Originally posted by Falstyr
View Post
Bodybuilders vluchten voor dopingarts
Collapse
X
-
-
Originally posted by Falstyr View PostDat zijn geen grapjes Pink. Tegen mij zeiden ze dat het niks was, maar toen ik naar buiten liep was heel me arm paars voor een aantal uren. Dus als ze zeggen dat ze maar een beetje aftappen moet je niet intrappen :P
mooi verhaalCalisthenics / Street workout
Comment
-
Sorry dat ik het zeg hoor maar die mensen zijn ook wel een beetje achterlijk. Bedoel komop jongens het is bodybuilding! Als er een sport is waarin doping gebruikt word dan is die het wel. Iedereen weet toch dat er gebruikt word en de pro's zoiezo. Ookal zeggen ze misschien van niet iedereen weet wel dat het zo is als je een beetje nadenkt. Ik vind het ook een beetje vreemd. Het is ook geen valsspelen ofzo want ze gebruiken het allemaal toch? Maar goed dat is mijn mening ik weet ook niet hoe het precies zit.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
ken 2 van de deelnemers persoonlijk, vind het vreselijk voor hen dat ze al die maanden dieten en leven voor deze wedstrijd voor de drol hebben gedaan. Ze verwachten elk moment een huiszoeking en controle thuis, want ze zijn ingeschreven in de bond dus het mag...
Dat de Vlaamse Gemeenschap dopingcontroles mag uitoefenen op Nederlands grondgebied, het moet echt niet erger beginnen worden.the one and only tabata overlord
Comment
-
oh ja, en wat er echt gebeurd is:
Eersten die toekwamen stapten uit, en zagen plots het gele busje staan, ze hebben zich gewoon omgedraait en terug in hun wagen gaan zitten, en gebeld naar de organisatie, die bevestigde de dopingcontrole en besliste dan maar om de wedstrijd af te zeggen.
Daarna is het doorgebeld naar elke deelnemer. Dat er zogezegd 20 bbers het op een lopen zetten is gewoon mediapraat.
Natuurlijk wordt er gebruikt, zeker voor een BK, maar dat is gewoon een publiek geheim. De Vlaamse Gemeenschap is stevige kuis aan het houden in dopinggebruik, maar voor de verkeerde redenen natuurlijk.Last edited by Genjuro; 26-05-2009, 20:32.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
18 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
25 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment