heb ooit is een kerel gezien die goed getraind boven lichaam had maar hij had een short aan en zijn been(tjes) waren niet om aan te zien die verhouding klopte langs geen kanten
Grootste kneusjes die er rondlopen
Collapse
X
-
haha, dit is een leuke topic
hoor alleen nog niks over die knakkers (wat ik weleens tegenkom) met anti-getrainde lichaampjes die pochen dat ze wel 10x100kg bankdrukken en 10x150kg squaten en 10x190kg deadliften. dus ik een keer erbij staan om te kijken naar die gasten. squat en bankdrukken zakken deze onzintrainers wel 2 hele cm met het gewicht (als het al eens met het blote oog te zien is dat ze zakken) en dan die deadlifts. gewicht op heuphoogte en 2cm optillen en weer laten vallen i.p.v. terugleggen. ik heb me rot gelachen. en dan durven ze ook nog tegen mij te zeggen van: dit kan jij waarschijnlijk nog niet toen je begon met trainen!!!! nee idd dat ik dat niet kon. ik trainde gelijk met goede techniek!!!!!!
en nog maar niet te spreken hoe deze mensen de biceps trainen, je kunt maar beter 2meter uit de buurt blijven want die gewichten vliegen overal naar toe incl. hun lichaam, die wordt flink in de strijd meegegooid.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEen wijsheid uit mijn ouwe gym: "je moet echt vergaan van de spierpijn als je getraint heb, dan ga je hard groeien"
Wat een lullo.
Leuk as je die gedachte heb, want heb je 1 keer geen spierpijn, denk je dat je training helemaal verkeerd wasIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by dapman View Post'ik gebruik geen shakes of creatine want ik train naturel' hoor je uit een muil van 19 jaar oud
Maar shakes zijn ook echt een wondermiddel hoor! Dat is een levensgevaarlijk poeder! Shakes als aanvulling op je voeding? Ga toch weg, anabolen heb je toch niet nodig?! Want dat zijn het echt hoor! *mist een sarcasme smilie*
Pas ook in de kleedkamers.. Zon vrouw, ik denk een jaar of 45, kilotje of 90. Ze zit altijd steenvast in de cardio ruimte.
Kleedkamer was bijna leeg, en zei had haar spullen half door mijn spullen heen. Dus ik schuif mn spullen wat opzij, ik ben haar bilmaatje niet, dus wat afstand is wel zo fijn. Mn shake stond half Ăn haar tas dus ik vroeg of ze die wou aangeven. Doet ze onwijs minderwaardig. Jaaaah zegt ze; ik heb die troep niet nodig. Ik heb zo al een mooi lichaam. Ik begrijp Ă©cht niet waarom mensen dát gebruiken!
Ik denk bij mezelf; neeee doos, als je alleen maar een half uur 10km in het uur fiets, heb je die 'troep' zeker niet 'nodig' voor je mooie lichaam van maar 90kg. Ik bemoei me toch ook niet met haar
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postoja, bankdrukken doen ze ook weleens met zun 2en. spottter trekt net zoveel als de bankdrukker drukt......hilarisch
Dit denk ik ook altijd, dat je dan beter wat lichter kan pakken. Echter twijfel ik, want de spotter pakt net datgene wat er voor zorgt dat hij niet valt, dus je pakt echt je maximum aan gewichten. DUs ik weet nooit helemaal wat ik er van moet denken, ben wel benieuwd na de meningen hierover van anderen????Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postoja, bankdrukken doen ze ook weleens met zun 2en. spottter trekt net zoveel als de bankdrukker drukt......hilarisch
Comment
-
Gisteren stond er iemand voor me te squaten. Grote vent, goed gespierd... een mens zou denken: een beest.
Tot ie 40kg op de bar schoof en bij elke 5 tem 10de rep: aaaaaaaaaaargggggghhhhhhhhh hoehoehoe (allé zwaar ademen ) aaaaaaarrrrrrgrroeeeeeeeeeeee.
Dan keek ie wel raar dat ik zonder veel probleem 90kg squatte. Nu heb ik nog nooit hacksquat gedaan, maar daarna ging die dude dus met 20kg in de machine opnieuw dezelfde geluidjes makenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
11 minutes ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment