Mijn Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het zal nog een tijd duren voordat ik de foto's hier kan posten en kan showen hoe het geworden is, maar ik beloof dat ik jullie niet zal teleurstellen. Ik ga er namelijk iets moois van maken.

Vanmiddag ff langs de gamma geweest om verf voor de schijven. Ze lagen namelijk al wat stof te vangen en zijn aan de buitenkant een beetje versleten, ook wat roest, maar daar zie je nu niets meer van. Alle schijven krijgen een aparte kleur. 20kg is rood, 15kg geel, 10kg groen 5kg blauw en de rest grijsachtig. Dat is om ze uit elkaar te houden, maar natuurlijk ook gewoon omdat ik dat leuk en mooi vind.

Volgende week nog ff bellen met die man want ben toch nog wel geinteresseerd in die lat pulley. Heb nog is goed zitten kijken en denk dat ik er wel ruimte voor heb. Dus waarom niet dan toch.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Vandaag en gisteren weer lekker bezig geweest in de schuur. Gisteren geverfd en vandaag 200 kg aan steekgewichten opgehaald + een torpedo. Moet dus nog wel een frame bouwen voor een kabelstation, maar goed als je de gewichten ervoor hebt scheelt dat al een hoop geld. Ook heb ik een positieve meevaller omdat iedereen zijn steentje bij kan dragen. Zo kan mijn opa helpen met verven en een tekening maken voor kabelstation, de vriend van mijn tante heeft adresjes om goedkoper ijzer te kunnen halen en kan hij helpen met lassen en dat soort dingen. Valt allemaal dus wel mee. Rubber kan ik ook nog wel ergens voor een goedkopere prijs halen dus moet goed komen.

Het heeft een tijdje geduurd, maar nu ben ik dan eindelijk serieus begonnen. Gelukkig maar want ik was het wachten beu en het kan me maar niet snel genoeg gaan. Hoop sowieso in de herfstvakantie heel veel te kunnen doen, dan ga ik waarschijnlijk niet trainen maar zoveel mogelijk proberen te kunnen doen in de schuur. Dan kan ik daarna trainen wanneer ik wil.

Comment

Vandaag weer ff bezig geweest. Heb ook ff foto's geschoten zodat jullie een beetje een indruk hebben van hoe het er nu uitziet. Is ook wel leuk om als het straks klaar is te kunnen vergelijken om te zien hoeveel er is veranderd enzo.

Het is nog steeds een rotzooi maar als je zou weten hoe het er eerst uit zag, dan is dit nog niets.

Wat ik dus tot nu toe heb liggen is het volgende: rubberen tegels (zoals je op de foto ook kan zien), 250 kg gewicht schijven (20, 15, 10, 7,5 5, 2,5 1,25 en zelfs 0,5 en 0,25) 200 kg steekgewichten voor een kabelstation en een bijbehorende torpedo. Constructie moet ik dus nog aanschaffen of zelf bouwen, moet ik nog ff kijken hoe we dat gaan doen. Verder nog niet veel, alles zal z'n tijd nodig hebben. Ondertussen moet er nog getraind worden en ga ik ook nog naar school dus echt snel gaat het allemaal niet. Maar goed komen zal het er.
        Attached Files

Comment

Maximum aantal bestanden wat ik kon invoegen was 5 en had 6 afbeeldingen dus hier nog de 6e:
          Attached Files

Comment

250kg gewichten zit je zo op qua gebruik. Heb zelf 270kg en kom al te kort in de vorm van schijven 20kg en 5kg voor de DB's :P

Comment

benieuwd wat dit gaat worden, felle kleurtjes in ieder geval
              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                250kg gewichten zit je zo op qua gebruik. Heb zelf 270kg en kom al te kort in de vorm van schijven 20kg en 5kg voor de DB's :P
                Ik weet het, het lijkt veel maar het valt best mee. Als ik straks squatrack en bench enzo ga bestellen, bestel ik gelijk nog wat schijven mee bij helisports.

Comment

Denk dat ik hier ook ooit een keer aan ga beginnen.
                  Ben in ieder geval benieuwd wat het gaat worden!
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

jammer dat je zo ver weg woont, heb nog een bench press, (schuin omhoog en plat in te stellen) met daar aanvast een leg extention en leg curl. en 80 kilo aan schijven staan waar ik niks mee doe.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Heb zelf ook een bench 1tje van christopeit sport, maar dat is natuurlijk helemaal niks als je een beetje serieus wil benchen. Bedoel, dat ding is tot 100kg belastbaar in totaal. Dus als je je daar aan zou moeten houden betekent dat dat ik nog maar 15kg mag benchen. Verder is die ook een beetje afgeragt enzo dus ga sowieso een nieuwe halen. Tenzij ik hier in de buurt nog wat kan vinden. Heb ook ff het prikbord van zeelandnet gecheckt, maar daar staan ook geen kwaliteits benches op. Ik wil sowieso een bench die je kunt laden met 200kg zonder dat ie van ellende uit elkaar valt. Niet dat ik 200 kan benchen, maar ik bedoel dan gaat ie teminste een tijdje mee. Ik ga niet iets kopen als ik van te voren al weet dat ik volgend jaar weer een nieuwe kan kopen.

Comment

Mijn bench wordt ook door powerlifters in belgie gebruikt. Zij benchte 300+ er op dus als je een goed koop en goed bankje wilt moet je bij helisport even kijken :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Mijn bench wordt ook door powerlifters in belgie gebruikt. Zij benchte 300+ er op dus als je een goed koop en goed bankje wilt moet je bij helisport even kijken :P
                          Welke bench heb jij dan? Of kan je een link er van posten ofzo?

Comment

Die van Helisport geven tot 275 kg, ze zullen heus wel hoger aankunnen maar goed. Na vergeleken te hebben met die van Helisport heb ik toch een bench aangeschaft van Barbarian, belastbaar wordt gegeven tot 400kg, maar ook deze zullen vast wel hoger gaan al zal ik dat nooit gaan benchen.
                            Goed stevig bankje wat niet wiebelt of kraakt en makkelijk van zit/lig positie te veranderen is, superbench voor thuis.
                            En die losse beenonderdelen aan die benches is toch maar rotzooi, ik heb hiervoor een leg extension/curl bench apart voor gekocht.

Link: Barbarian Multi Bench BB-9050 - Fitness Seller
                            Last edited by GeneralIx; 26-02-2010, 15:39.
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Nou even een dikke bump.

Hoe gaat het nou met je gym jordy allang geen update meer gezien .
                              Ben nu ook een klein beetje bezig met wat berekeningen en kijken wat voor spullen ik nodig heb. Dus wil wel even weten hoe het gaat. en wat je inmiddels allemaal al hebt
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Er is eigenlijk zo goed als niets veranderd sinds de laatste keer dat ik hier postte. In februari kap ik met het werken op zaterdag zodat dat eindelijk weer een keer een vrije dag word voor mij. Die dag zal ik dan dus gaan gebruiken om aandacht te besteden hier aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X