Bodybuilders vluchten voor dopingarts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilders vluchten voor dopingarts

Bodybuilders vluchten voor dopingarts - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]

Bodybuilders vluchten voor dopingarts
    VLISSINGEN - Het Belgisch kampioenschap bodybuilding in het Nederlandse Vlissingen is op het laatste moment afgelast. Alle deelnemers sloegen op de vlucht toen enkele dopingartsen arriveerden...

Twintig atleten zouden strijden voor de titel Belgisch Kampioen Bodybuilding. De organisatie had daarvoor het Theater Arsenaal in het Nederlandse Vlissingen afgehuurd, meldt Het Nieuwsblad.
    Zo'n 300 toeschouwers zaten te wachten op het kampioenschap, toen een half uur voor de wedstrijd ineens alle deelnemers er als een haas vandoor gingen. Er kwamen op dat moment namelijk drie dopingartsen van de Vlaamse Gemeenschap de zaal binnen...
    Nog nooit meegemaakt
    Eén van de artsen, Hans Cooman, zegt dit nog nooit te hebben meegemaakt. Volgens hem valt uit het vluchtgedrag van de bodybuilders maar een conclusie te trekken; alle twintig deelnemers hebben doping gebruikt. "Zoals na elke controle zal ik ook nu mijn verslag opmaken”, zei Cooman. "Daarin zal ook staan dat ik het nog nooit zo grof meemaakte.”
    Volgens Het Nieuwsblad wilde niemand uit de bodybuilding-wereld officieel op de vlucht reageren.

Hehe ik had het gelezen, al was er nou een naturel al was ie maar 60 kilo had ie automatisch gewonnen.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
      Volgens hem valt uit het vluchtgedrag van de bodybuilders maar een conclusie te trekken; alle twintig deelnemers hebben doping gebruikt.

Dat is gemakkelijk conclusies trekken....
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik vind dit best wel grappig :P

Comment

Originally posted by CruX View Post
          Ik vind dit best wel grappig :P

Waarom vind je dit grappig?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Hehe ik had het gelezen, al was er nou een naturel al was ie maar 60 kilo had ie automatisch gewonnen.

Comment

Dopingartsen hebben daar niks te zoeken tenzij het een competitie is met specifieke regels die van te voren duidelijk zijn gemaakt.

Comment

@pinada

Omdat ze blijkbaar allemaal bang waren voor een dopingtest.

Comment

Originally posted by CruX View Post
                  @pinada

Omdat ze blijkbaar allemaal bang waren voor een dopingtest.
                  Of ze vonden het onterecht dat er een test zou komen... Of ze hadden een andere reden om weg te lopen... Weet jij veel.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Of ze vonden het onterecht dat er een test zou komen... Of ze hadden een andere reden om weg te lopen... Weet jij veel.
                    Nou 1 en 1 is 2 in dit geval denk je ook niet

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Waarom zouden ze het onterecht vinden?
                      En wat voor andere reden zouden ze dan kunnen hebben? Bang om in een potje te plassen?

Comment

Bijvoorbeeld. Of ze hebben hun schaamhaar niet bijgewerkt. Iedereen is er alleen weer als de wiedeweerga bij om conclusies te trekken (waarmee ik niks zeg over de aannemelijkheid van de conclusies).

Comment

Ze wouden gewoon de Belgische regering een vermogen besparen, omdat aan het testen een leuk prijskaartje zit.
                          AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Ik vind het wel logisch dat ze die conclusies trekken aangezien wij hier ook geen andere reden kunnen verzinnen...
                            Maarja als het een ongecontroleerde wedstrijd was (wat ik niet weet) zou het best wel zuur zijn voor de deelnemers, maanden lange voorbereiding.....

Comment

Als het een ongecontroleerde wedstrijd is (ik weet dus niet of dat zo is, vandaar de 'als') kan ik prima een andere reden bedenken om niet aan een dergelijke test mee te werken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X