Bodybuilders vluchten voor dopingarts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Noem eens een leuke rede dan

Comment

Originally posted by CruX View Post
      Ik vind het wel logisch dat ze die conclusies trekken aangezien wij hier ook geen andere reden kunnen verzinnen...
      Maarja als het een ongecontroleerde wedstrijd was (wat ik niet weet) zou het best wel zuur zijn voor de deelnemers, maanden lange voorbereiding.....
      Wabba stond geloof ik niet bekend als een natural wedstrijd. Het is zeker zuur voor de deelnemers. De boetes in Belgie voor AAS gebruik zijn ook niet mis 1000+ euro.
      Correct me if Im wrong.
      AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Originally posted by CruX View Post
        Noem eens een leuke rede dan

Principe. Als ik meedoe aan een ongecontroleerde wedstrijd (ongeacht of ik nou doping gebruik of niet) dan wil ik niet gecontroleerd worden.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ja is iets bij voor te stellen maarja mensen zullen dan toch denken dat je gebruikt.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Principe. Als ik meedoe aan een ongecontroleerde wedstrijd (ongeacht of ik nou doping gebruik of niet) dan wil ik niet gecontroleerd worden.
            Beetje naief Pinada.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
              Beetje naief Pinada.

Hoezo is dat naïef? Nogmaals, ik zeg niks over de aannemelijkheid van de getrokken conclusies. Ook zeg ik niet dat ik geloof dat de deelnemers om deze reden niet aan die test mee wilden doen.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ahahahahhhahhahahahah wat een grap...

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Of ze vonden het onterecht dat er een test zou komen... Of ze hadden een andere reden om weg te lopen... Weet jij veel.
                  hahaha you've got to be kidding me...

Comment

Originally posted by Tratturi View Post
                    hahaha you've got to be kidding me...

Nope

Nogmaals, ik zeg nergens dat ik denk dat dat de reden is dat ze weggelopen zijn...

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                      Beetje naief Pinada.
                      Niks naiefs aan.

Als ik me zou inschrijven om deel te nemen aan een competitie waar doping gebruik erkend wordt en dus geen controles gedaan worden dan verwacht ik dat er niet opeens een controle is. En als die artsen niet van de bond zijn hebben ze geen recht om een controle uit te voeren tenzij ze een wettelijk notificatie er voor bij zich dragen. En die krijg je niet zo makkelijk voor wat random controles en op nederlandse grond kun je het wettelijk niet voor elkaar krijgen zonder als staat zijnde aangeklaagd te worden. Enige wat er gebeurd zou kunnen worden is buiten het gebouw om weg controles houden op drugs/alcohol hehe.

Zelfs al hebben die bodybuilders gebruikt. Dan hebben ze al het recht te doen wat ze deden. Een onterechte controle hoef je niet aan deel te nemen.

Comment

maargoed welke professionele bodybuilder gebruikte geen dope, of heeft nog nooit dope gebruikt dan??

Comment

Originally posted by Tratturi View Post
                          maargoed welke professionele bodybuilder gebruikte geen dope, of heeft nog nooit dope gebruikt dan??
                          Geen
                          Everyone knows
                          En zij worden nooit gecontroleerd en ontkennen alles in officiele geschriften

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            Geen
                            Everyone knows
                            En zij worden nooit gecontroleerd en ontkennen alles in officiele geschriften
                            ja daarom, vrij hypocriet allemaal dus

Comment

Hahaha je zet 'm echt niet zomaar op de loop hoor daar.
                              Lijkt me ook dat Pinada wel van binnen weet hoe het werkelijk zit.
                              Zou wel leuk zijn als er beelden zijn, allemaal van die grote kerels die voor een paar artsen d'r vandeur gaan hehe

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Dopingartsen hebben daar niks te zoeken tenzij het een competitie is met specifieke regels die van te voren duidelijk zijn gemaakt.
                                Mis. De Belgische overheid mag elke persoon controleren indien gewenst. Waar dan ook, wanneer dan ook, zonder reden. Zodra die persoon positief getest wordt, mag die persoon zelf lappen voor zijn test en krijgt dus zo'n achterlijk hoge boete.

Dat is ook een van de redenen dat er in BE nog weinig hardcore gyms zijn. Al die gebruikers op een klutje lokt de dopingautoriteit.

Met dank aan Genjuro.

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                                Wabba stond geloof ik niet bekend als een natural wedstrijd. Het is zeker zuur voor de deelnemers. De boetes in Belgie voor AAS gebruik zijn ook niet mis 1000+ euro.
                                Correct me if Im wrong.
                                Zeer juist. Begint bij een rug, kan oplopen tot 7500€ geloof ik.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X