Bodybuilders vluchten voor dopingarts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Nah het is veel simpeler.
    De bb'ers zagen de naald van de Dopingarts en they freaked out. Bang voor de naald rende zij weg.
    Je zou denken dat er tegenwoordig betere manieren zijn die tests af te nemen. Vergeet het maar, daar heb je weer zo'n gek met XL loodgieterspuit uit de middeleeuwen. "ja we hebben echt drie buisjes nodig". Je moest eens weten wat voor stoere kerels je tegen komt die in de bloedprik-wachtkamer een beetje bleekjes voor zich uit staren. Ik neem het ze echt niet kwalijk.

Comment

Dat zijn geen grapjes Pink. Tegen mij zeiden ze dat het niks was, maar toen ik naar buiten liep was heel me arm paars voor een aantal uren. Dus als ze zeggen dat ze maar een beetje aftappen moet je niet intrappen :P

Comment

Dat zijn geen grapjes Pink. Tegen mij zeiden ze dat het niks was, maar toen ik naar buiten liep was heel me arm paars voor een aantal uren. Dus als ze zeggen dat ze maar een beetje aftappen moet je niet intrappen :P
        whaha...
        mooi verhaal
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          whaha...
          mooi verhaal
          En dat was alleen om te kijken of ijzer te kort had of Pfeifer...3x! :O

Moet je na gaan wat ze zouden doen als ze me op AS zouden willen testen.

Comment

En dat was alleen om te kijken of ijzer te kort had of Pfeifer...3x! :O

Moet je na gaan wat ze zouden doen als ze me op AS zouden willen testen.
            dan doe je makkelijk dan zeg je yes i did aas

Comment

Sorry dat ik het zeg hoor maar die mensen zijn ook wel een beetje achterlijk. Bedoel komop jongens het is bodybuilding! Als er een sport is waarin doping gebruikt word dan is die het wel. Iedereen weet toch dat er gebruikt word en de pro's zoiezo. Ookal zeggen ze misschien van niet iedereen weet wel dat het zo is als je een beetje nadenkt. Ik vind het ook een beetje vreemd. Het is ook geen valsspelen ofzo want ze gebruiken het allemaal toch? Maar goed dat is mijn mening ik weet ook niet hoe het precies zit.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

ken 2 van de deelnemers persoonlijk, vind het vreselijk voor hen dat ze al die maanden dieten en leven voor deze wedstrijd voor de drol hebben gedaan. Ze verwachten elk moment een huiszoeking en controle thuis, want ze zijn ingeschreven in de bond dus het mag...

Dat de Vlaamse Gemeenschap dopingcontroles mag uitoefenen op Nederlands grondgebied, het moet echt niet erger beginnen worden.
                the one and only tabata overlord

Comment

oh ja, en wat er echt gebeurd is:

Eersten die toekwamen stapten uit, en zagen plots het gele busje staan, ze hebben zich gewoon omgedraait en terug in hun wagen gaan zitten, en gebeld naar de organisatie, die bevestigde de dopingcontrole en besliste dan maar om de wedstrijd af te zeggen.

Daarna is het doorgebeld naar elke deelnemer. Dat er zogezegd 20 bbers het op een lopen zetten is gewoon mediapraat.

Natuurlijk wordt er gebruikt, zeker voor een BK, maar dat is gewoon een publiek geheim. De Vlaamse Gemeenschap is stevige kuis aan het houden in dopinggebruik, maar voor de verkeerde redenen natuurlijk.
                  Last edited by Genjuro; 26-05-2009, 20:32.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X