Spierpijn, en niet zon beetje ook

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Spierpijn is fijn, zolang het niet te veel is.. als je 's nachts een beetje op de tocht heb gelegen is het helemaal erg. Dan kan je helemaal niks meer.

Comment

Maarja je hebt spierpijn en je hebt blessures een wezelijk verschil.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Zorg dat je spieren warm worden. Dat scheelt een hoop stijfheid en pijn. Ga een blokje wandelen en zet er stevig de pas in. Dan worden je spieren warm en je lijf soepel. Verder wil ik je de tip geven wat meer vitamine C te nemen en je eiwitten iets omhoog te gooien. Dat versnelt het herstel en je zult toch zeker een dag minder pijn hebben.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

En.... PAT. HOe is het afgelopen met je hevige spierpijn en wat heb je er allemaal aan gedaan (of heb je de hele week in bed gelegen, omdat je er niet uit kon komen ) ?
          Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Ze kan nu even niet aan de PC komen, ben haar rug aan het masseren

The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

dacht dat ze last had van haar benen... niet haar rug :P maar ben je met patje getrouwt? ^^

Comment

Weet niet hoor, maar als jij zou masseren Sombrero, zou jij degene moeten zijn die niet op de pc kon.

Edit: dit was Patricia onder gens account.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Possel; een massage van enkel de benen is zoals een training zonder benen... DOM

@GenIx: Ik was net klaar.
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by taxation View Post
                    En.... PAT. HOe is het afgelopen met je hevige spierpijn en wat heb je er allemaal aan gedaan (of heb je de hele week in bed gelegen, omdat je er niet uit kon komen ) ?
                    Afgelopen? Uuhm.. hardlopen gaat nog steeds niet. Daarmee is ook alles gezegd haha. Ging letterlijk op handen en knieën de trap op (af ging wel ok).

Hahahaha wat een zooitje maken jullie er weer van. Wel grappige post, Gen

Comment

even niet geheel relevant, ik kon vorige week niet normaal lopen door de benen training.

voor de rest wil als het écht te erg wordt een ibuprofen wel helpen, maar voor de rest rekken strekken en meer eiwitten naar binnen proppen.
                      Magnesium draagt ook wel een steentje bij.
                      voor de rest gewoon uitzitten.....
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

heerlijk zou willen dat ik wat vaker zulke spierpijn had

Comment

Originally posted by little View Post
                          heerlijk zou willen dat ik wat vaker zulke spierpijn had
                          spierpijn hoeft niet de aanleiding te zijn voor het groeien van je spieren net zoals de pomp.
                          dus als je het niet hebt is het geen overbodige luxe
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Ik heb er ook vaak last van.. echt heel irritant. En bij mij duurt het ook zo lang:S!

Ik squat maandag(tabata's) en donderdag kon ik me benen niet trainen omdat ik spierpijn had!!! zwaar irritant :S.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Wel grappige post, Gen
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                spierpijn hoeft niet de aanleiding te zijn voor het groeien van je spieren net zoals de pomp.
                                dus als je het niet hebt is het geen overbodige luxe
                                Maar toch geeft het wel altijd een bepaald gevoel van voldoening van.. ik heb hard gewerkt en het is voelbaar..
                                Ik weet dat het er niets mee te maken heeft maar zit iig bij mij toch wel tussen de oren!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X