Vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Ik denk dat vele rekening houden met je gewicht he, jij hebt echt enorm weinig massa dus het beetje vet dat je hebt komt veel hoger uit omdat je naar verhouding meer vet/massa hebt. Als jij 5kg meer had gewogen met dezelfde definitie zou ik je eerder op 10-11 schatten, maar zoals gezegd heb je nergens zichtbare massa zitten dus dan moet je vet% al flink naar boven schroeven.

Dus lekker gaan bulken want als jij nog meer terugcut houd je helemaal niks over

EDIT; Als je in die vet% berekening geen totaal gewicht mee hoeft te nemen ben ik een loser en heb ik niks gezegd
    Ik heb me gewicht toch niet verteld? In de berekening moet je inderdaad gewicht en leeftijd invullen. And while talking about it... kan iemand me dat uitleggen? Ik had me vader ook opgemeten, en als ik zijn leeftijd naar de mijne veranderde had ie ineens 4/5% minder vet, hoe zit dat?
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Leeftijd heeft er geen kont mee te maken, niet voor je external vet zegmaar hetgene dat niet om je ingewanden ligt. Heb geen idee of het waar is maar ik kan me voorstellen dat als je ouder wordt je meer/minder vet opslaag rond je organen
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by slinky View Post
        Misschien is het wel verkeerd gemeten hoor, maar ik heb het gedaan met een 7 punts meting volgens de voorbeeld filmpjes.
        Wil je eens een pm sturen met de link naar die filmpjes?
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X