              Veel lezen op het forum kerel. Dan weet je het zo.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

als je anabol gebruik word je lul kleiner? of langer?
                en krijg je ook haaruitval snipke ?

Comment

Originally posted by body23 View Post
                  als je anabol gebruik word je lul kleiner? of langer?
                  en krijg je ook haaruitval snipke ?
                  Je lul wordt een clitoris en je verliest al je haar.
                  Dus zou maar niet aan de as gaan knul.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik vond het een eerlijk, serieus en mooie topic van snipke!
                    Totdat ik las dat hij gewoon weer gaat kuren. Blijkbaar waren zijn eerste lichamelijke waarschuwingen niet serieus genoeg.
                    Dat je piemel niet werkt is kinderspel. Maak je maar zorgen om je hart. As gebruik na je 40ste;...vergroot kans op hartkwalen enorm!

En voor wat? Is een brede borstkas belangrijker dan dat je kinderen lang een vader hebben?
                    Last edited by Bilo; 08-05-2009, 11:19.
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Hoeft ook niet als je nog 17 bent. Je kan beter ergens anders in verdiepen voordat je de knop omdraait.
                      Ok

Comment

Voeding bv.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                          Ik vond het een eerlijk, serieus en mooie topic van snipke!
                          Totdat ik las dat hij gewoon weer gaat kuren. Blijkbaar waren zijn eerste lichamelijke waarschuwingen niet serieus genoeg.
                          Dat je piemel niet werkt is kinderspel. Maak je maar zorgen om je hart. As gebruik na je 40ste;...vergroot kans op hartkwalen enorm!

En voor wat? Is een brede borstkas belangrijker dan dat je kinderen lang een vader hebben?
                          anders ga je ff huilen voor snipke

hij weet zelf wel wat wel en wat niet goed is

hij geeft genoeg ervaring, en weet heus wel wat hij doet
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                            anders ga je ff huilen voor snipke

hij weet zelf wel wat wel en wat niet goed is

hij geeft genoeg ervaring, en weet heus wel wat hij doet
                            Wat een onzin

De gemiddelede leeftijd van professionele bodybuilders ligt volgens onderzoek rond de 50. Ken je behalve schwarzenegger (en die heeft 3 open hart operaties gehad) andere bekende BBers uit die tijd? Ik kan er zo 10 noemen die rond de 40 gestorven zijn aan hartkwalen. En zij hadden ook wel veel ervaring.
                            Maar sowieso slaat je opmerking naar mijn inziens kant nog wal. Dus iemand die al een tijd iets doet (heroine spuiten) heeft er ervaring mee en weet wat ie doet lol?

En deze replies zijn ECHT goed bedoeld. Ik maak me zorgen om mensen zoals snipke. BB is een mooie sport. Helaas kan het op wedstrijd niveau niet zonder as. Maar na je 40ste met geen wedstrijd ambities, met mooie kinderen,..tja,..ik zou het niet meer doen.
                            Is gewoon mijn mening.
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Wat de prof bb'er gebruikt is van een totaal andere orde dan wat Snipke gebruikt.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je weet dat AS gebruikt wordt als medicijn voor verschillende kwalen? Dat ouderen Testosteron op dokters recept kunnen krijgen? Ja wat is het toch slecht voor je *gaap*

Ik zou juist gebruiken na me 40e omdat lichaamseigen testosteron zo laag is dat ik voldoende zou nemen ter aanvulling. 50-100mg per week ofzo. Het hormoon is immers belangrijkv oor zo'n beetje alles mbt gezondheid dus dat werkend houden is belangrijk
                                Last edited by Falstyr; 08-05-2009, 11:40.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X