Ik vraag me af, of het schadelijk effect van de cafeïne versterkt werd, doordat ze er niks bij at. Iemand enig idee?
Red Bull diet!
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostIk vraag me af, of het schadelijk effect van de cafeïne versterkt werd, doordat ze er niks bij at. Iemand enig idee?
Maar dat is niet dankzij de cafeïne."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHet is niet de cafeïne die haar heeft verneukt bro. Als jij gaat leven op 1125-1575 kcal, zonder transitie, met al die kcal komend uit suikers, geen vezels of andere vitaminen binnen krijgt, en de cafeïne dan nog wat van die kcal wegstookt, ja dan gaat je lichaam naar de klote.
Maar dat is niet dankzij de cafeïne.
Zo doen alsof het door de Red Bull komt, je kunt netzo goed iedere dag 300 gram suiker gaan eten, netzo slecht.
Comment
-
Gho een slechte gezondheid door 10/14 red bulls te drinken each day en dan 45kg afvallen in 8 maanden vind ik niet gek dat je overal last van gaat krijgen.
als je dat door rekent per dag verlies je elke dag 184.426gram.
ruim 1.2kg per week dus.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postben niet zo heel goed in engels en snap het verhaal wel opzich
maar wat was er nu met die vrouw dan precies
is ze daardoor helemaal naar de klote gegaan ofzo, wie ow wie wil het mij vertellen haha
Wel lullig dat laatste stukje:
A Red Bull spokesman said there was "scientific evidence that caffeine is not addictive".
The drink was available in 148 countries "because health authorities across the world have concluded that Red Bull is safe to consume", he said.
The drink is banned in Norway, Denmark and Uruguay because of health fears.
Nou is het bedrijf Red Bull zeker de lul en moet een woordvoerder zich gaan verantwoorden omdat een of ander gek mens tientallen redbulls per dag achteroversloeg?
Comment
-
zal wel niet helemaal kloppen martin maar:
Een moeder van 23 éénjarigenAuckland die 45kg in acht maanden door niets dan energiedrank Red Bull verloor te drinken zegt zij aan de gang zijnde gezondheidsproblemen wegens het dieet heeft. Brooke Robertson vertelde Herald op Zondag die zij van 105kg aan 60kg het drinken van niets dan 10 tot 14 blikken is gekrompen een dag, vaak begeleidend hen met niets een meer dan handvol droge Rookwolken van de Honing. Mej. Robertson zei zij op gewicht zette terwijl de dragende zoon Keir, nu vier, maar geen bewust besluit om op een dieet van Red Bull nam te gaan. " Ik begon enkel het te drinken. I wasn' t slaap, I wasn' t het eten - ik was uitgeput, " zij zei. " Ik bleef enkel het drinken omdat it' s een repressieve eetlust en ik merkte op ik gewicht verloor dat zo met it." wordt geplakt; Mej. Robertson zei zij erin slaagde om haar verslaving van familie en vrienden geheim te houden, en kreeg niet van het terug tot na een verblijf van twee weken in het ziekenhuis na een minder belangrijke hartaanval. " Ik slaagde erin om van het door het zijn in het ziekenhuis voor dat lang te spenen maar ik had strenge terugtrekking - het zweten, misselijkheid, het schudden. Het was een verslaving. Artsen verklaarde that." Mej. Robertson handhaaft nu haar cijfer door oefening en een dieet van de Observateurs van het Gewicht, maar gezegd ondervindt zij nog de gevolgen van het extreme dieet. Zij zei zij een hartgefluister heeft, strenge pijn en het belemmeren in haar maag en darm, krijgt en bezorgdheids aan aanvallen lijdt. Een daar bovengenoemde woordvoerder van Red Bull was " wetenschappelijk bewijsmateriaal dat de cafeïne niet addictive" is. De drank was beschikbaar in 148 landen " omdat de gezondheidsdiensten over de wereld hebben besloten dat Red Bull aan consume" veilig is; , zei hij. De drank wordt verboden in Noorwegen, Denemarken en Uruguay omdat o
Comment
-
Originally posted by Pink View Post
Nou is het bedrijf Red Bull zeker de lul en moet een woordvoerder zich gaan verantwoorden omdat een of ander gek mens tientallen redbulls per dag achteroversloeg?
Ja duhuh, dat is toch logisch....
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment